Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen
Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen, mutta naiset eivät huoli. Akateemisesti koulutettuja, ahkeria ja mukavia tyyppejä. Mutta eivät istu perinteiseen miehekkään miehen käsitykseen. Työskentelevät teknisellä alalla. Eivät ole ainakaan perinteisessä mielessä sosiaalisesti rajoittuneita.
Itsekin kuulun tähän joukkoon, tosin olen hieman vanhempi jo toisella kierroksella. Moni mies haluaisi isäksi ja puolisoksi. Miksi kirjoitan tästä äitienpäivänä? Ehkä siksi kun aina muistetaan mainita niitä jotka eivät ole äitejä syystä tai toisesta. Kuinkahan monessa tällaisessa tapauksessa voisi katsoa peiliin...?
Kommentit (148)
Mikä pointti näillä avauksilla on?
Ehkä ne miehet onkin itse nirsoja kranttuja. Oletko miettinyt siltä kantilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Haluatko valaista vähän? Siis kaikista vuoden päivistä juuri äitien päivänä, sinä katsot aiheelliseksi syyllistää niitä naisia, jotka olisivat halunneet perheen ja lapsia, mutta eivät ole löytäneet sopivaa kumppania? Eikö se, ettei äidiksi halunnut nainen ole omaa lasta saanut, ole mielestäsi ehkä vielä riittävän pahalta tuntuva asia? Haluat vielä syyllistää näitä naisia, jotta heistä tuntuisi vielä pahemmalta? Vai mitä ihmettä oikein tarkoitat??
Päivä se on tämä siinä kuin muutkin. Kyllä se kohtaanto-ongelma ja perheettömyys on ollut jo aika pitkään naisten ja heidän vaatimustensa käsissä. Jos ei löydy siitä miesmassasta puolisoa mikä on esim. pk-seudulla niin sitten pitää rimaa laskea selvästi. Tai olla sitten sinkkuv/pela ja lopettaa itkeminen.
Sinä itse aloitusviestissäsi korostit valinneesi juuri äitienpäivän siitä syystä, että saisit ne naiset, jotka ovat kokeneet juuri sen saman asian, kuin nuo kuvailemasi miehet, katsomaan peiliin. Mitä ilmeisimmin valitsit siis tämän päivän tietoisesti, et sattumalta, vain yhtenä päivänä muiden joukossa.
Vaikka olisit mitä mieltä tahansa kohtaanto-ongelmasta yleisellä tasolla, niin eikö juuri äitienpäivän valinta siitä huomautteluun ole mielestäsi aika ilkeää? Kuinka suhtautuisit vastaavaan aloitukseen isänpäivänä, jossa kehotettaisiin ilman kumppania ja lapsia jääneitä miehiä katsomaan peiliin?
Ehkä tarkoitus oli herätellä naisia siihen, että nirsoilun aika on ohi jos halutaan säilyttää nykyinen hyvinvointivaltio ja suomalainen elämäntapa.
En osaa sanoa mikseivät kaverini ole löytäneet puolisoita, sillä taatusti heidän vastineitaan löytyy naisistakin. Ihmettelenkin, että missä ne heidän naisvastineensa oikein piileskelevät ja mikseivät etsi aktiivisesti puolisoa itselleen jotta kohtaanto voisi tapahtua?
Eiköhän jokaisella naisella ole nyt ja tulevaisuudessa oikeus valita oma elämänkumppaninsa ja mahdollinen lastensa isä, jos lapsia ylipäänsä haluavat. Vai mitä ajattelit tapahtuvan elleivät naiset ala pariutua heille vastenmielisten tai ainakin täysin välinpitämättömien miesten kanssa? Ja miten ajattelit suomalaisten lisääntyvän, jos naiset pakotetaan pariutumaan miesten kanssa, joita kohtaan he eivät tunne seksuaalista vetovoimaa?
No olisko vaikka siten kuten jo vuosituhansia aikaisemminkin. Eli pitää vaan tyytyä muuhunkin kuin lentäjäkirurgijääkiekkomiljonääriin.
Mutta kun ei tarvitse. Yhdenkään naisen ei tarvitse eikä pidä tyytyä yhtään mihinkään. Ja kuinka moni mies edes haluaisi olla se, johon tyydytään ja jonka kanssa eletään seksittömässä (ja tietysti lapsettomassa) suhteessa?
Kunpa miestenkään ei tarvitsisi maksaa kovia veroja joita sitten käytetään joko suoraan tai tulonsiirtoina naisten hyväksi kun ei kelvata naisille. Rahat kyllä kelpaa.
Mikä on tämä sukupuoleen perustuva vero, jota miehet joutuvat maksamaan? Ja mistä voin hakea tätä sukupuoleen perustuvaa tulonsiirtoa?
Ps. Veroja maksan yli 20 tuhatta joka vuosi. Paljonko minun pitäisi maksaa, jos olisin mies?
Ihan varmasti maksat...isin lahjoittaman sijoitussalkun pääomatuloa ei tällä kertaa lasketa.
Niin ja se veron suhteellisuus...riippuu miten usein käytät yhteiskunnan verovaroilla kustannettuja palveluita, t-, p- tai mt-lääkäreitä, päivähoitoa, mitä tahansa tukimuotoja...
Hähhhää, kyllä se vaan näköjään ketuttaa, kun nainen pärjää omillaan hyvin...isäni ei ole rikas, ei ole lapsia eikä mt-ongelmia. Tukia en edes saisi tuloillani.
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Haluatko valaista vähän? Siis kaikista vuoden päivistä juuri äitien päivänä, sinä katsot aiheelliseksi syyllistää niitä naisia, jotka olisivat halunneet perheen ja lapsia, mutta eivät ole löytäneet sopivaa kumppania? Eikö se, ettei äidiksi halunnut nainen ole omaa lasta saanut, ole mielestäsi ehkä vielä riittävän pahalta tuntuva asia? Haluat vielä syyllistää näitä naisia, jotta heistä tuntuisi vielä pahemmalta? Vai mitä ihmettä oikein tarkoitat??
Päivä se on tämä siinä kuin muutkin. Kyllä se kohtaanto-ongelma ja perheettömyys on ollut jo aika pitkään naisten ja heidän vaatimustensa käsissä. Jos ei löydy siitä miesmassasta puolisoa mikä on esim. pk-seudulla niin sitten pitää rimaa laskea selvästi. Tai olla sitten sinkkuv/pela ja lopettaa itkeminen.
Sinä itse aloitusviestissäsi korostit valinneesi juuri äitienpäivän siitä syystä, että saisit ne naiset, jotka ovat kokeneet juuri sen saman asian, kuin nuo kuvailemasi miehet, katsomaan peiliin. Mitä ilmeisimmin valitsit siis tämän päivän tietoisesti, et sattumalta, vain yhtenä päivänä muiden joukossa.
Vaikka olisit mitä mieltä tahansa kohtaanto-ongelmasta yleisellä tasolla, niin eikö juuri äitienpäivän valinta siitä huomautteluun ole mielestäsi aika ilkeää? Kuinka suhtautuisit vastaavaan aloitukseen isänpäivänä, jossa kehotettaisiin ilman kumppania ja lapsia jääneitä miehiä katsomaan peiliin?
Ehkä tarkoitus oli herätellä naisia siihen, että nirsoilun aika on ohi jos halutaan säilyttää nykyinen hyvinvointivaltio ja suomalainen elämäntapa.
En osaa sanoa mikseivät kaverini ole löytäneet puolisoita, sillä taatusti heidän vastineitaan löytyy naisistakin. Ihmettelenkin, että missä ne heidän naisvastineensa oikein piileskelevät ja mikseivät etsi aktiivisesti puolisoa itselleen jotta kohtaanto voisi tapahtua?
Mistä ihmeestä päättelet, että juuri ne naiset, jotka olisivat tosissaan halunneet löytää parisuhteen ja perustaa perheen ja todella surevat ja kärsivät siitä, kun tämä haave ei toteutunutkaan, olisivat jääneet miehettömiksi ja lapsettomiksi ihan vain nirsouttaan?? Miksi et syyttele nirsoilusta samassa tilanteessa olevia miehiä? Mikset ihmettele, miksi he eivät ole aktiivisesti etsineet puolisoa itselleen, jotta kohtaanto voisi tapahtua?
Siis jos oikeasti haluat herätellä nirsoja naisia, niin ehkä kannattaisi kohdistaa herättelynsä niille oikeasti nirsoille naisille sen sijaan, että alat kiusaamaan tahtomattaan lapsettomaksi jääneitä naisia äitienpäivänä. Ajattelitko myös isänpäivänä alkaa syyttelemään tahtomattaan lapsettomiksi jääneitä miehiä nirsoilusta?
En koska jokainen nainen saa halutessaan puolison. Kyse on vaan siitä miten nirso on eli millaisen miehen kelpuuttaa.
Moni nainen luulee (kuten esim. sinä), että homma toimii toisin päin ihan samalla tavalla. No ei toimi, mies voi tehdä kaikkensa ja silti jäädä ilman puolisoa. Niin se vaan on.
Minä olen 45-vuotias nainen enkä ole koskaan tavannut miestä, joka haluaisi lapsia kanssani. Miten tämä voi olla kiinni minun nirsoudestani?? Ja olen kuule peiliinkin katsonut elämässäni monta kertaa ja miettinyt missä on vika, mitä voisin tehdä toisin, mistä vielä etsiä ilman että sydämeni ja itsetuntoni ihan sirpaleiksi särkyy. Katsoin peiliin taas eilen kun sinun aloitusviestisi luin. Ja itkin itseni uneen.
En tiedä saatko sinä hyvän mielen ilkeydestä. Toivottavasti, ettei ihan hukkaan vaivasi mennyt. Toivottavasti niitä sinun lapsettomia kavereitasi vielä onnistaa. Omalta osaltani lapsen saannin suhteen ovi on jo sulkeutunut, toivottavasti parisuhteen kannalta ei vielä.
Vierailija kirjoitti:
Asioista tietämättömät miehet, yleensä nuoret, haluavat parisuhteen. Kokeneemmat tietävät mitä haluavat naisesta ja se on ensisijaisesti seksi. Tietävät myös, ettei parisuhteeseen, ainakaan pitkään sellaiseen, kannata alkaa, koska seksin määrä vähenee ajan kuluessa.
Näitä kun lukee niin ei halua uutta parisuhdetta, jos ero tulee. Onneksi lapset on tehty.
Naisena olisin loppuelämäni yksin. Kaupoista voi ostaa miehen korvikkeen, jos tarvitsee.
Muut naiset voi touhuta noiden miesten kanssa, joilla on ollut satoja kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut näitä miehiä. Missä heitä kohtaa? No minulla on jo perhe, muttei miestä. Korkeakoulututkinto myös. Mutta mun kohdalla hyvän kumppanin löytäminen on liian myöhäistä. Kaikki haluavat perustaa perheen alusta asti itse, mikä on ihan ymmärrettävää.
Ovat kokeilleet deittiappeja, ruokakaupassa, terassilla, työpaikalla jne.
Silmiinpistävää on naisten aloitekyvyttömyys ja vihamielinen käyttäytyminen jos yrittää lähestyä esim. ravintolassa. Deittiapeissa homma ei etene ollenkaan, naisilla tosi kovat vaatimuslistat tyyliin pitää olla omistusasunto kalliiilla paikalla, huippuliksa, paljon shamppanjakontakteja jne.
Mites sinun tilanteesi? Lapset on, mutta ei miestä? Oletko eronnut, adoptoinut vai itsenäisesti hankkinut?
Miten ruokakaupassa kokeillaan lähestyä naisia? Luulisi, että on aika tuhoontuomittu yritys. Mikäli tapaa vain naisia, joilla on vaatimuksena kallis omistusasunto, huippuliksa ja samppanjakontakteja, täytyy sanoa, että silloin oma naismaku ohjaa tämäntyyppiseen seuraan. Muunkinlaisia naisia on, luultavasti paljon enemmän kuin noita, mutta ne eivät sitten vissiin jostain syystä herätä mileenkiintoa?
Mitä edes ovat samppanjakontaktit? Jotain maahantuojia vai kenties jotain julkkisbileiden järjestäjiä? Koittakaa tapailla maanläheisempiä naisia, jos tuollainen nousee ongelmaksi.
Mua ei kyllä haittais, jos lähestyy ruokakaupassa. Kertoo vain siitä, että on uskaliaisuutta ja ehkä huumorintajua. Toisaalta kyllähän sitä miettii, että millä perusteella joku tuntematon lähestyy ruokakaupassa. Ainoat syyt mitä keksin ovat ulkoisia. Tai sitten joku valitsee kumppaninsa ruokailutottumusten perusteella. Mutta lähtisin silti kokeilemaan, jos mies vaikuttaisi ihan perus siistiltä, ok näköiseltä ja ikäiseltäni. Mun mielestä tuollainen spontaani lähestyminen ja myöskin flirtin lisääminen muuallekin kuin vain tinderiin ja baariin olisi suotavaa. Nykyään ollaan niin tosikkoa.
Noita samppanjakontakteja kyllä minäkin ihmettelin :D
Mutta riittäisikö oman kiinnostuksesi heräämiseen vain se, että toinen kiinnostui sinusta ulkonäön perusteella? Minulle ei riittäisi. En tietäisi ihmisestä mitään, en olisi itse edes kiinnittänyt häneen huomiota, ja todennäköisesti hänen ulkonäkönsä ei herättäisi minussa mielenkiintoa. Joten mikä olisi itselleni syy lähteä treffeille? En ole niin tahdoton, että vain toisen kiinnostus ulkonäöstäni saisi minut innostumaan - kyllä itsekin haluan olla kiinnostunut ihmisestä, jota menen tapaamaan.
Ja toisaalta millaisen kontaktin ruokakaupassa pystyy eden luomaan? Kaupassa ollaan periaatteessa aika vähän aikaa ja oletus on, että tehdään nopeasti omat ostokset. Joku lyhyt juttelu maitohyllyn tarjonnasta tuskin herättäisi mielenkiintoa, tai edes joku "hei olen vähän katsellut sua puurohiutalehyllyllä, lähtisitkö treffeille".
Suurin osa tuskin innostuu ruokakauppalähestyjistä, joten pakkeja pelkäävän tuskin kannattaa pilata itsetuntoaan yrittämällä iskeä ketään kaupassa. Ja toisaalta, minua kinnostaisi myös se, millä perusteella sitä ruokakaupassa muka kiinnostuu kenestäkään? Riittäkö se ulkonäkö pelkästään? Vaikea kuvitella, että kenelläkään voi olla niin mielenkiintoiset ostokset, että ne herättäisivät mielenkiinnon - ja lisäksi kuulostaisi vähän creepyltä, jos joku kyttäisi toisen ostoksia.
Sitä mä juuri tarkoitin tuolla, että mietityttää millä perusteella lähestyy. Ainoa vaihtoehto on ulkonäkö. Mutta se ei tarkoita, että koko juttu olisi ihan tuhoon tuomittu. Tuollainen ruokakaupassa lähestyminen on sen verran harvinaista, että se olisi hauskaa. Ja muhun juuri uppoaisi tuollainen "katselin sua puurohiutalehyllyllä" läppä.
Joka tapauksessa ensi treffeillähän sitä tutustuisi paremmin. Ja sitten selviää ne perusjutut kummastakin, että onko mitään järkeä jatkaa tutustumista vai oliko se siinä. Loppujen lopuksi me ihmiset ollaan aika pinnallisia eläimiä. Kyllä ulkonäön pitää miellyttää. Ja se on ensimmäinen asia, joka herättää kiinnostuksen. Ensitreffeillä selviää sitten ne muut peruasiat ja ne tärkeämmät ominaisuudet. Ne määrittävät sen, herääkö syvempi kiinnostus.
Mun mielestä ruokakaupassa lähestyminen kertoo, että on rohkeutta heittäytyä tilanteisiin, potentiaalisesti nolata itsensä siitä välittämättä sekä kyky hassutella. Eli ei ole mikään tosikko. Mutta totta tuo, että 99 % naisista tuskin pitäisi siitä.
Kaikille vaan se ulkonäkö ei ole tärkein valintakriteeri kumppanissa. Naisille hyvin harvoin.
Esim. sapioseksuaali kiinnostuu toisen älykkyydestä. Kaupassa lähestyminen ei viittaa millään tavalla älykkyyteen, vaan ihan vastakkaiseen eli pinnallisuuteen. Itse en voisi kiinnostua miehestä, josta en tiedä mitään ja on muutenkin hyvin epätodennäköistä, että olisi älykäs. Jos mies kysyisi seuraa shakkikerhon tapaamiseen niin sillä voisi herättää kiinnostuksen, mutta ei millään ruokaostoksilla.
Kukin tyylillään. Mun isä on hyvin älykäs mies. Hänen kanssaan voi keskustella politiikasta, historiasta tms. Mutta hänen kanssaan ei voi keskustella tunteista tai murheista. Hän luki mieluummin sanomalehteä kuin osallistui lasten- tai kodinhoitoon tai ajanviettoon lasten kanssa.
En sano, että älykkyys ja hyvän isän tai kumppanin ominaisuudet sulkisivat toisensa pois. Sanon vain, että mulle on tärkeämpää se että on empaattinen, sosiaalinen, rento eikä ota kaikkea liian vakavasti. Sinä voit arvostaa kumppanissa eniten älykkyyttä, ja se on ihan ok. En vain ymmärrä, miksi pitää alkaa arvostelemaan muiden parinvalintoja. Jos minä sanon että voisi olla hauska tapa tavata kumppani kaupassa, niin eikö se ole vain hyvä että näille maitohyllytyypeillekin löytyy joku? Sinä voit mennä etsimään kumppaniasi sieltä shakkikerhosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Eiköhän jokaisella naisella ole nyt ja tulevaisuudessa oikeus valita oma elämänkumppaninsa ja mahdollinen lastensa isä, jos lapsia ylipäänsä haluavat. Vai mitä ajattelit tapahtuvan elleivät naiset ala pariutua heille vastenmielisten tai ainakin täysin välinpitämättömien miesten kanssa? Ja miten ajattelit suomalaisten lisääntyvän, jos naiset pakotetaan pariutumaan miesten kanssa, joita kohtaan he eivät tunne seksuaalista vetovoimaa?
No olisko vaikka siten kuten jo vuosituhansia aikaisemminkin. Eli pitää vaan tyytyä muuhunkin kuin lentäjäkirurgijääkiekkomiljonääriin.
Mutta kun ei tarvitse. Yhdenkään naisen ei tarvitse eikä pidä tyytyä yhtään mihinkään. Ja kuinka moni mies edes haluaisi olla se, johon tyydytään ja jonka kanssa eletään seksittömässä (ja tietysti lapsettomassa) suhteessa?
Niinkö? Minä ainakin tyydyn aika usein. Teki esimerkiksi mieli ostaa sadantuhannen Jaguar, mutta tyydyin sitten Mondeoon. Hyvä auto se on ollut, ja olen ihan onnellinen, etten heittänyt niin paljon rahaa turhuuteen.
Mondeo on kivan näköinen ja siellä on tilavat istuimet. Paljon parempi valinta kuin Jaguar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Niinkö? Minä ainakin tyydyn aika usein. Teki esimerkiksi mieli ostaa sadantuhannen Jaguar, mutta tyydyin sitten Mondeoon. Hyvä auto se on ollut, ja olen ihan onnellinen, etten heittänyt niin paljon rahaa turhuuteen.
Vertauksesi kertoo vain ja ainoastaan autismistasi. Paitsi jos harrastat seksiä Mondeosi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioista tietämättömät miehet, yleensä nuoret, haluavat parisuhteen. Kokeneemmat tietävät mitä haluavat naisesta ja se on ensisijaisesti seksi. Tietävät myös, ettei parisuhteeseen, ainakaan pitkään sellaiseen, kannata alkaa, koska seksin määrä vähenee ajan kuluessa.
Näitä kun lukee niin ei halua uutta parisuhdetta, jos ero tulee. Onneksi lapset on tehty.
Naisena olisin loppuelämäni yksin. Kaupoista voi ostaa miehen korvikkeen, jos tarvitsee.
Muut naiset voi touhuta noiden miesten kanssa, joilla on ollut satoja kumppaneita.
Juuri näin. Palstamiehiin voi aina luottaa. Miehiä on siis ilmeisesti nykyään kahdenlaisia, katkeroituneita naistenvihaajia tai kaikkea liikkuvaa panevia pleijereitä ja sitten ihmetellään ja syyllistetään kun naiset ei nyt haluakaan parisuhdetta...todellakin mielummin yksin, nimenomaan näin se mielenterveys säilyykin. Kiitos taas muistutuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä sen puolison pitäisi olla about samantasoinen. En itse kouluttautuneena, kunnianhimoisena ja älykkäänä miehenä huoli enkä kelpuuta saamatonta, isoa ja lihavaa, täysin kouluja käymätöntä ihmistä, josta ei ole yhtään mihinkään. En kertakaikkiaan hyväksy sellaista enkä halua elää kulissielämää.
Pitää olla yhdessä tekemistä. Matkustelua, pyöräilyä, juoksulenkillä käymistä tai vaikka yhteinen vaellusharrastus. Sellainen vain kotona makaava saamaton vätys, jonka äly riittää vain lapsia ja kotia hoitamaan, ei näihin kykene.
M35
Tuollaista miestä en haluaisi.
Mielummin olisin yksin, saisin olla rauhassa oma itseni, juuri sen näköinen ja sellainen kuin olen. Eikä tarvitsisi miellyttää ketään.
Vierailija kirjoitti:
En syyllistä ketään. Ihmettelen vaan millainen ihmemies oikein pitää pk-seudulla olla, jotta kelpaa ihan perustason = tavis naisille.
Etkö ole kuullut tasoteoriasta?
Eli jos et saa edes niitä keskitason naisia, et ole itse keskitasoa vaan alle.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä sen puolison pitäisi olla about samantasoinen. En itse kouluttautuneena, kunnianhimoisena ja älykkäänä miehenä huoli enkä kelpuuta saamatonta, isoa ja lihavaa, täysin kouluja käymätöntä ihmistä, josta ei ole yhtään mihinkään. En kertakaikkiaan hyväksy sellaista enkä halua elää kulissielämää.
Pitää olla yhdessä tekemistä. Matkustelua, pyöräilyä, juoksulenkillä käymistä tai vaikka yhteinen vaellusharrastus. Sellainen vain kotona makaava saamaton vätys, jonka äly riittää vain lapsia ja kotia hoitamaan, ei näihin kykene.
M35
Tuollaista miestä en haluaisi.
Mielummin olisin yksin, saisin olla rauhassa oma itseni, juuri sen näköinen ja sellainen kuin olen. Eikä tarvitsisi miellyttää ketään.
Jep, vanha klassinen tarina. Nämä miehet itkee yksinäisyyttään ja syyttää naisia, vaikka eivät nimenomaan ole pinnallisuutensa takia löytäneet kymppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Suunnitteletko parisuhdetta Mondeosi kanssa? Mitä sitten teet, kun Mondeosi tulee vanhaksi ja alkaa ruostumaan ja rapistumaan? Päivitätkö Mondeosi nuorempaan malliin vai rakastatko myötä- ja vastoinkäymisissä?
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syyllistä ketään. Ihmettelen vaan millainen ihmemies oikein pitää pk-seudulla olla, jotta kelpaa ihan perustason = tavis naisille.
Joojoo, tää palstamiesten 'perus/tavisnainen' kyllä tiedetään..... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Palstamiehiin voi aina luottaa. Miehiä on siis ilmeisesti nykyään kahdenlaisia, katkeroituneita naistenvihaajia tai kaikkea liikkuvaa panevia pleijereitä ja sitten ihmetellään ja syyllistetään kun naiset ei nyt haluakaan parisuhdetta...todellakin mielummin yksin, nimenomaan näin se mielenterveys säilyykin. Kiitos taas muistutuksesta!
Kyllä ihmiset melko pitkälti pariutuvat edelleen. Oikeassa elämässä en ole kuullut vielä yhdestäkään ihmisestä, joka sanoo, että: "en halua koskaan enää parisuhdetta" ja että se vielä oikeasti pitäisi. Varsinkaan naisesta.
Mitä se hyödyttäisi, jos naiset lopettaisivat nirsoilematta eli ottaisivat miehen, joka ei heitä miellytä. Seuraisi onnettomia liittoja, avioeroja ja lapsia, jotka eivät pärjäisi nykymaailmassa. Nykyään työelämä on vaativa, eikä töitä ole enää sellaisille tyypeille, jotka ennen pärjäsivät hyvin. Naisia on Suomessa niin paljon vähemmän kuin miehiä eli joku jää ilman ellei osa naisista ota kahta miestä.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoriaan kuuluu olennaisesti naisten hypergamia eli ne keskitason naiset ei suinkaan tyydy omantasoiseen mieheen vaan kurkottelevat niitä viidenneksen huippumiehiä. Täten keskitason miesten vaihtoehdoiksi jäävät keskitason alapuolella olevat naiset.
Joten muuten hyvä yritys, mutta virheellisesti sovellettu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäisi, jos naiset lopettaisivat nirsoilematta eli ottaisivat miehen, joka ei heitä miellytä. Seuraisi onnettomia liittoja, avioeroja ja lapsia, jotka eivät pärjäisi nykymaailmassa. Nykyään työelämä on vaativa, eikä töitä ole enää sellaisille tyypeille, jotka ennen pärjäsivät hyvin. Naisia on Suomessa niin paljon vähemmän kuin miehiä eli joku jää ilman ellei osa naisista ota kahta miestä.
Naisten kannattaisi miettiä sitä tyytymisen merkitystä hieman tarkemmin jos se aina automaattisesti aiheuttaa avioeron ja onnettoman liiton naisen mielestä. Idea on tyytyä sellaiseen mieheen joka ei ole se unelmiesi ori, mutta jonka kanssa voisit perustaa perheen ja elää onnellisen ja pitkän yhteisen elämän.
Miksi tämä on niin vaikeaa käsittää naisille? Oletteko aivan täysin tunteiden vietävissä vai eikä teillä ole abstraktia ajattelukykyä? Vai oletteko niin nirsoja ettei muka tuollaisia ihan ok -miehiäkään tunnu löytyvän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaisi miettiä sitä tyytymisen merkitystä hieman tarkemmin jos se aina automaattisesti aiheuttaa avioeron ja onnettoman liiton naisen mielestä. Idea on tyytyä sellaiseen mieheen joka ei ole se unelmiesi ori, mutta jonka kanssa voisit perustaa perheen ja elää onnellisen ja pitkän yhteisen elämän.
Miksi tämä on niin vaikeaa käsittää naisille? Oletteko aivan täysin tunteiden vietävissä vai eikä teillä ole abstraktia ajattelukykyä? Vai oletteko niin nirsoja ettei muka tuollaisia ihan ok -miehiäkään tunnu löytyvän?
Tuossa tyytymisessä on se ongelma, että sitten kun parempi tulee vastaan, niin se on entiselle elämälle heipat. Varsinkin miehille on yleistä, että siinä vaiheessa ei mietitä yhtään vaimoa eikä lapsia. Kun ei ole tyytynyt, parempaa ei tule, koska se on jo siinä vierellä.