Ideoita salaisen hyvän tekemiseen
Sain eräältä kurssilta idean tehdä joka päivä jokin hyvä työ, mutta salaa, siitä ei ole tarkoitus kertoa muille eikä raportoida somessa. Idea on minusta aivan ihana, mutta ongelma on, etten keksi mitä hyvää voisin tehdä?! Rahaa voi tietysti lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, mutta en joka päivä. Roskia poimia ehkä... mutta mitä muuta? Ideoita?
Kommentit (404)
Hymyile jollekin.
Päästä autoillessa suojatien yli.
Auta naapuria.
Avaa ovi naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut koronatiedotteen jotta ihmiset saa vinkin totuuteen.
Laitoin yhteen paikkaan.
Höpsö 😄
Vierailija kirjoitti:
Köyhän luukusta ruskee kirjekuori.
😁
Tuo oli hyvä kunhan muistat sitten lopettaa kun postiluukkuun ilmestyy ohje "ei alle 50eur seteleitä pls"
Ostaessasi kaupasta, siirrä takana olevia tuotteita eteenpäin vähenee työntekijöiden taakka.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän eka kertaa perussuomalaisia, mutta en kerro kellekään. Salainen hyvä työ. Suomi takaisin.
hyvä työ EI OLE iskeä p**kaa jokaisen suomalaisen niskaan
Vierailija kirjoitti:
Köyhän luukusta ruskee kirjekuori.
😁
Mitä se köyhä kirjekuorella tekisi?
Laita youtubesta kuulumaan linnunlaulua ja keskity kuuntelemaan muiden lintujen vasta laulua.
Hommaa joku paita jossa hupiteksti. Saat hyvälle tuulelle tuntemattomatkin.
Junassa joku tarjoutui nostamaan hattuhyllyllä olevan kassini alas, kun olin jäämässä junasta. Samoin joku nosti painavan matkalaukkuni minulle aseman portaat ylös. Olen lyhyt nainen, jäi hyvä mieli.
Jätä euro ostoskärryn lukkojutskaan joku välttyy turhalta kävelyltä tai sitten ei jos ajattelet, että joku saisi lisäaskelia.
Ystävysty naapuruston kanssa. Ei sinsä salaista, mutta toisaalta kukaan ei tunnista sitä varsinaisesti hyväntekemiseksi. Silti kaikki ilahtuu.
Pääkaupunkiseudulla Helsinki Missio