Nainen jätti kun kuuli, että olen seurustellut miehen kanssa.
Puolen vuoden tapailun jälkeen puhuttiin entisistä heiloista, ja mainitsin seurustelleeni teini-iässä miehen kanssa. Nainen ei voinut tätä hyväksyä, eikä olla enää oltu tekemisissä. Jotenkin raastavaa, että mitä minä nykyään historialleni voin, mutta voi olla paremmin näin. Aiemmin ei vain hänen kanssaan ollut erimielisyyksiä tms., ja puheista ymmärsin, ettei hänellä ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan.
M31
Kommentit (197)
Olen aina ajatellut, että parisuhde perustuu luottamukseen. Näitä kommentteja lukiessa tulee vaikutelma, että ilmeisesti kaikilla ei näin ole, tai ainakin tietyt tekijät, kuten biseksuaalisuus, olisi hyvä sulkea pois, jotta toiseen voi luottaa (paradoksaalisesti luottavatko nämä kirjoittajat sitten siihen, ettei toinen todella ole bi). Toinen ajatus on se, että valtaosa tuntuu näkevän seksuaalisuuden muuttumattomana, ja nuoruuden homoseksuaalien kokemusten määrittävän ihmisen loppu elämän. Sitten vielä se stereotypia, että homomiehet harrastavat anaaliseksiä; tutkimusten mukaan kaikki homomiehet eivät ole siitä lainkaan kiinnostuneita. Pienenä huomiona, että aloittaja ei edes maininnut harrastaneensa seksiä miespuolisen heilansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt ihmetyttää mitä aloituksella haetaan? Seurustelun voi päättää ihan mistä syystä vain itsestä tuntuu oikealle. Kenelläkään ei ole velvollisuutta seurustella ja syy voi olla mikä tahansa. Sitä ei tarvitse edes perustella, riittää ettei enää halua.
Aikuiset ihmiset yleensä tykkää keskustella ja vaihtaa ajatuksia ja ovat uteliaita elämän suhteen, mutta sinä et taida kuulua joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
En tuollaisen menneisyyden takia perhettäni rikkoisi, mutta jos tämä olisi paljastunut alkuvaiheessa, olisin saattanut lopettaa suhteen.
Ihan vaan sen takia, että luultavasti olisin loppuikäni epävarma siitä riitänkö minä naisena miehelleni, vai haluaako hän salaa, tai joskus tulevaisuudessa suhteen miehen kanssa. En olisi siis riittävän itsevarma uskoakseni että minä tulen riittämään hänelle jatkossakin.
Samat ajatukset. Haluaisin sanoa ettei kumppanin biseksuaalisuus olisi ongelma, mutta tositilanteessa se luultavasti olisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ajatellut, että parisuhde perustuu luottamukseen. Näitä kommentteja lukiessa tulee vaikutelma, että ilmeisesti kaikilla ei näin ole, tai ainakin tietyt tekijät, kuten biseksuaalisuus, olisi hyvä sulkea pois, jotta toiseen voi luottaa (paradoksaalisesti luottavatko nämä kirjoittajat sitten siihen, ettei toinen todella ole bi). Toinen ajatus on se, että valtaosa tuntuu näkevän seksuaalisuuden muuttumattomana, ja nuoruuden homoseksuaalien kokemusten määrittävän ihmisen loppu elämän. Sitten vielä se stereotypia, että homomiehet harrastavat anaaliseksiä; tutkimusten mukaan kaikki homomiehet eivät ole siitä lainkaan kiinnostuneita. Pienenä huomiona, että aloittaja ei edes maininnut harrastaneensa seksiä miespuolisen heilansa kanssa.
Jos joku kertoo täällä, ettei halunnut ryhtyä vakavaan suhteeseen ihmisen kanssa, joka on käyttänyt aiemmassa elämässä huumeita, löytyy sille kyllä ymmärrystä. Mutta silti on aina näitä, jotka paheksuvat toisen halua vaalia omaa elämäänsä ja onnellisuuttaan. Ei ketään voida vaatia valitsemaan kumppaniksi ihminen, jonka käytökseen liittyy jo lähtökohtaisesti riski. Riskin olemassaoloon et voi itse millään lailla edes vaikuttaa. Raskasta elää luottamuksen ja toivon varassa, koko ajan riski tiedostaen. Moni valitsee helpomman tien, enkä heitä siitä syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko peräröörisi löystynyt vai pitääkö sulkija vielä tavarat sisällä? Nainen ei halua löysää homostelijaa sotkemaan paikkoja.
Niin sitä on heteroseksissäkin anaaliseksiä, eikä kukaan kysele tuollaisia.
Harvemmin mies saa heteroseksissä suonikasta aunukseensa.
Tuskin se niin harvinaista on kuin luulet. Jos ei takerruta siihen, onko suonikas luomumateriaalia tai "suonikas" ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kertoo täällä, ettei halunnut ryhtyä vakavaan suhteeseen ihmisen kanssa, joka on käyttänyt aiemmassa elämässä huumeita, löytyy sille kyllä ymmärrystä. Mutta silti on aina näitä, jotka paheksuvat toisen halua vaalia omaa elämäänsä ja onnellisuuttaan. Ei ketään voida vaatia valitsemaan kumppaniksi ihminen, jonka käytökseen liittyy jo lähtökohtaisesti riski. Riskin olemassaoloon et voi itse millään lailla edes vaikuttaa. Raskasta elää luottamuksen ja toivon varassa, koko ajan riski tiedostaen. Moni valitsee helpomman tien, enkä heitä siitä syytä.
Niin, kerrotko mikä sellainen riski tuollaiseen suhteeseen liittyy, mitä ei olisi aloittaessa suhdetta heteron kanssa?
Kyllä minäkin olisin ap:n jättänyt saman tien. En hyväksy homoseksuaalisuutta missään muodossa.
Nainen tajusi, ettei pärjää munan koossa exällesi ja luovutti. Aika luuseri olisi ollutkin kun ei yhtään taistelutahtoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kerrotko mikä sellainen riski tuollaiseen suhteeseen liittyy, mitä ei olisi aloittaessa suhdetta heteron kanssa?
Heterosuhteessa kumpikaan ei kaipaa eikä hae kontaktia samaa sukupuolta olevan kanssa. Jos näin tapahtuu, se on jotain muuta kuin heterosuhde. Jos heterosuhde voi hyvin, kummankaan ei tarvitse etsiä muita heteroita. Ja tähän voi molemmat osapuolet vaikuttaa, tekemällä parhaansa suhteen eteen. Sen sijaan bi-hetero kombinaatiossa hetero voi vain toivoa parasta, koska tietää ettei täytä kokonaan toisen toiveita tai vastaa mieltymyksiä. Haastattelututkimuksissa biseksuaalit ovat itse asetelmasta kertoneet, ja ilmiö todentuu selkeästi myös nettiä selatessa. Onnellisessa parisuhteessa (itse määritelleet) elävät biseksuaalit etsivät satunnaista tai vakituista seksiseuraa samaa sukupuolta olevista. Jos he kerran rakastuvat ihmiseen eikä sukupuoleen, miksi sitten näin tapahtuu koko ajan?
Jos miehellä on pieni penis, niin sitten pitää homosuheita ja lapsia tai eläimiä. Sellaista se on, jos ei vehje oikein toimi. Ei käy kateeksi.
On asiaa ihan tutkittukin ja lopputulos ollut enemmän tai vähemmän aina se sama, että biseksuaalit miehet eivät viehätä naisia. Enkä oikeastaan ihmettele. En itsekään haluaisi kilpailla naisen huomiosta - mahdollisesta päättämättömyydestä tai jopa uinuvasta täyslesbolaisuudesta - mahdollisesti vielä kauniimman sukupuolen edustajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On asiaa ihan tutkittukin ja lopputulos ollut enemmän tai vähemmän aina se sama, että biseksuaalit miehet eivät viehätä naisia. Enkä oikeastaan ihmettele. En itsekään haluaisi kilpailla naisen huomiosta - mahdollisesta päättämättömyydestä tai jopa uinuvasta täyslesbolaisuudesta - mahdollisesti vielä kauniimman sukupuolen edustajien kanssa.
Osa naisista larppaa olevansa bi muodin mukana, koska nuorena juodaan alkoholia, on traumaa yms sekaisin osittain. Eivät edes ole naisten kanssa. Jos nainen voisi seurustella naisen kanssa pysyvästi läpi elämän tai on fyysisiä naissuhteita, ehkä sitten voi kysyä pari kysymystä. Asia on siis monimutkainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on pieni penis, niin sitten pitää homosuheita ja lapsia tai eläimiä. Sellaista se on, jos ei vehje oikein toimi. Ei käy kateeksi.
Jos ei vehje toimi, niin ei silloin voi tehdä lapsia.
Oletko harkinnut työntäväsi kuoritun inkivääritangon hänen peräaukostaan sisään?
Pakko myöntää, etten itsekään haluaisi seurustella biseksuaalin miehen kanssa, vaikkei mulla missään tapauksessa ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan. Mutta sellaisiakin naisia varmasti löytyy, joille biseksuaalisuutesi on pikemminkin etu, joten kannattaa keskittyä heihin ja olla jatkossakin avoin asian suhteen.
Minkä takia joku biseksuaali sitten haluaisi seurustella sellaisen kanssa, jolle hänen seksuaalisuus on ongelma? Eikö ole hyvä, että suhde päättyi heti alkuunsa?
Pakko myöntää, että minua alkoi kiihottamaan hieman tätä ketjua lukiessa. Olen itse 100% hetero, ja tuntuu mieltä nostattavalta, että vielä on naisia, joita eivät kaiken maailman pumpelipojat kiinnosta.
M23
Pysyköön bi, homo, lesbo, hetero jne. ihmiset keskenään! Kaikki säästyy vähemmillä turhilta parisuhdedraamoilta, perheiden hajoamisilta ym.
Ap, ole tyytyväinen että tuo tapahtui jo alussa. Ero olisi ollut väistämätön ennenpitkää.
Miksi hänellä ei olisi oikeutta päättää siitä, haluaako seurustella bi-miehen kanssa? Onhan sinullakin oikeus seurustella esim. toisen bi-miehen kanssa.
Aivan turhaan täällä haukut naista.
Aivoissasi on häiriö ja jos siellä on yksi voi siellä olla useampiakin.