Mitä syysvaateita olet ostanut?
Kommentit (17)
En mitään. Edellisen vuoden vaatteet/kengät menee hyvin vielä todennäköisesti pari vuotta.
Mä ostan syysvaatteet joulualesta. Ja kevätvaatteet kesä-alesta.
Ratkaisu ongelmaan on maah anmuuton lisääminen.
t. Halllitus
Ostin kesällä kahdet kengät. Molemmat vähän hiertää joten ei mennyt putkeen hankinnat. Tänään ostin housut torista ja aikeissa tilata vaelluskengät 180e hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai joka vuosi vai?
Ei kun nyt tänä vuonna.
En mitään iätselle. Teini tarvittis gore-tex kengät, saa nähdä viitsikö ne etsiä jostain verkkokaupasta vai säästänkö rahani :)
En mitään.
Taas myös kesä, jolloin ei tarvinnut kesävaatteita ottaa esille.
kesävaatteet - talvivaatteet
pärjään kesävaatteilla pakkasiin joku välikauden vaate olis ihan liian lämmin.
Miksi mä kesällä ostaisin syysvaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Ai joka vuosi vai?
Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä varsinkin jos ostaa vähän ja harkiten ja siten vaatteet ja etenkin kengät kuluvat nopeammin kun tulee paljon käyttöä. En minä ainakaan osta kaikkea kerralla vaan yhtenä vuonna tarvitsen esimerkiksi lenkkarit, toisena uudet kengät työkäyttöön. Nyt en tarvitse mitään muuta kuin jo ostamani pitkän sadeviitan jollaista ei ole ennen ollutkaan.
Ohis
Vain sadetakin ostin. Kaikkea muuta on käytössä edellisiltä vuosilta.
Ketjua lukiessani muistin, että ostin kesällä sadetakin.
Torista ostin vähän reilumman kokoisen anorakin niin mahtuu paksumpi paita alle. Talveksi haaveilin ostavani nastakengät lenkkeilyä varten.
En vielä mitään, mutta aion ostaa jonkin kivan syysmekon. Mielellään Suomessa tehdyn. Ostan harvoin ja vähän, ja vain sellaista josta tykkään tosi paljon. Materiaalin pitää olla laadukas, jotta kestää käyttöä.
Talvikengät pitää ostaa. Sellaiset vähän sirommat kaupunkikäyttöön. Ja ehkä joku ulkoilutakki mutta se ei ole ihan välttämätön.
VaaTTeita. Siis vaatteita.
En osaa enää kirjoittaakaan.