Miksi karvat naisella koetaan niin vastenmieliseksi ja ällöttäväksi?
Faktahan on, että karvat tulevat naiselle kun tämä muuttuu tytöstä aikuiseksi. Miksi siis koetaan, että kainalo-ja häpykarvat voivat olla vain miehellä mutta naisella ne ovat hyvin ällöttäviä ja epätoivottuja.
Itse koen, että kyseiset karvat ovat naisellakin hyvin naiselliset/eroottiset koska ne ovat merkki terveestä sukukypsyydestä.
Miksi naisten karvat aiheuttavat jopa raivoa ja halveksuntaa kuten muutamissa viimeaikaisissa uutisissa jossa nainen julkisesti näyttää lopettaneen karvojen ajelun?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Piilopedofiilit kiihottuu pikkutytöistä.
Se on mielenkiintoista miten tämä karva-asia saa aina jotkut ajattelemaan pikku tyttöjen seksualisoimista. Kannattaisiko hakea apua?
Vierailija kirjoitti:
Piilopedofiilit kiihottuu pikkutytöistä.
Ja pikkupojista.
Jos nainen pitää parrattomasta miehestä, parta kun on yksi sukukypsyyden merkki, nainen on pedari.
Karvaisuus nyt vaan on miehen ominaisuus ja sillä sipuli. Minutkin naiset näkee liian feminiinisenä koska olen karvaton ja hoikka mies, joten heti kättelyssä toteavat että ei kiitos.
Psykiatriina kirjoitti:
En ole koskaan kohdannut ihmistä, joka olisi suhtautunut karvoitukseen jotenkin negatiivisesti. Kenen ajatuksissa näitä oikein elää vai missä piireissä te kuljette?
Eipä ole munkaan tuttavapiirissä kukaan mitään negatiivista naisten karvoituksista sanonut, mutta kuten ap:kin sanoi siitä on viime aikoina uutisissa ollut paljonkin juttuja, miten ihmiset lähettelee kaikenmaailman törkykommentteja henkilöille, jotka kehtaavat esitellä vaikkapa karvaisia kainaloitaan julkisesti somessa. Joten kyllä niitä negatiivisesti suhatautuvia tuntuu paljon löytyvän.
Intiimialueen karvat on minusta ihan ok. Karvaiset jalat on kamalat. En kyllä pidä niistä itsellänikään eli ei ole sinänsä sukupuolikysymys, mutta esim kauniilla naisella tummat näkyvät jalkakarvat ovat ulkonöllisesti huonompi juttu sillä ne ovat miehekkäät.
Ihan samasta syystä monikaan nainen ei pidä miehistä joilla on erittäin runsaasti rasvaa kehossaan ja naisten rintoja muistuttavat läskitissit.
https://media.allure.com/photos/5a4bd031dd0c5b5b96b218c8/1:1/w_1194,h_1…
Miehelläkin pitää olla kaikki karvat tallella! Nainen joka ei tuosta pidä (selkä kyseessä) on pedari
Karvaton aikuinen on kyllä yhtä tökerö näky kuin mitä olisi vastasyntynyt jolla on ihan täydet aikuisen puskat
Ei kukaan pakota ajamaan karvojasi. Voit hyvin jättää ne kasvamaan. Mutta älä sitten valita kun kukaan mies ei sinua halua.
Ilmeisesti karvattomuus liittyy myös kolonialismiin: ajateltiin, että eläimelliset heimot on karvaisia ja haluttiin olla mahdollisimman erilaisia.
Silloin on naisille syötetty myös karvattomuuden ihannetta: ethän halua olla barbaari.
Oli tänään hesarissa artikkeli kirjasta, joka on perehtynyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pakota ajamaan karvojasi. Voit hyvin jättää ne kasvamaan. Mutta älä sitten valita kun kukaan mies ei sinua halua.
Siinä ei nyt mitään meenttäne jos ei karvakauhuiselle pissispojulille kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vai mies.🤣
Mies ei karvoja kavahda, mikä sen nätimpää on kuin tuuhea kiharainenkavainen tussu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mies.🤣
Mies ei karvoja kavahda, mikä sen nätimpää on kuin tuuhea kiharainenkavainen tussu.
saa sitä olla ihan navasta häntäluuhun ja kainaloissa myös
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei minua halua karvoineni niin olkoon saatana ilman. Toistaiseksi on aina sellainenkin mies löytynyt, joka ei ole henkinen neiti eikä yököttele luonnollisuudelle.
En minäkään saata haluta miestä, joka pumppaa lihaksensa salilla eikä esim. lapiohommissa. Aivoistahan kaikki viehätysvoima kumpuaa ja aivoissa syntyy seksuaalinen halu.
Treenatkaa aivoja, äijät. Tyhmillä miehillä ei ole mahdollisuuksia.
Tuo kiroilu ei ole välttämättä puoleensa vetävää. Liika rempseys on pahasta. Ei kaikille miehille kelpaa kiroileva nainen.
Sitä minä vaan ihmettelen, että turriharrastajia ihmetellään ja pilkataan ja sitten samalla tässäkin ketjussa ylistellään jotain eläimellisen karvaisia ihmisiä.
Kainalokarvatkin naisella näyttävät miellyttävämmiltä jos niitä ei esittele kädet pystyssä kävellen niin kuin vihervasen taho joka vielä kampailee niitä ja värjäilee setankaaren väreillä. Saa minun puolesta olla ihan täyspitkät ja kulkea vaikka kui naisellisissa asuissa kunha on niinkuin niiden olemassaoloa ei muistaisikaan; ei sen enempää pakota niitä kuin häpeilekään
Olen nainen ja sheivaan kaiken karvoituksen kaulan alapuolelta pois. Tosin aika laiskasti välillä.
Kainalokarvat on myös miehellä mielestäni ällöttävät :D Ja selkäkarvat. Muut karvat ok.
ghjgjhghj kirjoitti:
Kainalokarvatkin naisella näyttävät miellyttävämmiltä jos niitä ei esittele kädet pystyssä kävellen niin kuin vihervasen taho joka vielä kampailee niitä ja värjäilee setankaaren väreillä. Saa minun puolesta olla ihan täyspitkät ja kulkea vaikka kui naisellisissa asuissa kunha on niinkuin niiden olemassaoloa ei muistaisikaan; ei sen enempää pakota niitä kuin häpeilekään
Tämä olisi jo törkeyden huippu: sateenkaariväritys kainalokarvoissa.
Karvaiselle naiselle kun laittaa ketunhännän hanuriin niin sehän on oikeinkin jees.
Päinvastoin. Karvat on kivoja, naisellakin.
Setä60
oletko lapsena nuollut tikkaria jonka pudotit karvamatolle ?