Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vähättelee ettei koollaväliä?

Vierailija
08.08.2008 |

Todellisuudessa lähes jokainen nainen ottaisi norm isomman kuin norm pienemmän. Itselläni on normaalia isompi ja paksumpi, niin ei ketään ole jälkikäteen valittanut vaan päin vastoin, naiset ovat nauttineet ja jotkut jopa saaneet elämän ensimäisen orgasmin. Iso kalu kiihottaa samalla tavalla joitain naisia kuin isot rinnat miehiä. Naiset sanoo että pienikin ihan hyvä ja tärkein on kenessä se on kiinni. Voisin varmuudella väittä jos se olisi vähänkin isompi niin tuntuisi vielläkin paremmalta siis jos se sillä oikealla. Kyllä naiset ovat haukkoneet henkeään kun liikerata on pitkä ja tuntee kalun aivan pohjassa asti :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sattuu "mahan pohjaan" liian pitkät kalut. Ei kiva, kun mieskään ei voi reilusti vehjettään käyttää vaan pitää varoa.

Vierailija
22/30 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suht normimittainen vekotin, pituutta reilu 17 senttiä, ympärysmitta 15.

Minulla on ollut vain neljä seksisuhdetta, joista viimeisimmän kanssa ollaan oltu aviossa jo 15 vuotta.

Näistä yksi oli sellainen, johon kaluni ei kertakaikkiaan mahtunut kokonaan. Häntä ei sattunut, vaikka painoi pohjaan saakka, mutta se ei vain uponnut juurta myöten. Seksin kannalta siitä oli se haitta, että kun häpyluut eivät painuneet vastakkain, hän ei saanut painetta ja hankausta klitorikseensa, eikä estoisuuttaan osannut tai halunnut että olisi auteltu käsillä tai leluilla. Toivottavasti hän on löytänyt sopivamman.

Toisen kanssa taas oli sellainen ongelma, että vaikka muna upposi helposti, se sattui johonkin, mutta vain joissakin tulokulmissa. Seksi sujui mallikkaasti ja molempia tyydyttävästi varsinkin kun hän oli ns puikoissa päällä. Mutta minä en päässyt koskaan oikein miehekkäästi rynkyttämään, koska joskus sattui niin, että piti lopettaa koko homma, eikä rakastaan halua satuttaa.

Muita kahta saattoi puskea ihan vapaasti niin syvälle kuin ylsi. Ja näistä toinen oli niin tiukka, että yhdyntöjämme tuskin saattoi paneskeluksi kutsua, kun aloin saada miltei saman tien. Onneksi hän oli itsekin helposti saavaa sorttia, jolle minun laukeamiseni oli se tekijä joka vei hänet reunan yli. Toinen taas oli niin väljä että en itse joka kerta saanut yhdynnässä vaan piti viimeistellä muuten. Hänelle varmaan sopisi siinä mielessä joku paremmin varusteltu.

Että miten voikin olla ihmiset niin erilaisia!

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua jäi kiinnostamaan että kenen kanssa näistä neljästä olet naimisissa? Vaikka ei se ehkä liity asiaan ;)

Vierailija
24/30 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aina ennenkin: koolla ei ole mitään väliä, kunhan se vain on ISO.

Vierailija
25/30 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 kyseli, että kenen kanssa niistä neljästä jäimme sitten yhteen.

Toisen kanssa ollaan naimisissa. Seksielämämme on vaihtelevaa ja erittäin tyydyttävää, pikkulapsivaiheesta on päästy. Vaimo todistaa oikeaksi sen, että nainen löytää tosi seksuaalisuutensa vasta vähän vanhemmiten, namm...

Mutta enhän varmaan mies olisikaan, ellen joskus haaveilisi muusta. Minulla se haave onkin juuri se, että saisin panna jotakuta ilman tarvitsisi varoa. Että voisi oikein kunnolla painaa menemään ja survoa juurta myöten sisään työntäessään lastit toisen uumeniin..

M40

Vierailija
26/30 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-7&25

Vierailija
27/30 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa taas oli sellainen ongelma, että vaikka muna upposi helposti, se sattui johonkin, mutta vain joissakin tulokulmissa. Seksi sujui mallikkaasti ja molempia tyydyttävästi varsinkin kun hän oli ns puikoissa päällä. Mutta minä en päässyt koskaan oikein miehekkäästi rynkyttämään, koska joskus sattui niin, että piti lopettaa koko homma, eikä rakastaan halua satuttaa.

M40

Vierailija
28/30 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä tarinoita, joiden kirjoittajat haluaisivat olevan totta. Pahimpia ovat nämä kokokeskustelut, jotka aina loukkaavat jotain, ja antavat joka kerta syyn loukata toisia. hohhoijaa.

Mutta mikäs siinä, keskustelua sekin. Rasittavaa vaan seuloa viestien joukosta niitä oikeita kommentteja.

Vierailija
29/30 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput on kiinni käyttötaidosta. Kyllä isompi on tietysti kiva, mutta sen pitää myös olla fiksulla kantajalla. Kovin pieni ei ole hyvä, mutta kuka sitä nyt voi myöntää miehelle jos niin on, kun ei se mies sille mitään mahda. Ehkä joku tosi pienikokoinen nainen muutenkin on sopiva partneri myös pillustansa pienimulkkuiselle.

Vierailija
30/30 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vetää keskusteluun mukaan? Kysymyshän on siitä, että onko koolla väliä, kun vertailtavana on 2 yhtä fiksua ja sopivaa miestä, mutta toisella on 5x17 cm mulkku ja toisella 4x13 cm. Taatusti naiset valitsevat 5x17 cm mulkulla varustetun fiksun miehen. Koolla on siis väliä. Miksi naiset tekevät kaikesta niin hemmetin monimutkaista?

Kyllä isompi on tietysti kiva, mutta sen pitää myös olla fiksulla kantajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi