Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vahva kipulääke on oxycont 10mg

Vierailija
13.09.2024 |

Onko kokemuksia? Onko oikeasti tehokas krooniseen hermokipuun? Vahvempaa kuin subutex?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvin suun kautta otettava kipulääke

Vierailija
2/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vahva, että peräsuoli laskeutuu lattialle tömps!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opioidit on yleisesti ottaen aika huonoja hermokipuun.

Vierailija
4/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vahva. Auttaneee hermokipuun, itse syön 20 mg x 3 vuorokaudessa ja jotenkuten tulen toimeen. Mitään "hyvää oloa" siitä ei tule. Riippuu tietysti geeneistäsi, joten suosittelen farmakogeneettistä tutkimusta ennen aloittamista.

Vierailija
5/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvaa ja pirun koikuttavaa. NISTIEN unelma kamaa

Vierailija
6/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö. Jäät koukkuun. Olen tosissani. 

Vierailija
7/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vahva. Auttaneee hermokipuun, itse syön 20 mg x 3 vuorokaudessa ja jotenkuten tulen toimeen. Mitään "hyvää oloa" siitä ei tule. Riippuu tietysti geeneistäsi, joten suosittelen farmakogeneettistä tutkimusta ennen aloittamista.

Kyllä mulle tulee siitä nuokut ja valveunia

Vierailija
8/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subutex on nallekarkkia Oxyn rinnalla. En suosittele kyllä

Vierailija
9/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa helposti ja nopeasti pahaa riippuvuutta, jos jollakin muulla lääkkeillä suinkin pärjää, niin tuota ei kannata aloittaa.

Vierailija
10/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairastat?

Vierailija
11/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vahva. Oxyt on fentanyyliä miedompia, mutta kaikki muu jää niiden alapuolelle. Fentanyyliin kuolee jos ei ole korkea opiaattitoleranssi, oxyja voi vielä tavan tallaaja ottaa varmaan aika monta tuommosta. 

Älä läträä viinan kanssa jos syöt noita. Aiheuttaa hengityslamaa.

Vierailija
12/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen tottuu. Jos pelkästään aikaisemmin on syönyt buranaa ja panadolia, niin 40mg oxyista menee jo aivan kuuppa sekasin.

Vierailija
13/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko oot trolli tai korkeen tolen omaava narkkari

Vierailija
14/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain lyhytaikaiseen käyttöön. Hermokipuun ei ole oikea lääke ja lääkärit eivät näitä mielellään kirjoita kotiin. Ja syystä.

Vierailija
15/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä neuvo. Itselle on määrätty kipuun opiaatteja useamman kerran. Ainoa vika vaan on, että ne ei oikein lievitä kipua lainkaan. Kolikon toisena puolena ilmeisesti positiivisena se, että ei myöskään aiheuta mitään päihtymysvaikutusta, joten ei riippuvuuttakaan ilmeisesti. Johtuu juuri tuosta sanomastasi, tai tarkemmin ottaen reseptoreista. on ikävää, kun oikein muita lääkkeitä ei suositella käytettäväksi. Siinä määrin tekee hetkellisesti oloa siedettäväksi, että ne väsyttää. Nukkuessa ei kipua tunne.

Vierailija
16/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiaatti narkkeja pahempia on ainoastaan bentsonarkit. 

Vierailija
17/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä neuvo. Itselle on määrätty kipuun opiaatteja useamman kerran. Ainoa vika vaan on, että ne ei oikein lievitä kipua lainkaan. Kolikon toisena puolena ilmeisesti positiivisena se, että ei myöskään aiheuta mitään päihtymysvaikutusta, joten ei riippuvuuttakaan ilmeisesti. Johtuu juuri tuosta sanomastasi, tai tarkemmin ottaen reseptoreista. on ikävää, kun oikein muita lääkkeitä ei suositella käytettäväksi. Siinä määrin tekee hetkellisesti oloa siedettäväksi, että ne väsyttää. Nukkuessa ei kipua tunne.

Ai ei aiheuta riippuvuutta tai päihtymistä? Oletko koskaan kuullut subunisteistä? Opiaatit aiheuttaa ehkä pahimmat riippuvuudet kaikista lääkeaineista. Jenkeissä on aivan valtava opiaattiriippuvuusongelma. 

Vierailija
18/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahva lääke on. Nenään jos nopeaa helpotusta haluaa.

Vierailija
19/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tulee siitä nuokut ja valveunia

No jos kerran tykkäät nuokkumisesta ja valveunien näkemisestä niin 😅 -eri

Vierailija
20/45 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedoin annos on 5mg. Jos ei oo opiaatteihin tottunu ni voi tuntua tujulta.