Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vähättelee ettei koollaväliä?

Vierailija
08.08.2008 |

Todellisuudessa lähes jokainen nainen ottaisi norm isomman kuin norm pienemmän. Itselläni on normaalia isompi ja paksumpi, niin ei ketään ole jälkikäteen valittanut vaan päin vastoin, naiset ovat nauttineet ja jotkut jopa saaneet elämän ensimäisen orgasmin. Iso kalu kiihottaa samalla tavalla joitain naisia kuin isot rinnat miehiä. Naiset sanoo että pienikin ihan hyvä ja tärkein on kenessä se on kiinni. Voisin varmuudella väittä jos se olisi vähänkin isompi niin tuntuisi vielläkin paremmalta siis jos se sillä oikealla. Kyllä naiset ovat haukkoneet henkeään kun liikerata on pitkä ja tuntee kalun aivan pohjassa asti :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta syystä kuin miehet sanovat naisille, ettei ole väliä vaikka he ovat rupstahtaneet ja lihoneet, jne.

Vierailija
2/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan säälittää pienimunaiset miehet. Eihän sellainen tunnu missään.

Naiset valehtelee miehille, mutta naisporukoissa jotkut avoimesti naureskee pienille peniksille. Aikuisella miehellä on kookas ja kehittynyt varustus. Normaali nainen kun ei halua pikkupojan kanssa harrastaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten se tuskin edes mahtuisi sisääni!

Vierailija
4/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoida ettei pieni tunnu missään, niin heti aletaan syyttelemään että nainen on löysä...

Vierailija
5/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa tiukkuuteen treenaamalla lihaksia. Mies ei kulinsa kokoa treenaamalla kasvata.

Vierailija
6/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain kerran liian pientä ;) Siltä väliltä siis on ehdottomasti paras. Ne liian isot ja pitkät ovat lähinnä ollet kiusallisia, muhun on sattunut ja ehkä siksi on tuntunut siltä, että miehen laukeaminen on kestänyt järjettömän kauan. Kannatan siis keskimittaista ja vähän paksumpaa. Koolla on väliä, mutta totta on sekin, että paljon riippuu vehkeen kantajasta ja siitä, miten sitä kalua käyttää - oikeasti.

N29

Vierailija
7/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella miehellä on kookas ja kehittynyt varustus. Normaali nainen kun ei halua pikkupojan kanssa harrastaa seksiä.

No juu, jumalauta. Ja normaalilla naisella on järkevä aivotoiminta. Oletko koskaan ajatellut, että aikuisia, niin miehiä kuin naisiakin on monenkokoisia?

Vierailija
8/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi PITÄISI tykätä pienestä munasta. En yhtään tykkää.

Vierailija
9/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso voi olla niin kiihottava näkykin, että kostuu sen näkemisestä aivan valtavasti ja kun mies vielä nuolee pillun kunnolla märäksi, niin sinnehän se muljahtaa nautinnollisesti paksukin kulli.

muuten se tuskin edes mahtuisi sisääni!

Vierailija
10/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan vähätellytkään;)

Vierailija
11/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle riittää 15-16cm pitkä kalu.

Se ottaa pillun pohjaan

Joten sen pisempi on turhuutta

Ja tietty ei mikään nakki saa olla paksuudeltaan, vaikka ei mikään HK makkarakaan. SIllä tykkään peppuseksistä !

Mimosa-70

Vierailija
12/30 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulkoot se nyt julki. Haluaisin että mun miehellä olisi hiukan isompi , ei niinkään pidempi mutta paksumpi. Pituutta en tosin tiedä mut pituus on hyvä, niin se paksuus sitä välillä kaipaan kun on tyodellla märkä niin ei oikein tunnu. Kyse ei ole et olisin ns löysä, ei lapsia ja jumppaan säännöllisesti. Miehellä vaan on aika ohut.

n26

Vierailija
13/30 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin paksumman, minulla on vain 4-4,5 cm riippuen jäykkyydestä ja mittauskohdasta. Joku 5,5-6 cm paksu olisi todella hyvä, koska tuon paksuiset jellydildot antavat vaimolle takuuvarman emätinorgasmin ja helposti!

Mutta tulkoot se nyt julki. Haluaisin että mun miehellä olisi hiukan isompi , ei niinkään pidempi mutta paksumpi. Pituutta en tosin tiedä mut pituus on hyvä, niin se paksuus sitä välillä kaipaan kun on tyodellla märkä niin ei oikein tunnu. Kyse ei ole et olisin ns löysä, ei lapsia ja jumppaan säännöllisesti. Miehellä vaan on aika ohut.

n26

Vierailija
14/30 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiuitenkaan kehtaa suoraan sanoa, huomaan kuitenkin paksun dildon saavan vaimoni kierimään nautinnosta ja saa takuuvarmasti järkyttävät orgasmit. Ja se paras sauva on 20cm delfiini ja suht paksu on. Varmaan monen naisen suosikki.

Vierailija
15/30 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa tiukkuuteen treenaamalla lihaksia. Mies ei kulinsa kokoa treenaamalla kasvata.

Vierailija
16/30 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkuus ei lisää naisen nautintoa samalla tavoin kuin miehen. Ainakaan treenausta ei aloiteta oma-aloitteisesti vaan vasta sitten kun mies on valittanut löysyydestä enemmän tai vähemmän hienovaraisesti.

Vierailija
17/30 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä hyljännyt useankin ja ihan viime metreillä kun on paljastunut, että housuissa onkin nakki kaivatun kangen sijaan. Mitään jättikalua en kaipaa minäkään, mutta kyllä terskan pitää olla sellainen, ettei siitä melkein sormet ympäri riitä... varsikin saa olla suonikas ja komea. Pituudeksi piisaa pienempikin mutta paksu sen olla pitää!

Vierailija
18/30 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on tavallaan virhe-arvio.. tiedän kokemuksesta sen itse..:) mutta älä vain kysy miten mies voi treenata sillä sen pidän henkilökohtaisena salaisuutena .. :) vaimo on ainakin kovasti pitänyt pikku hankkeestani ja siis tuloksia on oikeasti saavutettavissa miehelläkin ajan kanssa..

treenauksen seurauksena kalusta tulee äärimmäisen voimakas ja suonikas joskaan sen pituuteen ei voi vaikuttaa mutta paksuuteen ja seisonta kovuuteen sekä myös kestävyyteen kylläkin.. treenaus saattaa olla ainakin osasyy voimakkaaseen sperman erittämiseen sekä muutamien minuuttien sisällä tapahtuvaan uusiutumis kykyyn joka ennen otti aikaa noin tunnin..

t: elämäänsä tyytyväinen mies;)

Vierailija
19/30 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä poikaystävällä oli kohtalaisen iso (viivotinta en pitänyt mukana ;) ja silloin sain usein yhdynnässäkin orgasmin. Seuraavalla oli huomattavasti pienempi ja sain orgasmin yhdynnässä silloin tällöin. Nykyisellä on oikeasti tosi pieni, katkaravun kokoinen. Eka kerralla olin jokseenkin sanaton kun minivarustuksen näin. No, hän tuottaa minulle orgasmin muilla tavoin kuin yhdynnässä. Isompi varustus miehellä olisi toki kivempi, mutta ei se kuitenkaan ole määräävä tekijä seurustelukumppania valitessa. Nautittavaa seksiä on näilläkin avuilla.

Vierailija
20/30 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyseessä olisi jättikatkarapu. Kukaan nainen ei ole tyytyväinen tällaiseen, no ehkä biseksuaalit, jotka tyydyttyvät parisuhteessa ilman penistäkin.

Nykyisellä on oikeasti tosi pieni, katkaravun kokoinen. Eka kerralla olin jokseenkin sanaton kun minivarustuksen näin. No, hän tuottaa minulle orgasmin muilla tavoin kuin yhdynnässä. Isompi varustus miehellä olisi toki kivempi, mutta ei se kuitenkaan ole määräävä tekijä seurustelukumppania valitessa. Nautittavaa seksiä on näilläkin avuilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi