Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 15 minuutin odotus sen takia, että siinä testataan yhteys sirun ja valvomon välillä?

Vierailija
20.05.2021 |

?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuului sellaista vanhan modeemin tai faksin ääntä päästä. Kuuluuko se asiaan?

Taisit saada vahingossa vanhan Neuvostoliitonaikaisen sirun. Ehkä voisit pyytää vielä päivitystä tälle vuosituhannelle?

Oliko hoitajalla vaikeuksia saada rokote menemään olkapäähän - tuo neukkusiru on hiukan isompi kuin nykyiset ? 

Vierailija
22/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo. Parilla tutulla on ollut jotain ogelmia yhteyden muodostamisessa ja ne joutui odottamaan kauemmin. Toinen about tunnin mutta toinen joutui olemaan sirutuspaikalla lähes kuusi tuntia eikä yhteys siltikään toiminut. No sehän hiiltyi ihan totaalisesti. Sirutettiin sit seuraavna päivänä uudestaan, eikä mitään ongelmia :O

Mulla oli ihan sama, se eka siru oli jotenkin viallinen eikä saanut verkkoyhteyttä vaikka pitäisi olla ihan hyvä 5G verkkokattavuus sillä alueella. Sain uuden siinä 15 minuutin aikana onneksi, niin ehti ruokatunnin aikana vielä töihin takaisin. Ne testasi vielä sillä magneetilla että ne tarttuu rokotuskohtaan ennen kuin päästi mut lähtemään. Nyt odottelen vain seuraavia ohjeita emoalukselta, jännää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo. Parilla tutulla on ollut jotain ogelmia yhteyden muodostamisessa ja ne joutui odottamaan kauemmin. Toinen about tunnin mutta toinen joutui olemaan sirutuspaikalla lähes kuusi tuntia eikä yhteys siltikään toiminut. No sehän hiiltyi ihan totaalisesti. Sirutettiin sit seuraavna päivänä uudestaan, eikä mitään ongelmia :O

Mulla oli ihan sama, se eka siru oli jotenkin viallinen eikä saanut verkkoyhteyttä vaikka pitäisi olla ihan hyvä 5G verkkokattavuus sillä alueella. Sain uuden siinä 15 minuutin aikana onneksi, niin ehti ruokatunnin aikana vielä töihin takaisin. Ne testasi vielä sillä magneetilla että ne tarttuu rokotuskohtaan ennen kuin päästi mut lähtemään. Nyt odottelen vain seuraavia ohjeita emoalukselta, jännää :)

Kuinka iso magneetti sinulla pysyi siinä ? Mullä oli aika iso, joku ehkä 50 grammaa

Vierailija
24/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuului sellaista vanhan modeemin tai faksin ääntä päästä. Kuuluuko se asiaan?

Sinut on paikannettu ja viallinen yksil… ei kun siru tullaan poistamaan huomaamattomasti. Terveisin Päämaja.

Vierailija
25/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos ei yhteys pelaa, me tuikkaa uuden, näin kävi mulle.

Vierailija
26/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään osaa soittaa kitaraa. Koska vaikutus alkaa?

Vierailija
27/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso magneetti sinulla pysyi siinä ? Mullä oli aika iso, joku ehkä 50 grammaa

No kyllä se aika iso oli, sellainen käsipainon kokoinen, olisko ollut peräti 1kg?

Mut voi johtua siitä että mulla on tosiaan nyt kaksi sirua niin ne kestää isomman painon.

Vierailija
28/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrosiru kertoo että äänestän persuja?

Vierailija
29/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut ihan p***a wifi kotona.

Kävin rokotuksessa ja nyt se pelaa kuin unelma kun mamma on kotona tukiasemana! Perhe on tyytyväinen.

Vierailija
30/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, sirut viestivät digitaalisesti. Tuo analoginen piipitys on sinulla omasta takaa.

Vierailija
31/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne siruilla?

Suurimmalla osalla on kännykät, älytelkkarit, ja bonuskortteja

Kännykkä ja telkkari kuuntelee sinua aina, miten ne muuten seurais koska sä sanot "hei siri"

Vierailija
32/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsekö sillä rinteen dösään?

Vierailija
33/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsekö sillä rinteen dösään?

Meillähän on sama matka!

Vierailija
34/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne siruilla?

Kännykkä ja telkkari kuuntelee sinua aina, miten ne muuten seurais koska sä sanot "hei siri"

No tätä mä yritin niille sanoa siinä rokotuspisteellä :D

Mutta he kuulemma seuraavat vaan niitä ohjeita joita Bill Gates on heille lähettänyt. Eikä kaikilla sitä paitsi edes oo IPhonea?

Vierailija
35/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän on kyseltävä täällä niin sirunne on viallinen. Koska ne toimivan sirun saaneet ovat kaikki jo aivoaaltojensa kautta yhteydessä toisiinsa ja tietävät että kyllä pelittää. Mie oon vaihtanut kuulumisia jo kaikkien tuttujen kanssa pari viikkoa.  Hakekaa rohkeasti uusi piikki vaan niin johan alkaa toimia. Satelliittikanavatkin näkyy suoraan pääkopassa ilmaiseksi kun pistää vaan silmät kiinni jas nyökkää kolme kertaa.

Vierailija
36/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne siruilla?

No tätä mä yritin niille sanoa siinä rokotuspisteellä :D

Mutta he kuulemma seuraavat vaan niitä ohjeita joita Bill Gates on heille lähettänyt. Eikä kaikilla sitä paitsi edes oo IPhonea?

Se Bill oli muuten itse vielä siinä verhon takana tarkistamassa että näin toimitaan.

En kyllä tiedä miten se on mahdollista hänen olla kaikissa maailman rokotuspisteissä samaan aikaan, mun tuttu oli nähnyt hänet samaan aikaan toisen paikkakunnan pisteellä. Liittyykö tää jotenkin siihen siruun myös?

Vierailija
37/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin pari kuukautta sitten ekassa koronatestissä. Sen jälkeen on ollut pakottava tarve tanssia aina kun kuulee Shakiran musiikkia. Lisäksi heräsin kolmena yönä aina samaan aikaan.

Äskeiset vielä menisi sattuman piikkiin, mutta samaan aikaan mun siskolta jäi kuukautiset tulematta.

Joskus ihan epäilee olevansa menossa sekaisin. Juuri sitä kai ne haluaakin meidän epäilevän. 🤔

Vierailija
38/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit saada vahingossa vanhan Neuvostoliitonaikaisen sirun. Ehkä voisit pyytää vielä päivitystä tälle vuosituhannelle?

Oliko hoitajalla vaikeuksia saada rokote menemään olkapäähän - tuo neukkusiru on hiukan isompi kuin nykyiset ? 

Varmaan vanhaa putkitekniikkaa. Sitähän ufotkin käyttävät, vai minkä muun syyn takia ne aina tekee rektaalitutkimuksen?

Vierailija
39/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pöydän alla sellainen kotimokkula jossa 2 antennia sojottaa, otin sen töpselin pois pistorasiasta illalla kun oli ukkosta luvassa. Aamulla en sitä muistanut takaisin verkkovirtaan laittaa, mutta näyttää tuo toimivan ilman virtaakin koska tätä kirjoitan.Voin kai heittää sen mokkulan jo mäkeen, kun tuntuu tarpeettomalta, ilman sitäkin  näyttää hyvinkin pelittävän...

Rokotteen olen saanut 9.3 ja toisen saan 1.6. 

Tuosta faksin äänestä sen verran että kun alkaa jostain aukosta paperia lykkäämään, jossa jotain viestiä, niin tiedät että asia on kohdallasi kunnossa.

Jotain muutakin hauskaa on tiedossa, odottele päivä/pari.

Kerro sitten lisää, kuinka jutut etenee.  

Vierailija
40/137 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru ei pysty lähettämään, kun käärii päänsä alumiinifolioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi