Nainen jätti kun kuuli, että olen seurustellut miehen kanssa.
Puolen vuoden tapailun jälkeen puhuttiin entisistä heiloista, ja mainitsin seurustelleeni teini-iässä miehen kanssa. Nainen ei voinut tätä hyväksyä, eikä olla enää oltu tekemisissä. Jotenkin raastavaa, että mitä minä nykyään historialleni voin, mutta voi olla paremmin näin. Aiemmin ei vain hänen kanssaan ollut erimielisyyksiä tms., ja puheista ymmärsin, ettei hänellä ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan.
M31
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin iljettävää ajatella, että joku perverssi työntää ties missä miehen perseessä uitetun peniksensä neityen pimppiin. Ehkä asia ei oikeasti ole näin kärjistetty, mutta tällainen mielikuva mulla avausviestistä tulee.
Niin, miehen vähänkin valtavirrasta poikkeava seksuaalisuus on perverssiä ja naisen ei. Kannattaa miettiä asiaa ja kuinka tasa-arvoisessa maailmassa elämmekään.
Kai se on pesty sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hieman ristiriitaista. Olen itse bi-nainen, mutta en voisi olla miehen kanssa jonka peräluukussa on käyty...tuntuu vain jotenkin erityisen likaiselta..ei. Yök.
Minä olen käynyt mieheni luukussa ja pidän siitä. T. Nainen
En tuollaisen menneisyyden takia perhettäni rikkoisi, mutta jos tämä olisi paljastunut alkuvaiheessa, olisin saattanut lopettaa suhteen.
Ihan vaan sen takia, että luultavasti olisin loppuikäni epävarma siitä riitänkö minä naisena miehelleni, vai haluaako hän salaa, tai joskus tulevaisuudessa suhteen miehen kanssa. En olisi siis riittävän itsevarma uskoakseni että minä tulen riittämään hänelle jatkossakin.
En enää ottaisi bi-miestä. En uskoisi että riitän hänelle pidemmän päälle enkä voisi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät ottaa isoa takaa, ap?
Tykkäätkö itse? Tsihihii! Oletko jo päässyt yläkouluun?
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on 100% hetero, ja on mm. todistanut tämän lyömällä turpaan miestä, joka kokeili lähennellä häntä baarissa (olin paikalla todistamassa). Jos mies ei ole 100% hetero, hän saattaa aivan hyvin kiinnostua toisista miehistä, lapsista tai eläimistä. Tällaiset miehet kuuluvat mielestäni vankilaan.
Miehet jotka pelkäävät homoseksuaalisia puolia itsessään ovat usein aggressiivisimpia homoja kohtaan. Itsensä kanssa sujut oleva normijannu olisi vaan naureskellut ja sanonut kiitti mutta ei kiitti. Vai veteleekö se naisiakin turpaan?
Mitä ! ? Niin minäkin heittäisin sinut pihalle ja ikkunasta ryysys! Hyi hel..!
Vierailija kirjoitti:
En tuollaisen menneisyyden takia perhettäni rikkoisi, mutta jos tämä olisi paljastunut alkuvaiheessa, olisin saattanut lopettaa suhteen.
Ihan vaan sen takia, että luultavasti olisin loppuikäni epävarma siitä riitänkö minä naisena miehelleni, vai haluaako hän salaa, tai joskus tulevaisuudessa suhteen miehen kanssa. En olisi siis riittävän itsevarma uskoakseni että minä tulen riittämään hänelle jatkossakin.
Entä jos miehen exällä on täysin erilainen vartalo kuin sinulla? Tai täysin erilaiset harrastukset? Erilainen luonne? Mietitkö haluaako hän salaa kuitenkin jotain muuta kuin sinut?
Osa ihmisistä ei ilmeisesti hyväksy miehen seksuaalisuutta, kun se on "jotenkin" niin likaista. Jollekkin seksuaalisuus on vain kädestä pitämistä. Myös miesten itsetyydytys koetaan heikkoutena ja naisten itsenäisyytenä. Kuinka kieroutunut tämä maailma onkaan. Ettekö te muut naiset tunnista tätä, vai pysyttekö oikeasti asioista hiljaa kun sorrettuna on mies? Oksettavaa. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan sen takia, että luultavasti olisin loppuikäni epävarma siitä riitänkö minä naisena miehelleni, vai haluaako hän salaa, tai joskus tulevaisuudessa suhteen miehen kanssa. En olisi siis riittävän itsevarma uskoakseni että minä tulen riittämään hänelle jatkossakin.Entä jos miehen exällä on täysin erilainen vartalo kuin sinulla? Tai täysin erilaiset harrastukset? Erilainen luonne? Mietitkö haluaako hän salaa kuitenkin jotain muuta kuin sinut?
Onko tää sun mielestä ihan sama juttu?
Koko tämän keskustelun sisältö kertoo vaan siitä, miten ihmiset ei yhtään ymmärrä, mitä seksuaalisuus edes tarkoittaa. Ja miten epävarmoja suurin osa ihmisistä todella on itsestään! Itselleni jotenkin ihan käsittämätön ajatus, että parisuhteessa en riittäisi sille toiselle ihmiselle. Eihän biseksuaalisuus tarkoita polyamorisuutta. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan sen takia, että luultavasti olisin loppuikäni epävarma siitä riitänkö minä naisena miehelleni, vai haluaako hän salaa, tai joskus tulevaisuudessa suhteen miehen kanssa. En olisi siis riittävän itsevarma uskoakseni että minä tulen riittämään hänelle jatkossakin.Entä jos miehen exällä on täysin erilainen vartalo kuin sinulla? Tai täysin erilaiset harrastukset? Erilainen luonne? Mietitkö haluaako hän salaa kuitenkin jotain muuta kuin sinut?
Eri mutta on. Biseksuaali ihastuu ihmiseen, ei sukupuoleen. Hyvässä suhteessa, rakastuneena, ei yhtäkkiä ala himoita toista sukupuolta pelkän sukupuolen takia! Ihan kuten heterot ja homotkin ihastuvat ihmiseen, biseksuaalilla vaan sillä ihmisen sukupuolella EI OLE VÄLIÄ.
onko tämä jotenkin vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Koko tämän keskustelun sisältö kertoo vaan siitä, miten ihmiset ei yhtään ymmärrä, mitä seksuaalisuus edes tarkoittaa. Ja miten epävarmoja suurin osa ihmisistä todella on itsestään! Itselleni jotenkin ihan käsittämätön ajatus, että parisuhteessa en riittäisi sille toiselle ihmiselle. Eihän biseksuaalisuus tarkoita polyamorisuutta. N28
Niinhän sitä luulisi. Oli mullekin käsittämätön ajatus kunnes sain kuulla että mies petti muiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei ilmeisesti hyväksy miehen seksuaalisuutta, kun se on "jotenkin" niin likaista. Jollekkin seksuaalisuus on vain kädestä pitämistä. Myös miesten itsetyydytys koetaan heikkoutena ja naisten itsenäisyytenä. Kuinka kieroutunut tämä maailma onkaan. Ettekö te muut naiset tunnista tätä, vai pysyttekö oikeasti asioista hiljaa kun sorrettuna on mies? Oksettavaa. N38
Moni hyväksyy miesten seksuaalisuuden, koska eihän se muiden elämää kosketa -millään tavalla-, MUTTA jos se mies menee naisen kanssa yhteen, naisille tulee väkisinkin kysymyksiä ja mielikuvia aiheesta kenties existä. Ehkä miehelläkin on pari kysymystä naiselle. Joitakin naisia voi häiritä miesten teolliset filmit, ei niinkään jonkun normaali seksuaalisuus. Luonnostaan osa suolistoa koetaan likaisena, vaikkeivät miehet itse ajattelisi niin yleisesti, osa naisista EI hyväksy esim. omassa parisuhteessa sitä (edes heteroparisuhteessa). Sinua se ei ehkä häiritse parisuhteessa(?). Voi olla miehiä jotka eivät edes harrasta mitään muiden mielestä epämiellyttävää osa-aluetta. Terveys on tärkeä kaikille, nekin kysymykset tulevat mieleen. -On myös miehiä jotka kysyvät naisilta että "olisitko toisen naisen kanssa", jos nainen vastaa huvin vuoksi kyllä kun kysymys oli tyhmä, niin kyllä se mieskin siitä äkkiä katoaa ja juoruaa vielä kavereilleen. Ja ihan hyvin voi kadotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni hyväksyy miesten seksuaalisuuden, koska eihän se muiden elämää kosketa -millään tavalla-, MUTTA jos se mies menee naisen kanssa yhteen, naisille tulee väkisinkin kysymyksiä ja mielikuvia aiheesta kenties existä. Ehkä miehelläkin on pari kysymystä naiselle. Joitakin naisia voi häiritä miesten teolliset filmit, ei niinkään jonkun normaali seksuaalisuus. Luonnostaan osa suolistoa koetaan likaisena, vaikkeivät miehet itse ajattelisi niin yleisesti, osa naisista EI hyväksy esim. omassa parisuhteessa sitä (edes heteroparisuhteessa). Sinua se ei ehkä häiritse parisuhteessa(?). Voi olla miehiä jotka eivät edes harrasta mitään muiden mielestä epämiellyttävää osa-aluetta. Terveys on tärkeä kaikille, nekin kysymykset tulevat mieleen. -On myös miehiä jotka kysyvät naisilta että "olisitko toisen naisen kanssa", jos nainen vastaa huvin vuoksi kyllä kun kysymys oli tyhmä, niin kyllä se mieskin siitä äkkiä katoaa ja juoruaa vielä kavereilleen. Ja ihan hyvin voi kadotakin.
Voi olla, mutta tämäkin keskustelu osoittaa miten sokeita naiset ovat miesten seksuaalisuuden arvostelulle ja tämä on muuten todella syvällä yhteiskunnan rakenteissa. Jos haluamme tasa-arvoisen maan, niin se edellyttää myös naisten osalta oman käyttäytymismallin tunnistamista, aivan samoin mitä miestenkin. Olisiko jo hyssyttelyn aika meidän naistenkin haitallisista käyttäytymismalleista jo ohi? N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta tämäkin keskustelu osoittaa miten sokeita naiset ovat miesten seksuaalisuuden arvostelulle ja tämä on muuten todella syvällä yhteiskunnan rakenteissa. Jos haluamme tasa-arvoisen maan, niin se edellyttää myös naisten osalta oman käyttäytymismallin tunnistamista, aivan samoin mitä miestenkin. Olisiko jo hyssyttelyn aika meidän naistenkin haitallisista käyttäytymismalleista jo ohi? N38
Kaikki kommentoijat eivät taida olla naisia. Osa naisista on jo keskustelevalla linjalla tai selitetään mitä nainen voi ajatella, että esimerkiksi bi-miehet voivat sanoa oman kommenttinsa taas takaisin jollekin naiselle – koska sitten tietää mitä nainen miettii. Vaikkei se suhdetta aina pelastaisikaan. Joku osa "arvostelee", ilkeä ei saa tietenkään olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, tietenkin. No, mitä vastaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hieman ristiriitaista. Olen itse bi-nainen, mutta en voisi olla miehen kanssa jonka peräluukussa on käyty...tuntuu vain jotenkin erityisen likaiselta..ei. Yök.
Minä olen käynyt mieheni luukussa ja pidän siitä. T. Nainen
Me ollaan molemmat käyty toistemme luukuissa.
M&N
En ole mitenkään homoja ja biseksuaalisia vastaan, mutta omaksi kumppaniksi en haluaisi biseksuaalia. Ei sille mitään voi, että ajatus hävittää halut. Kukaan ei voi muuttaa seksuaalisia mieltymyksiään, vaikka haluaisi. Kaksi miestä yhdessä ei vain herätä haluja tai mies, joka pukeutuu naiseksi, vaan siitä tulee vain sellainen olo, että ei, ei, pysy kauempana ja ollaan jatkossa kavereita vain.
Ehei, homo sinä olet. Likainen sellainen.