Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ne tulee taas, jota syvästi inhoan, eli helteet. Inhoaako joku muukin minun lisäkseni?

Vierailija
10.05.2021 |

En osaa pukeutua, inhoan kuumuutta, ihmiset ovat aina tosi ärsyttäviä helteellä. Tuntuu aina, että kaikilla muilla on hirveästi tekemistä ja kavereita, kun itse pysyn vaan kotona.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan hellettä koska teen sellaista työtä missä lämpö on ihan syvältä! Mieluummin pakkasta

Vierailija
2/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan helteitä! On niin kivaa kun ulos ei tarvitse laittaa lisää vaatteita. Voi vaan lähteä ovesta ulos niillä vaatteilla mitä on päällä. Auringonpaiste saa minut niin hyvälle tuulelle! Itsellänikään ei hirveästi ole kavereita joiden kanssa olla ulkona mutta nautin kun saan olla luonnon hiljaisuudessa ja lukea vaikka kirjaa ulkona. Ainoa huono puoli mitä helteestä keksin on nukkumisen vaikeus koska tykkään itse nukkua viileässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä inhoan syvästi. Suunnittelen aina kesällä muuttavani Grönlantiin.

Vierailija
4/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi helteet ei ole jättimäinen ongelma Suomessa, sen kyllä kestää.

Vierailija
5/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa inhoasi. Joudut inhoamaan minunkin puolesta. Koeta jaksaa, en aio ottaa osaa "kuormasi" kantamiseen. Minsuta ei ole vertaistueksi nyt, en ymmärrä teitsiläisiä

Vierailija
6/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi syvästi inhoaja.

Toukokuun alussa alan aina kuumeisesti odottaa syyskuuta. Tämä väli on vain jotenkin lusittava.

Vierailija
7/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon kans helteitä. Onneks merituuli viilentää aina vähän ilmaa Helsingissä!<3

Vierailija
8/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon seksihelteet kun tulis. 

Vierailija
9/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tehdä töitä lämpimällä ulkona kun ei tarvi pitää maskia, eikä oo kyllä tarvinnu koko vuonna, eikä juuri viime vuonnakaan. Saa hengittää raikasta kotimaan ilmaa, paskan ja mullan tuoksua

Vierailija
10/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tykkää helteistä, sellainen perus kesäsää jotain max 15 astetta on paras. Kylmempikin käy ja pakkasesta tykkään myös. t. inuiitti

Vierailija
11/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI muuta vikaa kuin auringonpaisteen aiheuttama melanoomariski sekä jäätävät migreenikohtaukset. 

Vierailija
12/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en inhoa varsinaisesti helteitä, mutta inhoan työntekoa helteellä. Kun jossain duunipaikassa on 27, tai 28 astetta sisällä ja siellä pitäisi tehdä fyysistä työtä, meinaa v...ttaa ankarasti....

Vierailija
13/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toukokuun alussa alan aina kuumeisesti odottaa syyskuuta. Tämä väli on vain jotenkin lusittava.

Mulla ihan sama.

Vierailija
14/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä helteistä yhtään. Nyt on luvattu pariksi päiväksi parikymmentä astetta, joten se on ok. Asun rannikolla, joten tänne ei tule ihan sitä lämpimintä keliä.

Touko- ja kesäkuussa ilma on yleensä sen verran kuivaa, että helteetkin ovat vielä siedettäviä. Heinä- elokuussa ilma on kosteampaa, ja silloin kuumuus tuntuu todella tympeältä. Etenkin, jos myös yöt ovat lämpimiä. Silloin tekisi mieli jonnekin jäämerelle.

Vierailija
15/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylipainoinen ja on tosi hankala löytää kauniita vaatteita helteellä. Perusfarkuilla siis mennään.

Vierailija
16/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Onneksi elokuussa yleensä jo alkaa helpottaa edes vähän.

Jos voisin, karkaisin kesäksi jonnekin viileään ja kylmään.

Vierailija
17/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan helteitä. Ja en ole läski (kuten kohta joku väittää) vaan hoikka hyväkuntoinen urheilija. Joku vaan helteessä on kamalan raskasta ja ahdistavaa, kärsin siitä siis fyysisesti, heikottaa ja ahdistaa ja päätä särkee.

Asiaa pahentaa se että joudun asumaan rakentaessa vuokralla, ja vuokra-asuntoon ei saa laittaa ilmalämpöpumppua ja tämä on pätsi.

Toivon sateista kesää.

Lenpivuodenaikani on SYKSY!

Vierailija
18/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet liimautuvat yhteen jo ajatuksestakin helteestä.

Vierailija
19/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii palstalaisten suuri hittisuosikki "Pupu ja pojat - Helle"

Kertasäkeistö lauletaan yhteislauluna. Pysykää vireessä ja tahdissa! Nyt lähtee ..

"... pakkanen, siitä suomalaiset tykkää,

pakkanen, kuljetaan nenät huurussa,

... pakkanen ...

... pakkanen ...

voi kun pian tulis pakkanen (3x)"   ♫♪♫♪♫♪***♫♪♫♪♫♪

Vierailija
20/149 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään teidän ongelmistanne ei johdu helteistä vaan ylipainosta ja väärästä vaatetuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi