Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita salaisen hyvän tekemiseen

Vierailija
14.05.2021 |

Sain eräältä kurssilta idean tehdä joka päivä jokin hyvä työ, mutta salaa, siitä ei ole tarkoitus kertoa muille eikä raportoida somessa. Idea on minusta aivan ihana, mutta ongelma on, etten keksi mitä hyvää voisin tehdä?! Rahaa voi tietysti lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, mutta en joka päivä. Roskia poimia ehkä... mutta mitä muuta? Ideoita?

Kommentit (425)

Vierailija
421/425 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhän luukusta ruskee kirjekuori.

😁

Ehkä vielä vähemmän dramaattista: ruskea kirjekuori jollekin asialliselle hyvöntekevöisyysjärjestölle. Se hukkuu isompaan rahavirtaa eikä kukaan kiitä - se on aidosti altruistinen tapa auttaa kun mitään kiitosta ei tule. Jos sitä haluat. Jos haluat itse leikkiä Jumalaa ja päättää avun saajan ja paistatella kiitollisuudessa niin sitten valitset itse ja lähdet tähän kirjekuorileikkiin. 

Voit myös luovuttaa verta tai tehdä elinsiirtotestamentin. Ne on hyvin, hyvin konkreettisia asioita toisen hyväksi. En tässä ole aivan puolueeton koska minulle tehtiin 20v sitten elinsiirtoleikkaus ja siinä yhteydessä sain myös ämpärillisen verta. Elinsiirtotestamentti on nykyään oletus Jos ei omaiset väitä sinun kieltäneen mutta jos teet elinsiirtotestamentin niin heidän ei tarvitse päättää.

Kyllä! Punaiselle ristille tai kirkolle kun lahjoittaa, niin altruistisesti autat sikäläisen johtoportaan "tyhy"-laskettelukeskus-huvilan kuluissa. Ei tarvitse sitten palkkaansa siihen tuhlata.

Vierailija
422/425 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lado

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/425 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piippua huulten väliin vaan!

eddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Fqwkhl4tfxyob1.jpg

Vierailija
424/425 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä minulle rahaa, lupaan että en kerro kenellekään.

Mitä sinunlaisesi idiootti rahalla tekee?

Vierailija
425/425 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pllus köyhälle pimeässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän