Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi karvat naisella koetaan niin vastenmieliseksi ja ällöttäväksi?

Vierailija
17.05.2021 |

Faktahan on, että karvat tulevat naiselle kun tämä muuttuu tytöstä aikuiseksi. Miksi siis koetaan, että kainalo-ja häpykarvat voivat olla vain miehellä mutta naisella ne ovat hyvin ällöttäviä ja epätoivottuja.
Itse koen, että kyseiset karvat ovat naisellakin hyvin naiselliset/eroottiset koska ne ovat merkki terveestä sukukypsyydestä.

Miksi naisten karvat aiheuttavat jopa raivoa ja halveksuntaa kuten muutamissa viimeaikaisissa uutisissa jossa nainen julkisesti näyttää lopettaneen karvojen ajelun?

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka naisen karvoja vihaa? Itse tykkään jos naisillakin on alapään ja kainalon karvoitus, ns. "viidakko"-look.

Vierailija
62/119 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naisten karvat aiheuttavat jopa raivoa" - hieman vaikea uskoa tuota, ellei kirjoittaja koe raivoksi sitä, että joku kertoo pitävänsä sitä naisellisena kun ajelee kainalot ja siistii intiimialueen karvoitusta. Oma jälkikasvuni sanoi minulle, että "sä rageet (suom. raivoat)" kun ihmettelin, "eikö sun nilkkoja palele pakkasella tennareissa ilman sukkia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa yksi mies sanoie, että ei aio koskea minuun ennen kuin olen käynyt vahauksessa taas. Kiitin ja kumarsin tuolle miehelle ja toivotin hyvää loppuelämää. Kukaan ei ala minun karvoitustani tai karvattomuuttani arvostelemaan. Varsinkin kun mies itse oli karvainen muuten paitsi hiuksista.

Käyn vahauksessa/sokeroinnissa sen takia ettei ihoni kestä karvoja. Hiukset ja kulmat pidän, mutta muuten on aikalailla pois. Kulmakarvoissa on tälläkin hetkellä muutamia mätäpaiseita. Iho ei ole ikinä kestänyt. Varsinkin taipeiden karvat saavat eriasteisia tulehduksia aikaan ja en halua antibiootteja syödä.

Et sitten ole hoksannut, että juuri se sokerointi ja vahaus aiheuttaa sinulle karvatupentulehdusta? Uudet tilalle tulevat karvat kasvavat kenties vinoon ja siksi sulla paiseita kun ihohuokoset tulehtuu.

Vierailija
64/119 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa mitä ihanaan näissä karvoissa sitten on? itse ajelen kainalot sääret ja välillä alapäänkin. En ole vielä keksinyt mitä iloa niistä on, olisi kivempi kun eivät kasvaisi ollenkaan. 

Vierailija
65/119 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaisuus nyt vaan on miehen ominaisuus ja sillä sipuli. Minutkin naiset näkee liian feminiinisenä koska olen karvaton ja hoikka mies, joten heti kättelyssä toteavat että ei kiitos.

Eli tytöstä kasvaa miehinen aikuinen eikä naisellinen kun hänelle kasvaa häpy-ja kainalokarvoitusta? Ovatko myös rinnat ja lantion kaari miehisiä ominaisuuksia? Nämähän tulevat jokaiselle tytölle aikuistuessa kuten myös tietyt karvat.

Vierailija
66/119 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen täytyy olla tarpeeksi pitkät jotteivät he häiritse. Silloinhan ne ovat suhteellisesti ohuemmat myös. Lyhyehkön tökkösängen varmasti tunteekin mutta karvathan vähän kuin miltei norjistuvat kun saavat kasvaa pidemmiksi. Ei minä ainakaan tunne kehoni karvoja. Ylähuulen päälliset jos samihelle-matassa alkavat olla niin sillon rupeaa häiritsemään ja täytyy vähän nipsiä pois.

Vierailija
67/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa mitä ihanaan näissä karvoissa sitten on? itse ajelen kainalot sääret ja välillä alapäänkin. En ole vielä keksinyt mitä iloa niistä on, olisi kivempi kun eivät kasvaisi ollenkaan. 

Pidätkö kaljuista miehistä? Karvat ovat kauniita ja kiihottavia. Mikset samalla ajaisi hiuksiasi kaljuksi ja vaikka kulmakarvojasi, mitä niillä hiuskarvoillakaan sitten tekee? 

Vierailija
68/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska karvat jaloissa ja käsissä luokitellaan maskuliiniseksi. Miehet pitävät naisellisista naisista.

Vierailija
69/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikkuus, karvaisuus, isokokoisuus, äänekkyys... nämä ovat miehisiä tunnusmerkkejä - ja naiselle haitaksi.

Sirous, karvattomuus, pienikokoisuus, hiljaisuus... nämä ovat naisellisia tunnusmerkkejä - ja miehelle haitaksi.

Näin se vaan menee.

Ahaa, eli harvahiuksinen, puolikalju, kalju mies onepäniehekäs.

Kiitos tästä, en olekaan koskaan pitänyt....

Vierailija
70/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat ovat miehekkäitä ja siksi normaalin heteromiehen kannalta epäeroottisia ja luotaantyöntäviä.

Vierailija
71/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, pitkät säärikarvat on vähän ällöjä. Muut kai menettelee. Bikinit/uima-asu, kun on vähän lahjetta niin ei häpykarvat haittaa:))

Vierailija
72/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan taas solvataan miehiä.

Entä kun nainen vaatii että miehellä ei saa olla karvoja naamassa? Saako siitäkin esittää raskaita solvauksia naista kohtaan?

Te kuvotatte minua.

Vierailija
73/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä miehelläkin karvoja olla mutta siistimpi se (naama) on ilman karvoja:))

Vierailija
74/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupulandian Jenni ei ainakaan sheivaa (enään)

Vierailija
75/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tahtoo/ ei tahdo sitä tai tuota...aivan epäolennaista kun tulee naisen karvoitukseen. Älkää kyselkö kelpaatteko näin vaan tehkää niinkuin itse haluatte.

Vierailija
76/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuuntelette miesten mielipiteitä? Jätä ajamatta jos siltä tuntuu, mutta älä valita jos joku mies ei pidä karvaisista naisista.

Vierailija
77/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi karvatonta naista. Pyytäisin kasvattamaan ensin karvat....

Vierailija
78/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että suurin osa suomalaisista miehistä pelkää karvaisia naisia.

En ole koskaan sheivannut itseäni (muuten paitsi bikinirajat) enkä aio koskaan tehdä niin. Jos karvaiset sääret ovat miehelle "turn off" niin hän voi mennä yksin kotiin runkkaamaan. Nainen kyllä löytää seksiseuraa muualta: lesbosuhteet, heterosuhteet ulkomaalaisten miesten kanssa. Vapaaehtoinen sinkkuus voi olla järkevä valinta, jos nainen ei kaipaa aktiivista seksielämää. 

Vierailija
79/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se raivo ole tullut joltain feministirölliltä, ei miehiä raivostuta naisten karvat, lähinnä aiheuttaa naurua tai ällötystä. Säärikarvat kertovat kainokarvoista sekä perskarvoista, ja voin sanoa että pillukarvat eivät häiritse, mutta takaapäin lykkiessä ne perskarvat vievät heti halut, jotain nukkaa tai paskakikkareita, kun vielä saattaa olla karvoissa yllärinä kiinni. Summaan, monia miehiä ei trimmatut pillukarvat häiritte, joitain saattaa rämemajava häiritä, jotkut haluavat täysin karvattoman. Suurin osa taas ei halua kainalo- tai säärikarvaista ollenkaan, kuten en itsekään. Käsikarvat taas on niin hentoja, että ne nyt ei herätä kovin suuria tunteita.

Vierailija
80/119 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että suurin osa suomalaisista miehistä pelkää karvaisia naisia.

En ole koskaan sheivannut itseäni (muuten paitsi bikinirajat) enkä aio koskaan tehdä niin. Jos karvaiset sääret ovat miehelle "turn off" niin hän voi mennä yksin kotiin runkkaamaan. Nainen kyllä löytää seksiseuraa muualta: lesbosuhteet, heterosuhteet ulkomaalaisten miesten kanssa. Vapaaehtoinen sinkkuus voi olla järkevä valinta, jos nainen ei kaipaa aktiivista seksielämää. 

Sekoitat nyt väärän tunteen asiaan, pelko ei ole sama kuin huvituksen tai inhon tunne. Öyhöyhöyh, soomimies pelkää, minä nussin vain lespoja ja ulkomaalaisia. Ei suomimiehen tarvitse runkata, karvattomia löytyy kyllä, eikä tuo runkkaus ole mikään huono vaihtoehtokaan, jos vaihtoehtona on sinunkaltainen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän