Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jätti kun kuuli, että olen seurustellut miehen kanssa.

Vierailija
14.05.2021 |

Puolen vuoden tapailun jälkeen puhuttiin entisistä heiloista, ja mainitsin seurustelleeni teini-iässä miehen kanssa. Nainen ei voinut tätä hyväksyä, eikä olla enää oltu tekemisissä. Jotenkin raastavaa, että mitä minä nykyään historialleni voin, mutta voi olla paremmin näin. Aiemmin ei vain hänen kanssaan ollut erimielisyyksiä tms., ja puheista ymmärsin, ettei hänellä ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan.
M31

Kommentit (197)

Vierailija
121/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tämän keskustelun sisältö kertoo vaan siitä, miten ihmiset ei yhtään ymmärrä, mitä seksuaalisuus edes tarkoittaa. Ja miten epävarmoja suurin osa ihmisistä todella on itsestään! Itselleni jotenkin ihan käsittämätön ajatus, että parisuhteessa en riittäisi sille toiselle ihmiselle. Eihän biseksuaalisuus tarkoita polyamorisuutta. N28

Lue tämä lanka, ja mietipä kirjoittamaasi uudestaan: https://keskustelu.suomi24.fi/t/8168112/perheenaidin-ajatuksia

Vierailija
122/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, jos on teini-iässä kerran seurustellut miehen kanssa ei se tarkoita että katsoo kaikkia miehiä ”sillä silmällä”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kyllä todella mustasukkainen jos ei voi seurustella bi-seksuaalin kanssa koska ”vaihtoehtoja on tuplasti”. Jos ei voi tuon vertaa kumppaniin luottaa ja/tai omaa itsetuntoa kohentaa ei kannata seurustella ollenkaan

Vierailija
124/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tämän keskustelun sisältö kertoo vaan siitä, miten ihmiset ei yhtään ymmärrä, mitä seksuaalisuus edes tarkoittaa. Ja miten epävarmoja suurin osa ihmisistä todella on itsestään! Itselleni jotenkin ihan käsittämätön ajatus, että parisuhteessa en riittäisi sille toiselle ihmiselle. Eihän biseksuaalisuus tarkoita polyamorisuutta. N28

Olipas ylimielistä settiä. Sinäkö sen päätät miten muut omasta seksuaalisuudestaan, sen rajoista ja preferensseistään saavat ajatella ja tuntea. Et vielä ole tarpeeksi vanha ymmärtämään, miten hauras ja haavoittuva ihmisen seksuaalisuus on. 

Vierailija
125/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään homoja ja biseksuaalisia vastaan, mutta omaksi kumppaniksi en haluaisi biseksuaalia. Ei sille mitään voi, että ajatus hävittää halut. Kukaan ei voi muuttaa seksuaalisia mieltymyksiään, vaikka haluaisi. Kaksi miestä yhdessä ei vain herätä haluja tai mies, joka pukeutuu naiseksi, vaan siitä tulee vain sellainen olo, että ei, ei, pysy kauempana ja ollaan jatkossa kavereita vain.

Tutkimusten mukaan nainen viehättyy enemmän miehestä kun huomaa muidenkin naisten viehättyvän tästä. Tuon perusteella miesten vanhat naiset ilmeisesti herättää haluja, mutta vanhat miehet ei. Eihän tätä oikein muulla voi selittää kuin laumasieluisuudella.

Vierailija
126/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Kukin saa valita seurustelukumppaninsa niinkun haluaa. Jos jollekulle kelpaa vain kumppani, jolla on 12 sormea, niin keneltä se on pois. 

Vierailija
127/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin mies saa heteroseksissä suonikasta aunukseensa.

Minulta "saisi".

Sekä sileämpääkin löytyy, parissakin eri koossa. 

Vierailija
128/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nuori idealisti, kyllä ne realiteetit sullekin vielä selviää. Jos sattuu sellainen suhde omalle kohdalle. Osalle bisseistä suhde ja kumppani on "joko tai", mutta löytyy myös niitä joille lähtökohta on "sekä että". Jännää ettei tuota voida myöntää todeksi, vaikka esim. deitti-ilmoituksia siihen suuntaan löytyy pilvin pimein. Polyamorista puheen ollen, tutkimuksen mukaan bisset on sitä komppaavien joukossa suurin yksittäinen ryhmä. Mikä ei kuitenkaan tarkoita että kaikki bisset siitä innostuisivat.

Vierailija
129/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ahdasmielisiä.

Muuan transmies sanoi että transhenkilön puoliso on lähes poikkeuksestta nainen - joko transnaisen lepakkopuoliso tai transmiehen naispuoliso. Miehille sukupuolivähemmistöt ovat paljon vaikeampi asia. Tämä on tietenkin vain hänen kokemuksensa eikä koske seksuaali-vaan sukupuolivähemmistöjä. Tämän näkemyksen mukaan naiset eivät olisi ahdasmielisempiä kuin miehet.

Miehet hyväksyvät naisten kokeilut saman sukupuolen kanssa kuitenkin huomattavasti helpommin. Esim yhdellekkään miehelle ei ole ollut ongelma minun seksuaalinen kanssakäyminen naisten kanssa, vaan monet jopa ovat pitäneet sitä hyvänä asiana. Johtuu ehkä myös siitä, että tiedän tasan tarkaan mistä pidän ja myös kerron nämä asiat. N

No niin, toisella naisellahan ei ole penistä mitä verrata tai tunkea naiseen.

Vierailija
130/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kestänyt ajatusta, että suonikkaasi on ollut jonkun miehen p e rä suo lessa.

Onko sillä mitään eroa siihen, että se olisi ollut naisen p eräsu olessa?

Vierailija
131/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on hieman ristiriitaista. Olen itse bi-nainen, mutta en voisi olla miehen kanssa jonka peräluukussa on käyty...tuntuu vain jotenkin erityisen likaiselta..ei. Yök. 

Minä olen käynyt mieheni luukussa ja pidän siitä. T. Nainen

Sormella, nyrkillä, kielellä vai jalkaterällä?

Vierailija
132/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hyväksyvät naisten kokeilut saman sukupuolen kanssa kuitenkin huomattavasti helpommin. Esim yhdellekkään miehelle ei ole ollut ongelma minun seksuaalinen kanssakäyminen naisten kanssa, vaan monet jopa ovat pitäneet sitä hyvänä asiana. Johtuu ehkä myös siitä, että tiedän tasan tarkaan mistä pidän ja myös kerron nämä asiat. N

Tämä johtuu siitä, että miehillä on usein salainen haave päästä sänkyyn kahden naisen kanssa yhtä aikaa, ja kuvittelevat, että se onnistuu helpommin jos nainen on bi.

"Salainen haave" osalla varmaankin on, osalla ei ole. Ja mitä sillä edes on merkitystä, suvaitsevat sitten enemmän, oli haaveita tai ei. Monet naiset fantasioivat tulevansa (teko joka on yleistynyt sitten 2015), eihän tuokaan tee asiasta hyväksyttyä. Suvaitsevaisempia, vaikka koitatkin sumuttaa tätä jollain "salaisilla haaveilla".

Älä valehtele. Yksikään nainen ei haaveile väkivallasta. Se on taas teidän miesten keksimä veruke jolla yritätte oikeuttaa oman väkivaltaisuutenne.

On se vaan mahtavaa kun vielä vuonna 2021 mies esittää tietävänsä paremmin kuin naiset sen mitä naiset haluavat.

Vierailija
133/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naisen käytöstä. Ei voida suvaita seksuaalivähemmistöjä missään muodossa.

Onko tämä jollekin tullut nyt uutena asiana eteen?

Naisen saa 100% päättää itse kenen kanssa seurustelee tai ei seurustele. Huudat suvaitsevaisuutta mutta et itse suvaitse naisten oikeuksia.

Vierailija
134/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin iljettävää ajatella, että joku perverssi työntää ties missä miehen perseessä uitetun peniksensä neityen pimppiin. Ehkä asia ei oikeasti ole näin kärjistetty, mutta tällainen mielikuva mulla avausviestistä tulee.

Niin, miehen vähänkin valtavirrasta poikkeava seksuaalisuus on perverssiä ja naisen ei. Kannattaa miettiä asiaa ja kuinka tasa-arvoisessa maailmassa elämmekään.

Niinpä emme ollenkaan kun aloituksen naisen oikeus päättää seurustelevansa vai heteromiehen kanssa kyseenalaistetaan.

Vierailija
135/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut myös naisista, mutta mielestäni naisten väliset suhteet ovat kauniita---

N26

Se mistä itse pitää on itselle normaalia.  

Pidän miehistä ja se on minulle (heteronaiselle) "kauniimpaa",

oli niitä miehiä sitten samalla silmäyksellä nähtävissä yksi tai useampi. 

En vielä toistaiseksi ole kohdannut sellaista naista, joka viehättäisi minua samalla tapaa,

kuin jotkut miehet ovat viehättäneet. Jos tällainen nainen tulee elämääni, niin sitten olen hänen kanssaan ja se todennäköisesti on minusta sitten kaunista. 

Vierailija
136/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuollaisen menneisyyden takia perhettäni rikkoisi, mutta jos tämä olisi paljastunut alkuvaiheessa, olisin saattanut lopettaa suhteen.

Ihan vaan sen takia, että luultavasti olisin loppuikäni epävarma siitä riitänkö minä naisena miehelleni, vai haluaako hän salaa, tai joskus tulevaisuudessa suhteen miehen kanssa. En olisi siis riittävän itsevarma uskoakseni että minä tulen riittämään hänelle jatkossakin.

Aina vaan epäillään, eikö naisten elämään muuta mahdu? Mullakin on nuoruudessa tullut kokeiluta homoilua useasti. Nyt on vaimo, lapset ja parisuhde on onnellinen.

Vierailija
137/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies on 100% hetero, ja on mm. todistanut tämän lyömällä turpaan miestä, joka kokeili lähennellä häntä baarissa (olin paikalla todistamassa). Jos mies ei ole 100% hetero, hän saattaa aivan hyvin kiinnostua toisista miehistä, lapsista tai eläimistä. Tällaiset miehet kuuluvat mielestäni vankilaan.

Miehet jotka pelkäävät homoseksuaalisia puolia itsessään ovat usein aggressiivisimpia homoja kohtaan. Itsensä kanssa sujut oleva normijannu olisi vaan naureskellut ja sanonut kiitti mutta ei kiitti. Vai veteleekö se naisiakin turpaan?

Tiedossa hyvin on, että ne miehet joiden päässä homot jatkuvasti pyörii ovat itse kaappihomoja.

Vierailija
138/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailman ihmisistä on oikeasti Bi. Ahtaat ajatusmaailmat vain ajavat ihmisiä ääripäihin (-> olen täyshetero vs. olen täyshomo). 

Vierailija
139/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa maailman ihmisistä on oikeasti Bi. Ahtaat ajatusmaailmat vain ajavat ihmisiä ääripäihin (-> olen täyshetero vs. olen täyshomo). 

Tosiasiassa miehistä vain 5% ja naisista noin 10%.

Vierailija
140/197 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt ihmetyttää mitä aloituksella haetaan? Seurustelun voi päättää ihan mistä syystä vain itsestä tuntuu oikealle. Kenelläkään ei ole velvollisuutta seurustella ja syy voi olla mikä tahansa. Sitä ei tarvitse edes perustella, riittää ettei enää halua.