Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ne tulee taas, jota syvästi inhoan, eli helteet. Inhoaako joku muukin minun lisäkseni?

Vierailija
10.05.2021 |

En osaa pukeutua, inhoan kuumuutta, ihmiset ovat aina tosi ärsyttäviä helteellä. Tuntuu aina, että kaikilla muilla on hirveästi tekemistä ja kavereita, kun itse pysyn vaan kotona.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan hellettä koska teen sellaista työtä missä lämpö on ihan syvältä! Mieluummin pakkasta

Mee pakastimeen töihin, siellä saat olla shortseissa

Vierailija
142/149 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en tykkää. Mulle helle on tosi tukalaa, koska mulla on hyvin matala verenpaine. Tulee siis helposti vetelä ja huono olo. Onneksi nykyisessä asunnossa on sellaiset ikkunat, että voi tuulettaa öisin ilman että tarvitsee pelätä kissan kamikazeilua.

Tää kesä tulee kyllä olemaan ekstratukala, koska olen pahimpaan helleaikaan viimeisillään raskaana. Täytyy vaan asennoitua siihen, että se hellejakso ei Suomessa onneksi yleensä kestä kauan. Tosin mulle jo yli 20 astetta alkaa tuottaa vaikeuksia.

Moikka ja onnea vauvasta. Vastaan sulle nyt 12.7. Ei tullut lainkaan toivomaasi lyhyttä hellejaksoa. Saatiin kauhistuttava jo monta viikkoa putkeen näännyttävä kuumuus. Jatkuu yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun nauraa teille. Suomessa on helteitä max. noin viikon verran. Mulle suomen kesä on liian kylmä.

Että max n viikon helteitä? Nyt on jo heinäkuun puoliväli, hirmuhelle on  jatkunut taoutta jo monen monta viikkoa. Eikä loppua näy. Ei voi kuin nauraa sulle.

Vierailija
144/149 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ankea ajatusmaailma, jos pitää hellettäkin vihata! Kuinka monta hellepäivää Suomessa on? 

Kannattaako oikeasti valittaa?

Onpa aika valistaa sua. Nyt heinäkuun puolivälissä Suomessa on ollut n 40 hellepäivää putkeen. Mä vihaan. Kannatti valittaa tai ei, niin mä valitan.

Vierailija
145/149 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään teidän ongelmistanne ei johdu helteistä vaan ylipainosta ja väärästä vaatetuksesta.

Yritätkö sinä siis käänteisesti kertoa meille, että tuomitseva asenteesi

johtuu omasta alipainostasi, jonka vuoksi palelet käytännöllisesti katsoen vuoden ympäri _paitsi_ kuumimpaan kesäaikaan, jolloin sinulla on ihanaa ja helppoa koko muun vuoden edestä?

Vierailija
146/149 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahh! Vihdoinkin on syksy! Miten rakastankaan tätä vuodenaikaa! 💛🧡❤

Vierailija
147/149 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aurinkosuojia/säleverhoja hankkimaan.

Vierailija
148/149 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesäksi ajattelin hankkia ikkunoihin sellaiset muovikalvot, jotka torjuvat lämpöä. Nyt on jo sälekaihtimet ja rullaverhot, mutta ne eivät riitä. Ikkunat ovat länteen päin.

Vierailija
149/149 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi