Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry kävi haukkumassa kuningattaren ja Prinssi Philipin

Kommentit (2971)

Vierailija
261/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kunniaton teko haukkua perhe ja brittihovi, joka hänen etuoikeutetun elämän kustantanut, kalliit häät, narsistivaimon kalliit luksustuotteet, yksityiskoneella matkustelun, linnaremontin, kalliit autot yms. mitä etuoikeutettuun elämään kuuluu. Ihan itse halusivat muuttaa mukamas yksityiselämää elämään mutta ovat tarkoitushakuisesti pysyvät julkisuudessa ja antavat negatiivisia lausuntoja perheestään. Narsistivaimolla on vain äitinsä, tällä prinssillä oma Windsorin perheensä josta nyt tekemässä pesäeroa ja sitten ihmetellään, kun ei elämä mennytkään hänen toivomallaan tavalla eikä tule arvostusta eikä kultakehiä pään päälle. Toivottavasti tältä pariskunnalta otetaan herttuaparin tittelit pois ja erotetaan kokonaan kuningashuoneesta. Eihän kukaan uskalla tuollaisten mielenterveysongelmaisten kanssa ollakaan. Meghan itsetuhoinen ja prinssi käy terapiassa. On siinä kuningattarella ja Charlesilla miettimistä mitä näiden kanssa tekevät. Historia toistaa itseään Edvardin ja Wallis Simpsonin tavoin. 

Vierailija
262/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana ei käynyt täysillä. Julkisuudessa ihme silmienpyörittelijä ja aina jotenkin sen oloinen että näyttelee.

Nillitti että media jahtaa häntä ja kuitenkin vinkkasi välillä medialle mihin kannattaisi tulla kameroineen päivystämään.

Sä puhut nyt Meghanista, meni nimet sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kunniaton teko haukkua perhe ja brittihovi, joka hänen etuoikeutetun elämän kustantanut, kalliit häät, narsistivaimon kalliit luksustuotteet, yksityiskoneella matkustelun, linnaremontin, kalliit autot yms. mitä etuoikeutettuun elämään kuuluu. Ihan itse halusivat muuttaa mukamas yksityiselämää elämään mutta ovat tarkoitushakuisesti pysyvät julkisuudessa ja antavat negatiivisia lausuntoja perheestään. Narsistivaimolla on vain äitinsä, tällä prinssillä oma Windsorin perheensä josta nyt tekemässä pesäeroa ja sitten ihmetellään, kun ei elämä mennytkään hänen toivomallaan tavalla eikä tule arvostusta eikä kultakehiä pään päälle. Toivottavasti tältä pariskunnalta otetaan herttuaparin tittelit pois ja erotetaan kokonaan kuningashuoneesta. Eihän kukaan uskalla tuollaisten mielenterveysongelmaisten kanssa ollakaan. Meghan itsetuhoinen ja prinssi käy terapiassa. On siinä kuningattarella ja Charlesilla miettimistä mitä näiden kanssa tekevät. Historia toistaa itseään Edvardin ja Wallis Simpsonin tavoin. 

Tosi etuoikeutettua tosiaan kun koko ajan heitä haukutaan ja uhkaillaan ties millä. Vaihtaisitko itse tuollaiseen elämään?

Minä en ainakaan vaan haluaisin kaikin tavoin pois ja olisin ikuisesti vihainen vanhemmilleni että ovat antaneet julkisuuteen kuviani ja kertoneet asioitani joita sitten koko helkkarin elämän ajan levitellään juorupalstoilla.

Vierailija
264/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi etuoikeutettua tosiaan kun koko ajan heitä haukutaan ja uhkaillaan ties millä. Vaihtaisitko itse tuollaiseen elämään?

Minä en ainakaan vaan haluaisin kaikin tavoin pois ja olisin ikuisesti vihainen vanhemmilleni että ovat antaneet julkisuuteen kuviani ja kertoneet asioitani joita sitten koko helkkarin elämän ajan levitellään juorupalstoilla.

He tuntui ja tuntuu haluavan kun vimmaisesti roikkuvan kiinni tuossa.

Vierailija
265/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joiden mielestä Charlesin pitäisi maksaa turvallisuudesta unohtavat että Harry on itse valinnut erota hovista ja muuttanut maahan jossa turvallisuudesta pitää erikseen maksaa. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta kustantaa poikansa valintoja. Iso Britanniassa on taloja mistä valita ja turvallisuuspalvelut maksettu. Tasan 0 kyyneltä vuodatan rikkaan pojan kitinälle. Ja talenttia ei näytä löytyvän muuhun kuin uhriutumiseen. Katsotaan miten pitkälle sillä saa lypsettyä rahaa.

Charless ja Hovi on valinnut että Harry kasvatetaan julkisuuden henkilöksi, on annettu kuvia julksuuteen vauvasta lähtien, on kuljetettu edustustilaisuuksissa, on annettu haastatteluja yms.

Ja sitten kun hön haluaa pois aletaan kiristää että maksa sitten itse kaikki jos pois haluat.

Ei häntä ole kasvatettu julkisuuden henkilöksi. Vsin juhlatilaisuuksissa on annettu ottaa kuvia.

Aina suojeltu.

Aina sanottu että saa lähteä pois hommista. Vaimonsa torjuttiin mutta tämä tunki.

Totta kai pitää itse maksaa jos lopettaa hommat ja muuttaa muualle.

Kyllä on kasvatettu! Jopa tavis Suomalainen tietää kuka Harry on (esim. Äitinsä hautajaiset) ja kuvia löytyy pilvinpimein vauvasta täysi-ikäisyyteen, myös tarinoita millainen hän oli lapsena, mitä hänen kanssa tehtiin jne. Ihan kaikki on luettavissa!

Eikä todellakaan ole sanottu että saa lähteä hommista noin vain, eikä myöskään Meghania ole torjuttu, tää on sun omaa länkytystä!

Ei ole.

Kaikin tavoin on suojeltu. Mm tehty sopimuksia median kanssa jne.

Harry om tehnyt sitä lähtöä 20 vuotta ja koko ajan on puhuttu siitä.

Meghan jäi työttömäksi. Siksi hän tunki sinne.

Kaikin tavoin suojeltu vain kun netti on täynnä kuvia ja vanhempien kertomia juttuja.

Ja täysin valetta tuo että Meghan jäi työttömäksi, joten älä jaksa.

Vierailija
266/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin, lehdistölle kelpaa kaikki ja varsinkin jos itse vielä haluaa olla tyrkky-plirtti. Loppupeleissä Dianan kohdalla lopputulos oli tyrmistyttävä mitä tuskin kukaan osasi povata tarkalleen. Nyt poikansa jatkaa plirttiä median ja julkisuuden kanssa arvatenkin jokseenkin samanlaisin lopputulemin. Kun lähtee ajamaan käärmettä pyssyyn, eihän se siellä pysy.

Plirtti? Tarkoitat kai flirtti?

Vierailija
267/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He tuntui ja tuntuu haluavan kun vimmaisesti roikkuvan kiinni tuossa.

Vähän pakko roikkua että saavat rahaa ja tekevät työtänsä mihin ovat sopimukset tehneet hiukan eri kun uutiset siitä minkä värinen mekko on päällä, kenen korut, onko samanvärinen mekko kun Dianalla, mitä syö, syökö oikein, miten kantaa lasta, väärin kannettu, missä pitää käsiänsä, kuka menee edellä, kuka tulee perässä. Syökö avocadoa yms. Mitä uutisoitiin joka päivä briteissä.

Vierailija
268/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Harryn ja Meghanin pitäisi ymmärtää, että ihan itse ottivat loparit herttuahommistaan tietäen menettävänsä virkanimikkeensä.

Niitä Harryn sotilasarvoja ei olisi pitänyt ottaa kuitenkaan pois, kun eivät liity mitenkään koko asiaan.

Meghan on elänyt ja elää julkisuudesta eikä osaa tai halua siitä olla erossa, vaikka niin väittääkin.

Hän haluaa tuntea itsensä sydänten kuningattateksi, kuten ihailtu anoppivainaa Diana.

Ei hänkään sellainen ollut eläessään.

Charlesin ja Camillan rakkaus pilasi hänen unelmansa ja tuntui kyllä omalla tavallaan kostavan pahaa mieltään koko ajan ollen varsinainen paise pyllyssä kuningashuoneelle.

Hänen anoreettinen olemuksensa näkyi lehtien palstoilla milloin missäkin.

Miinakentällä, aids potilaita halailemassa jne.jne. sitten niitä tunnustuksia suuret silmät vetisinä ja ollen itsekin pakotettuna rakastajiin.

Ei kyllä silloin monesti näiden poikiensa kanssa näkynyt lehtien palstoilla. Nykyisin yhä enemmän.

Harry on perinyt äitinsä luonteen ja isänsä Charlesin hyväntahtoisuuden.

Nytkin hän tekee näitä dianamaisia ulostuloja ihan, vaan ymmärtämättä, että häntä käytetään taas hyväksi.

Harrylta ei ole otettu mitään sotilasarvoja pois.

Hän luopui itse senior royalin hommasta ja muutti toiselle mantereelle. Siksi häneltä otettiin pois patronages. Joihin hän ei sitä ennenkään osoittanut mitään kiinnostusta. Vaan meni lobbaamaan mm vaimolleen töitä leffan ensi-iltaan mieluummin.

Mitä sitten on

Captain General of the Royal Marines

Honorary Air Force Commandant of the Royal Air Force Base Honington

Honorary Commodore-in-Chief of the Royal Naval Commands’ Small Ships and Diving.

Vierailija
269/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry taas valehtelee. Väitti, että halusi erota jo kaksikymppisenä eikä ole halunnut ottaa osaa kuninkaallisiin aktiviteetteihin, mutta kummasti kiinnosti saada rahaa kuninkaalliselta perheeltä vuosien saatossa ja hankkia tuontimorsmaikulle kuninkaalliset televisioidut häät ja sen jälkeen lähteä loisimaan Kanadalaisten verorahoille, josta sitten muutto usaan, jonka jälkeen Harry jatkaa edelleen rahastamista kuninkaallisen perheen maineella puhumalla heistä jatkuvasti vaimonsa kanssa julkisuudessa. AIvan käsittämätön parivaljakko.

jos ei halua tehdä perheyrityksessä töitä ja halveksii tapaa miten he töitä tekevät, niin niin silloin lähdetään pois ja jätetään menneisyys menneisyyteen.

Eiköhän juuri niin tehnyt joten mitä kitiset?

Vierailija
270/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joiden mielestä Charlesin pitäisi maksaa turvallisuudesta unohtavat että Harry on itse valinnut erota hovista ja muuttanut maahan jossa turvallisuudesta pitää erikseen maksaa. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta kustantaa poikansa valintoja. Iso Britanniassa on taloja mistä valita ja turvallisuuspalvelut maksettu. Tasan 0 kyyneltä vuodatan rikkaan pojan kitinälle. Ja talenttia ei näytä löytyvän muuhun kuin uhriutumiseen. Katsotaan miten pitkälle sillä saa lypsettyä rahaa.

Charless ja Hovi on valinnut että Harry kasvatetaan julkisuuden henkilöksi, on annettu kuvia julksuuteen vauvasta lähtien, on kuljetettu edustustilaisuuksissa, on annettu haastatteluja yms.

Ja sitten kun hön haluaa pois aletaan kiristää että maksa sitten itse kaikki jos pois haluat.

Ei häntä ole kasvatettu julkisuuden henkilöksi. Vsin juhlatilaisuuksissa on annettu ottaa kuvia.

Aina suojeltu.

Aina sanottu että saa lähteä pois hommista. Vaimonsa torjuttiin mutta tämä tunki.

Kyllä on kasvatettu! Jopa tavis Suomalainen tietää kuka Harry on (esim. Äitinsä hautajaiset) ja kuvia löytyy pilvinpimein vauvasta täysi-ikäisyyteen, myös tarinoita millainen hän oli lapsena, mitä hänen kanssa tehtiin jne. Ihan kaikki on luettavissa!

Eikä todellakaan ole sanottu että saa lähteä hommista noin vain, eikä myöskään Meghania ole torjuttu, tää on sun omaa länkytystä!

Ei ole.

Kaikin tavoin suojeltu vain kun netti on täynnä kuvia ja vanhempien kertomia juttuja.

Charles ei ole pojistaan kertonut julkisuuteen ikinä mitään.

Ja Meghan oli kirjoitettu ulos siitä Suitsin sivuroolistaan. Eikä näemmä edelleenkään työllisty mutta kuin hovia riistämällä.

Hänet kirjoitettiin ulos koska itse halusi luopua roolistaan, tämän on ihan itse käsikirjoityanut myöntänyt joten lakkaa joka viestissä jauhamasta valheita.

Vierailija
271/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry taas valehtelee. Väitti, että halusi erota jo kaksikymppisenä eikä ole halunnut ottaa osaa kuninkaallisiin aktiviteetteihin, mutta kummasti kiinnosti saada rahaa kuninkaalliselta perheeltä vuosien saatossa ja hankkia tuontimorsmaikulle kuninkaalliset televisioidut häät ja sen jälkeen lähteä loisimaan Kanadalaisten verorahoille, josta sitten muutto usaan, jonka jälkeen Harry jatkaa edelleen rahastamista kuninkaallisen perheen maineella puhumalla heistä jatkuvasti vaimonsa kanssa julkisuudessa. AIvan käsittämätön parivaljakko.

jos ei halua tehdä perheyrityksessä töitä ja halveksii tapaa miten he töitä tekevät, niin niin silloin lähdetään pois ja jätetään menneisyys menneisyyteen.

Eiköhän juuri niin tehnyt joten mitä kitiset?

Paitsi ettei tehnyt. Menneisyys ei jäänyt menneisyyteen vaan mustamaalataan koko suku.   Ei sitä hyvällä katsota täälläkään jos haukut entistä työnantajaa julkisesti.

Hienostokoulut on menneet hukkaan Harryn kohdalla ja jenkillä ei ole muuten tapoja.

Vierailija
272/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Harryn ja Meghanin pitäisi ymmärtää, että ihan itse ottivat loparit herttuahommistaan tietäen menettävänsä virkanimikkeensä.

Niitä Harryn sotilasarvoja ei olisi pitänyt ottaa kuitenkaan pois, kun eivät liity mitenkään koko asiaan.

Meghan on elänyt ja elää julkisuudesta eikä osaa tai halua siitä olla erossa, vaikka niin väittääkin.

Hän haluaa tuntea itsensä sydänten kuningattateksi, kuten ihailtu anoppivainaa Diana.

Ei hänkään sellainen ollut eläessään.

Charlesin ja Camillan rakkaus pilasi hänen unelmansa ja tuntui kyllä omalla tavallaan kostavan pahaa mieltään koko ajan ollen varsinainen paise pyllyssä kuningashuoneelle.

Hänen anoreettinen olemuksensa näkyi lehtien palstoilla milloin missäkin.

Miinakentällä, aids potilaita halailemassa jne.jne. sitten niitä tunnustuksia suuret silmät vetisinä ja ollen itsekin pakotettuna rakastajiin.

Ei kyllä silloin monesti näiden poikiensa kanssa näkynyt lehtien palstoilla. Nykyisin yhä enemmän.

Harry on perinyt äitinsä luonteen ja isänsä Charlesin hyväntahtoisuuden.

Nytkin hän tekee näitä dianamaisia ulostuloja ihan, vaan ymmärtämättä, että häntä käytetään taas hyväksi.

Harrylta ei ole otettu mitään sotilasarvoja pois.

Hän luopui itse senior royalin hommasta ja muutti toiselle mantereelle. Siksi häneltä otettiin pois patronages. Joihin hän ei sitä ennenkään osoittanut mitään kiinnostusta. Vaan meni lobbaamaan mm vaimolleen töitä leffan ensi-iltaan mieluummin.

Mitä sitten on

Captain General of the Royal Marines

Honorary Air Force Commandant of the Royal Air Force Base Honington

Honorary Commodore-in-Chief of the Royal Naval Commands’ Small Ships and Diving.

Kolmannen kerran:

Isoisänsä Philip jäi eläkkeelle ja Harry peri häneltä noita suojelija-arvoja. Ne otettiin pois. Tietenkin koska hän asuu toisella mantereella eikä ole enää senior royal. Ja hän hoiti niitä hyvin laiskasti jo ennen sitä. Jäi mm tärkeästä tilaisuudesta pois mennäksene vaimonsa kanssa leffailtaan hommaamaan vaimolle töitä.

Harryn oma, itse tekemä, sotilasura on edelleen. Sitä ei otettu.

Vierailija
273/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana ei käynyt täysillä. Julkisuudessa ihme silmienpyörittelijä ja aina jotenkin sen oloinen että näyttelee.

Nillitti että media jahtaa häntä ja kuitenkin vinkkasi välillä medialle mihin kannattaisi tulla kameroineen päivystämään.

Sä puhut nyt Meghanista, meni nimet sekaisin.

- ei mennyt. Megahan matkii Dianaa joka käänteessä.

Vierailija
274/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina suojeltu.

Ei ole.

Ja Meghan oli kirjoitettu ulos siitä Suitsin sivuroolistaan. Eikä näemmä edelleenkään työllisty mutta kuin hovia riistämällä.

Hänet kirjoitettiin ulos koska itse halusi luopua roolistaan, tämän on ihan itse käsikirjoityanut myöntänyt joten lakkaa joka viestissä jauhamasta valheita.

Lähde?

Sarja olisi joka tapauksessa loppunut kohta. Ja Meghan jäänyt työttömäksi.

Vierailija
275/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

harry ei ehkä osaa ajatella, että Diana olisi mitä luultavimmin edelleen elossa, jos Diana olisi laittanut turvavyön kiinni ja ollut menemättä autoon, jonka kuljettaja oli humalassa. EI hänen olisi tarvinnut paeta sieltä ravintolasta, olisivat voineet hyvin soittaa poliisille, että tarvitsevat apua ja jäädä sitten odottamaan. Ravintolan henkilökunta olisi aivan hyvin voinut tuoda näköesteitä heidän suojakseen.

Se koko pakeneminen autolla ja muu oli ihan vain Dianan ja Dodin järjestämä mediasirkus, jolla yritettiin iskeä kylmää terästä charlesin selkään: dodin puolelta: katso kun minä pidän ex-prinsessasi onnellisena ja dianan puolelta lällätilälläti kuninkaalliselle perheelle, että katsokaa, kun taas kuvaajat oikein juoksevat perässämme. Siksi Diana kuoli. Tästä Dianan persoonan pimeästä puolestahan on julkisuudessakin keskusteltu paljon. Diana oli varmasti myös uhri, mutta hän ei ollut yksinomaan uhri, hän osasi myös uhriutua. Aivan kuin Harry ja vaimonsa. Ovat saaneet mestarilta oppia.

Kaikki kunnia dianalle hyvästä työstään kansainvälisesti, mutta on kuolemaansa joudutti itse.

Vierailija
276/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Harry saa päänsä kuntoon. Selvästi on pahoja mt ongelmia ja muijansa heittää vaan lisää vettä kiukaalle.

Sori mutta sinun pääsi ei tule kuntoon sillä että harry käy terapiassa. 

No sinulla se varsinaisen omituinen pää on, kun ei millään ota vastaan tietoa. Once again: Harry on itse puhunut mt-ongelmistaan moneen kertaan. On ihan asiallista toivoa, että miehen pää tulee kuntoon!

Ja toinen asia mitä on palstalla toistettu tämän tästä: Älä mene henkilökohtaisuuksiin ja ala kuittailla muille, vaikka kuinka vatuttais!!! Palstalla on myös säännöissä  kerrottu tämä sama, jonka voit tarkastaa sieltä. /eri

Tuskin olet /eri.

Lisäksi uhriutuminen siitä että palstalla käydään väitetysti kommenteissa henkilöön samalla kun vastataan kommenttiin jossa solvataan aivan suoraan harryä on aika reipasta tekopyhyyttä. Joten meneppä itse hommaamaan itsellesi käytöstavat ennen kuin yrität uudelleen.

Ei, terapia sen jälkeen kun oma äiti on ajettu median toimesta onnettomuuteen ja hautaan ei ole sama kuin mielenterveyshäiriöt joista sinä näytät tietävän tavista enemmän. 

Ei hyväksy pääsi tietoa ei. Olen eri. Minkä lehden toimittaja muuten oli kuskina Dianaa kuljettaneessa Mersussa? Saiko lehti tai toimittaja itse syytteet? Asiaahan tutkittiin perin pohjin.

Mielenterveysongelmat ovat saman nimikkeen alla, ovat ne lähtöisin mistä tahansa. Harry vinkuu samaa litaniaansa vuosikymmenestä toiseen täysin ilman syytä. Auto-onnettomuus on auto-onnettomuus, ei murha.

Harry on ketjun aihe, ja mielipiteitä hänestä on puolesta ja vastaan, koetahan nyt jo hyväksyä se. Mutta palstalla ei käydä muiden kirjoittajien kimppuun, vaikka kuinka haluaisi uhriutua ketjun aiheen puolesta. Lue nyt vaan ne säännöt! 

Lue itse sääntösi ja ala noudattaa niitä. Missään ei ole sanottu että palsta on tarkoitettu paikaksi jossa saa spämmiä anonyymisti solvauksia julkkisten niskaan. Kuulostat muutenkin selittelyinesi joltain median jäseneltä kun koitat saada kuulostamaan siltä ettei dianan kuolemalla ja medialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Tuossa muuten banksyn näkemys asiaan:

https://www.businessinsider.com/banky-dismaland-cinderella-princess-dia…

No ihan aluksi: Palstalla on jo YLLÄPITO, ei sinun, eikä kenenkään muunkaan  tarvitse ryhtyä miksikään ketjupoliisiksi, vaikka kuinka sormet syyhyäisi ja tekisi mieli omaa rakasta pariskuntaa puolustella.

Täällä ovat muutkin esittäneet täysin samanlaisia näkemyksiään, mutta sinä se vaan hillut yhden perässä ;D On aivan sama mitä mitkään banksyt sanovat, juopunut kuljettaja ajoi autoa reilulla ylinopeudella. Turvavyötä ei ollut. Mediako senkin oli autosta vienyt? Tapaus oli onnettomuus. Tästä on poliisitutkinta tehty. Jokainen löytää varmaan linkit netistä.

Kyllä palstalla saa olla ketjun aiheesta haluamaansa mieltä, sille sinä et voi yhtään mitään. Miksi sinun mielipiteesi muuten olis se ainoa oikea? Muiden pitää olla samaa mieltä?

Minä noudatankin sääntöjä, eli en mene henkilöön, muuten kuin tällaisissa vastineissa, joita saa jatkuvasti tehdä, kun kaltaisesi alkavat tämän saman jankkauksensa. Edelleen; tökerö pari, Harry häpeäksi briteille.

Vierailija
277/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkä aika, kun uutisoitiin Harryn kahdesta uudesta työpaikasta. Mitä työnkuvaan kuuluu, nariseminen? Paiskisi niitä " töitä".

Vierailija
278/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harryllä ei ole kaikki hyvin. Ja hänen ei pitäisi nyt olla siellä vaimonsa vietävissä.

Tämä!  Voi jopa olla että Meghan aiheuttaa sellaisen vaikutelman jotta Harry kuullostaa "sairaalle".  Niin sairaalle ettei Meghan voi jatkaa avioliittoa hänen kanssaan ja toisen lapsen jälkeen Meghan hakee eroa.  Puhtaana pulmusena, (ei!).  Sitten saammekin lukea loppuelämä heistä kun haukkuvat toinen toistaan, Harry mennen yhä enemmän rikki ja Meghan voimistuen.  Siis jos Meghan on narsisti ja kaikki mitä Harrysta voi saada irti on jo käytetty.  Ei ihme että alkaa hermot mennä.

Vierailija
279/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina suojeltu.

Ei ole.

Lähde?

Sarja olisi joka tapauksessa loppunut kohta. Ja Meghan jäänyt työttömäksi.

Ihan turha sun on väittää mitään tuollaista kun et voi asiasta varmuudella tietää, sarja jatkui vielä sen jälkeen kyllä ja mistä sitä tietää mitä muita suunnitelmia hänellä olisi ollut. Joten älä jaksa jauhaa tuota työtön juttua.

Ps. Lähteen löydät kun kirjoitat googleen suits ja meghan markle.

Saisko sun väitteelle lähteen? Vai oliko omasta päästä?

Vierailija
280/2971 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Harry saa päänsä kuntoon. Selvästi on pahoja mt ongelmia ja muijansa heittää vaan lisää vettä kiukaalle.

Sori mutta sinun pääsi ei tule kuntoon sillä että harry käy terapiassa. 

No sinulla se varsinaisen omituinen pää on, kun ei millään ota vastaan tietoa. Once again: Harry on itse puhunut mt-ongelmistaan moneen kertaan. On ihan asiallista toivoa, että miehen pää tulee kuntoon!

Ja toinen asia mitä on palstalla toistettu tämän tästä: Älä mene henkilökohtaisuuksiin ja ala kuittailla muille, vaikka kuinka vatuttais!!! Palstalla on myös säännöissä  kerrottu tämä sama, jonka voit tarkastaa sieltä. /eri

Tuskin olet /eri.

Lisäksi uhriutuminen siitä että palstalla käydään väitetysti kommenteissa henkilöön samalla kun vastataan kommenttiin jossa solvataan aivan suoraan harryä on aika reipasta tekopyhyyttä. Joten meneppä itse hommaamaan itsellesi käytöstavat ennen kuin yrität uudelleen.

Ei, terapia sen jälkeen kun oma äiti on ajettu median toimesta onnettomuuteen ja hautaan ei ole sama kuin mielenterveyshäiriöt joista sinä näytät tietävän tavista enemmän. 

Ei hyväksy pääsi tietoa ei. Olen eri. Minkä lehden toimittaja muuten oli kuskina Dianaa kuljettaneessa Mersussa? Saiko lehti tai toimittaja itse syytteet? Asiaahan tutkittiin perin pohjin.

Mielenterveysongelmat ovat saman nimikkeen alla, ovat ne lähtöisin mistä tahansa. Harry vinkuu samaa litaniaansa vuosikymmenestä toiseen täysin ilman syytä. Auto-onnettomuus on auto-onnettomuus, ei murha.

Harry on ketjun aihe, ja mielipiteitä hänestä on puolesta ja vastaan, koetahan nyt jo hyväksyä se. Mutta palstalla ei käydä muiden kirjoittajien kimppuun, vaikka kuinka haluaisi uhriutua ketjun aiheen puolesta. Lue nyt vaan ne säännöt! 

Lue itse sääntösi ja ala noudattaa niitä. Missään ei ole sanottu että palsta on tarkoitettu paikaksi jossa saa spämmiä anonyymisti solvauksia julkkisten niskaan. Kuulostat muutenkin selittelyinesi joltain median jäseneltä kun koitat saada kuulostamaan siltä ettei dianan kuolemalla ja medialla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Tuossa muuten banksyn näkemys asiaan:

https://www.businessinsider.com/banky-dismaland-cinderella-princess-dia…

No ihan aluksi: Palstalla on jo YLLÄPITO, ei sinun, eikä kenenkään muunkaan  tarvitse ryhtyä miksikään ketjupoliisiksi, vaikka kuinka sormet syyhyäisi ja tekisi mieli omaa rakasta pariskuntaa puolustella.

Täällä ovat muutkin esittäneet täysin samanlaisia näkemyksiään, mutta sinä se vaan hillut yhden perässä ;D On aivan sama mitä mitkään banksyt sanovat, juopunut kuljettaja ajoi autoa reilulla ylinopeudella. Turvavyötä ei ollut. Mediako senkin oli autosta vienyt? Tapaus oli onnettomuus. Tästä on poliisitutkinta tehty. Jokainen löytää varmaan linkit netistä.

Kyllä palstalla saa olla ketjun aiheesta haluamaansa mieltä, sille sinä et voi yhtään mitään. Miksi sinun mielipiteesi muuten olis se ainoa oikea? Muiden pitää olla samaa mieltä?

Minä noudatankin sääntöjä, eli en mene henkilöön, muuten kuin tällaisissa vastineissa, joita saa jatkuvasti tehdä, kun kaltaisesi alkavat tämän saman jankkauksensa. Edelleen; tökerö pari, Harry häpeäksi briteille.

Et mene henkilöön!! Tiedoksi sulle että Ary ja Meghankin ovat ihmisiä, eivöt robotteja.

Mikä oikeus sulla on heidän niskaan kaataa törkyä sen enempää kuun heillä hovin niskaan. Et ole itse yhtään parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan