Onko 15 minuutin odotus sen takia, että siinä testataan yhteys sirun ja valvomon välillä?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja jos yhteyttä ei saada, niin sitten sinut kutsutaan ottamaan uusi piikki. Näin se menee. Sen jälkeen 5g- torneista alkaa tulla käskyjä päähäsi.
Älä vaan mene rokotukseen. Ota yhteyttä lähimpään psykiatriseen poliklinikkaan ja pyydä niitä deaktivoimaan sirut, jotka olet saanut jo aiemmissa rokotuksissa lapsena tai polio-sokeripalassa.
Mutku sitten pitää taas ostaa kännykkä ja hankkia kallis liittymä. Tännekin on helpompi ja halvempi kirjoitella niiden rokotteissa jo 1980-luvulla annettujen 5G-sirujen avulla, kuten minä nyt teen.
Sirutekniikkaa on kehitelty. Ei ole ollenkaan scifiä. Olisihan se unelma hulluille transhumanisteille. Ihmiset eivät taida olla vapaita loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain Sputnikin. Nyt himoitsen vodkaa ja näen unia venäjäksi, vaikka en osaa venäjää.
Hakeudu kielikurssille, niin voit seurata omia uniasi!
Tuttu hammaslääkäri kertoi että radioita asennetaan nykyisin paljon harvemmin kun on tullut nämä rokotettavat sirut.
ketkä on niitä, jotka haluavat maailman ihmiset täyteen hallintaansa ja omaisuudekseen? Vanhat upporikkaat suvut, jotkut salaseurat? Salaseurojakin on monia. Maailmassa on kuin onkin hyvän ja pahan välinen taistelu, jos jollain olisi tuollaisia pyrkimyksiä. Se olisi uskomatonta, koska ihmisten maailmankuvaa ei ole rakennettu sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
ainakin mun autossa bensan kulutus on pienentynyt huomattavasti rokotuksen jälkeen, en ole tankannut 2 kuukauteen ja silti on tankissa aina vaan ainetta. Liekö itsestään lisääntymään alkanut vai siruko sen aiheuttaa. Kukaan muu ei kyllä autoani ole tankannut, koska sillä ei muut aja, eikä avaimiakaan ole muilla.Tämä onkin hieno ominaisuus.
Myöskin töissä kulun valvonta on antanut mukavasti saldotunteja, vaikka minuuttiakaan en ole yliaikaa ollut.
Haistan myös kilometrien päästä jos jossakin on lisääntymishaluinen vastakkaisen sukupuolen edustaja.
Näen myös pimeässä yhtähyvin kuin päivällä...sitä näkee kaikkea jännää nykyisin.
Jatkoa edelliseen....naapurin koirat kulkee nykyisin mieluusti perässäni, jopa kaupungilla irtokoirat liittyy seuraan. Ensin tuli pienenpieni jokin, en tiedä mikä rotu, juoksujalkaa luokseni ja jäi siihen. Kohta ryntäsi jumalattoman suuri taistelukoira, luulin jo hyökkäävän joko minun tai sen pienen kimppuun, mutta pysähtyi kuin seinään ja alkoi nuolla sitä pikkuista. Kohta tuli kulman takaa molempien omistajat hölmistyneinä....pikkuinen on normaalisti arka, pelkää kaikkea vierasta sanoi om. ja se suuri on oikein virallisen oloinen henkivartija normaalisti. Siinä ne kiehnäsi kuin pikkupennut yhdessä.
Muutoinkin kaikkien eläinten mielenkiinto on noussut huimasti....alkoi hiukka pelottamaan tuo kesäinen marjametsä harrastus, jos vaikka karhut lyöttäytyy kanssani ja alkaa leikkiä kanssani....taitaa olla pikkuisen vaarallista leikkiä kannaltani....pitäisikö käydä poistattamassa se siru, ettei joutuisi suden/karhun suuhun....tai loukkaannu niiden leikkiessä kanssani. Kokoero on kuitenkin minun tappiokseni leikeissäkin.
Tilinauha muuten näytti kivat lukemat niistä saldotunneista.
Pankkiautomaatti vilkutti valoja, luulin auringon heijasteeksi, mutta valothan ne välkkyi. Menin katsomaan ja numerot liikkui pysty-ja vaakasuoraan yht'aikaa kuin jossain hedelmäpelissä, piipiip kuului, vilkaisin tarkemmin ja siinä oli melkoinen tukko rahaa tulossa.
Otin talteen ja tulin siihen tulokseen että on paras viedä ne pankkiin. Näkeehän ne niistä kameroista että minä ne otin.
Aikansa takahuoneessa touhuttuaan sanoivat, ettei mistään puutu mitään rahat on minun. Tililtäni ei kuitenkaan ole vähentynyt mitään...
Toisen kerran sama juttu, mutta enpä sinne pankkiin mennyt uudelleen. Johan ne ihan hulluksi olisi katsoneet, kun joku jotain rahojen alkuperää jatkuvasti käy utelemassa.
Tätä ominaisuutta pitää varoen käyttää, ettei sittenkin jotain vahinkoa jollekin tapahdu, eihän sitä rahaa nyt tyhjästä voi mitenkään syntyä....vai voiko?
Jos joku n saanut saman ominaisuuden, niin ei pidä ahneeksi alkaa, varoen käyttöön, maltilla vaan, niin hyvä tulee.
Jatkuu seuraavalla kerralla....
Jos sirut olisi mahdollisia tai tulevat olemaan, tietenkin sellaiset asennetaan ihmisiin, koska se mahdollistaisi ihmisen yhdistämisen nettiin ja muistojen tallennuksen pilveen, rajattoman valvonnan, sekä myös sen merkityksen katoamisen, onko ihmisellä fyysistä ruumista vai ei, eli ei väliä kuoleeko, koska mielesi tallennettaisiin kovalevylle. Se ei olsiikaaan hyvä juttu, jos täytyiusi elää jonkun hullun mielvallan alaisena, kun ei kuolemaan pystyisi.
Piilaakson mies, joku enkelisijoittaja ja jonkun firman toimitusjohtaja selitteli näitä visioita yleisölle aivan innoissaan Youtuben videolla, sekä sitä, että tuollaisia asioita ollaan kehittämässä. Puhui juurir tuosta muistojen jakamisesta ja tallentamisesta, sekä mahdollisuudesta elää kenen tahansa muun elämää yhdistämällä oma mieli jonkun toisen ihmisen mieleen, joka on kovalevyllä.
Vierailija kirjoitti:
ketkä on niitä, jotka haluavat maailman ihmiset täyteen hallintaansa ja omaisuudekseen? Vanhat upporikkaat suvut, jotkut salaseurat? Salaseurojakin on monia. Maailmassa on kuin onkin hyvän ja pahan välinen taistelu, jos jollain olisi tuollaisia pyrkimyksiä. Se olisi uskomatonta, koska ihmisten maailmankuvaa ei ole rakennettu sellaiseksi.
Mikä on agendasi täällä....tämä ei ole sinun paikkasi
Vierailija kirjoitti:
Lähdin heti rokotuksen jälkeen pois joten nyt minua ei kai sitten ole yhdistetty. Miten onnekas olenkaan.
Et ole onnekas, käy nyt hyvä ihminen uudelleen siellä vaatimassa se yhdistys. Et tiedä mistä jäät paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan mietin, että kun nyt kohta saan toisen piikin ja se sirun teho entisestään voimistuu, että kuinka valvomossa yhä jaksavat seurata tekemisiäni.
Ainakin minun elämä on todella tylsää sivusta seurattavaa. Lenkkiä, ruokaa, työtä ja unta. Toki, kun ajatusmaailmaani sisälle pääsevät voi heillä olla hauskempaa. Mutta eivät kyllä muuten minusta hyödy lainkaan.
Hitto, niin tuosta Astrastako se johtuukin, että auto on viedä tolkuttomasti polttoainetta. Olisi pitänyt se parempi saada.No tämä siellä valvomossa kuulemma onkin päivän puheenaihe. Meidän sirutettujen elämä on niin tappavan tylsää että valvojat ovat uupumuksen partaalla. Työnkuva ei vastaa sitä mitä on sovittu kun näitä valvomoita on perustettu. Lisäksi sirutettuja on aivan liikaa valvojien määrään nähden.
Ihmettelen että tästä ei ole valtamediassa mitään juttua, mitähän meiltä salataan. Minäkin kuulin tästä aivan sattumalta naapurin kummin kaiman koiralta.
Minua valisti oma kissani, yöllä siirsi omat ajatuksensa minulle, talloi päällä vielä niinkuin tekohengitystä olisi antanut, samaan rytmiin etukäpälillä rytkyttäen rinnan päällä. Olinkohan menettänyt tajuntani siinä kissan ajatusten siirtyessä minuun, on ne kissan mietteet niin voimallisia ja voimaannuttavia.
Olenkin aina halunnut olla kissa edes 5 min. ajan. Jos jotain oikein toivoo, niin sen näköjään myös saa.Nyt tiedän mitä kissani ajattelee ja millaista on olla kissa.
Ainakin meidän kissana on mukavaa olla, sen sain selville.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Astran siruissa enemmän häiriöitä, kun sitä ei enää käytetä?
Astran sirujen epäillään säilyvän toimintakuntoisina ainoastaan noin 40-50 vuotta, siksi niitä annetaan vain iäkkäämmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainakin mun autossa bensan kulutus on pienentynyt huomattavasti rokotuksen jälkeen, en ole tankannut 2 kuukauteen ja silti on tankissa aina vaan ainetta. Liekö itsestään lisääntymään alkanut vai siruko sen aiheuttaa. Kukaan muu ei kyllä autoani ole tankannut, koska sillä ei muut aja, eikä avaimiakaan ole muilla.Tämä onkin hieno ominaisuus.
Myöskin töissä kulun valvonta on antanut mukavasti saldotunteja, vaikka minuuttiakaan en ole yliaikaa ollut.
Haistan myös kilometrien päästä jos jossakin on lisääntymishaluinen vastakkaisen sukupuolen edustaja.
Näen myös pimeässä yhtähyvin kuin päivällä...sitä näkee kaikkea jännää nykyisin.
niinhän sinä luulet. oikeasti elävä ruumiisi on matrix tyylisesti letkuissa terveyskeskuksen kellarissa kuten muutkin rokotetut
Mitä väliä missä ruumis on kun mieli on siellä missä haluaa....siihen taas ei rokottamattomat pysty
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään osaa soittaa kitaraa. Koska vaikutus alkaa?
Sitten opit kun se pedaalin kaavio on oikein asentunut, se kaavio on julkaistu jossa huuhaasivuilla sirun kaavaksi.Mutta kun se on valheellisilla sivuilla esitetty totena, niin tiedä sitten toimiiko se oikeasti niin, että oppii soittamaan kitaraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuului sellaista vanhan modeemin tai faksin ääntä päästä. Kuuluuko se asiaan?
Taisit saada vahingossa vanhan Neuvostoliitonaikaisen sirun. Ehkä voisit pyytää vielä päivitystä tälle vuosituhannelle?
sputnik rokotteessa on noita
Tuleeko minusta noita, kun aion sputnikin ottaa työmatkalla?
Tästä tulee aivan supermielenkiintoista, kun näkee, että onko rokotteiden tarkoitus se mitä sanotaan, vai tehdäänkö niillä jotain ihmisille, sekä mikä on niiden mahdollinen yhteys 5g:n kanssa. Siis voisiko sellaista olla, se kun olisi kaikkein pahimmasta painajaisesta???!!!!!! Paino kaikissa asioissa siis sanalla mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja jos yhteyttä ei saada, niin sitten sinut kutsutaan ottamaan uusi piikki. Näin se menee. Sen jälkeen 5g- torneista alkaa tulla käskyjä päähäsi.
Älä vaan mene rokotukseen. Ota yhteyttä lähimpään psykiatriseen poliklinikkaan ja pyydä niitä deaktivoimaan sirut, jotka olet saanut jo aiemmissa rokotuksissa lapsena tai polio-sokeripalassa.
Mutku sitten pitää taas ostaa kännykkä ja hankkia kallis liittymä. Tännekin on helpompi ja halvempi kirjoitella niiden rokotteissa jo 1980-luvulla annettujen 5G-sirujen avulla, kuten minä nyt teen.
Luulen kyllä että olet saanut 80-luvulla sen ihan ensimmäisen 2G-version. Mun naapurilla on sellainen. Se yrittää seinän läpi käyttää mun 5G-siruyhteyttä. Tiedän sen siitä, että olen tässä vuoden ajan ikkunasta kytännyt sen tekemisiä ja heti kun se tulee kotiin niin mun olkapäätä alkaa kuumottaa. Mun mies on sitä mieltä, että olen hullu kun tällaisia ajattelen, jokaisen pitäisi hänen mielestään hankkia omat sirunsa tai mennä niillä 2G-yhteyksillä. Tulee varmaan vielä avioero tämän takia.
Porukka naureskelee siruille täällä, kun tosiasia on, että sellaiset tullaan ennemmin tai myöhemmin ihmisiin asentamaan kysymättä halua siihen. näin siksi, että se on tekniikkaa ja ellette ole sattuneet havaitsemaan, niin kaikki tekniikka jonka joku/ jotkut arvelevat olevan hyödyksi jollain tapaa, toteutuu aina. Ei esim. kännykät ole olleet ihmisten toivomia asioita vaan ne on tuotu meille. Ihmiset ei myöskään toivo robottien korvaavan mitään oikeita ihmisiä esim. hoivakodeissa, mutta silti nekin tulevat lopuksi. samoin itseajavat autot, kuka ihminen niitä muka on halunnut, silti ne tulee. Tekniikan ominaisuus on aina ollut eteenpäin meno.
Steve Hoffman hakuun youtubesta, siitä näette piilaakson enkelisijoittajalta näkemyksiä mihin tekniikka tulee menemään ja kuinka ihmismieli yhdistetään nettiin. Ja millähän muulla se tapahtuu, kuin siruilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuului sellaista vanhan modeemin tai faksin ääntä päästä. Kuuluuko se asiaan?
Ei, sirut viestivät digitaalisesti. Tuo analoginen piipitys on sinulla omasta takaa.
Vanhat sirut toimivat analogisesti. Nyt on unohtunut deaktivoida vanha siru, kun uusi on asennettu.
Mulla on vielä tallella NMT, GSM, 4G ja 3G sirut.
Lähdin heti rokotuksen jälkeen pois joten nyt minua ei kai sitten ole yhdistetty. Miten onnekas olenkaan.