Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä suhtaudut työpaikallasi siivoojaan?

Vierailija
17.05.2021 |

Tervehditkö vai oletko kuin häntä ei olisikaan?

Teetkö herkästi valituksia?

Aiheutatko tahallasi ylimääräistä sotkua ja pidät työpöytäsi täynnä tavaraa jotta se olisi mahd. vaikea pyyhkiä?

Vai kenties yritätkö olla mahd. siisti helpottaaksesi hänen työtään?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttämätön paha. Toisaalta ärsyttää epäakateeminen rävellys muuten koulutetussa työympäristössä, mutta tiedostan miten huonoon kuntoon paikka menisi ilman siivoojaa.

Jos siivoojanne räveltää, kilpailutuksessa on epäonnistuttu. Kovin epäakateemista.

Vierailija
102/104 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistosiivous oli tympeintä siivousta. Tuli tunne että häiritsen työntekijöitä kesken heidän töiden. Usein alkoivat siirtelemään tavaroita tai lähtivät pois jaloista siivouksen ajaksi. Sitten yritin nopeasti putsata pöydän ettei toinen joudu odottamaan kauaa. Jotkut olivat mukavia mutta joistakin näki että "jahas, sinä taas tulit häiritsemään"

Yhdessä kohteessa siivosin iltaisin ja se oli parempi. Työntekijät tiesivät minä iltana olin tulossa niin järjestelivät pöydän niin että saa pyyhittyä mahdollisimman paljon. Lattiatkin sai nuohota kunnolla ja rauhassa. Sekin loppui sitten kun työnantaja ei halunnut maksaa iltalisiä ja siirryttiin päivävuoroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin alkuun, mutta meidän siivooja ei tervehdi takaisin, joten lopetin. Toimin näin ihan kaikkien ihmisten kanssa, eli en todellakaan jaksa kauhean pitkään tervehtiä, jos ei minua tervehditä.

Vierailija
104/104 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalisti. Tervehdin tietenkin, mutta en jää jututtamaan. Valitan, jos siihen on joku hyvä syy. Syy ei ole kuitenkaan se että joskus joku pikku juttu unohtunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä