Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, erottiin ja nyt haluaa takaisin

Vierailija
09.05.2021 |

Miten järkevä, pienten lasten isä on voinut seota näin? Ihastui ensin selvästi nuorempaan työkaveriinsa. Samaan aikaan alkoi minulle tosi pisteliääksi ja ilkeäksi. Kun pettäminen selvisi, erottiin yhteisellä päätöksellä. Ero oli ruma ja mies haukkui minut alimpaan maanrakoon. Jos yhden esimerkin kerron, niin jotkut näistä loukkauksista liittyivät vartalooni (huom: olen normaalipainoinen, jos joku nyt tähän puuttuu)

Miehellä on ilmeisesti jonkinlainen parisuhde ollut tämän uuden kanssa, mutta nyt se on ohi. Hän on soitellut itkuisena kuinka kaipaa takaisin ja tänä aamunakin tuli lässytysviestiä ”olet paras äiti ja minulle se ainoa oikea”. Oksettaa.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse ajattelet? Voisitko ottaa takaisin?

En voi. On herännyt voimakas ällötyksen tunne koko ihmistä kohtaan. Lähinnä ihmettelen kahta asiaa: miksi hän haluaa takaisin, jos minä ja vartaloni kerran ollaan niin vastenmielisiä? Ja miten hän kuvittelee, että antaisin anteeksi kaiken tämän jälkeen? Ap

No, kai noissa jutuissa, jos takaisin päädytään, on syvällisemmät asiat käytävä läpi.

Äijä tajunnut tehneensä elämänsä virheen.

Hyvin pinnallisella tasolla nähnyt asiat.

Ja loukannut sinua. Typerää se on.

Kuten sanottu, tuo asia ei ole pinnallinen vaan se on paljon syvällisempi kuin se taso millä sitä nyt käsittelette.

Riippuu teistä kahdesta. Veikkaan, että riippuu sinusta. Oletko sinä halukas viemään asiaa eteenpäin. Pariterapia tuossa olisi se ratkaisu kenties.... tai sitä voisi kokeilla.

Kuulostaa siltä, että mies on valmis tekemään paljon sen eteen, että voisi korjata jotain.

Ymmärrän loukkaantumisesi.

Jos sinulle tulee jossain vaiheessa sellainen llo, että tämä voisi olla kehittymisen paikka omassa elämässä, niin kaikki on mahdollista.

Yhtä mahdollista on, että suivaannuit tarpeeksi ja seinä on liian iso.

Mies mokasi se on fakta. Se vaikuttaa kaikkeen.

Miten se vaikuttaa, niin se on sitten ajasta ja tahdosta kiinni.

Voin ihan ap:tä tuntematta arvata, että hän keksii helposti tuhat hauskempaa ja mukavampaa tapaa kehittyä elämässään kuin alkaa viettää uudestaan yhteiselämää ihmisen kanssa, joka aiheuttaa oksennusrefleksin joka kerta, kun luikertelee ihmisten ilmoille sen kiven alta, jonne oikeasti kuuluu.

Tämä lause tiivistää kyllä hyvin olotilani. Ap

Vierailija
82/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota takaisin kokeeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt, kuinka moni neuvoo ap:ta ottamaan takaisin pettävän miehen, jota tämä ei edes enää halua. Miksi? Ketä se palvelee, että on väkisin jonkun kanssa, ei ole lapsillekaan eduksi.

Vierailija
84/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muakin oksettaa sun puolesta, älä vaan hairahdu ottamaan sitä takaisin!!

Vierailija
85/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt, kuinka moni neuvoo ap:ta ottamaan takaisin pettävän miehen, jota tämä ei edes enää halua. Miksi? Ketä se palvelee, että on väkisin jonkun kanssa, ei ole lapsillekaan eduksi.

Jostain syystä ap täällä kuitenkin asiasta keskustelee. 

Vierailija
86/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi. On herännyt voimakas ällötyksen tunne koko ihmistä kohtaan. Lähinnä ihmettelen kahta asiaa: miksi hän haluaa takaisin, jos minä ja vartaloni kerran ollaan niin vastenmielisiä? Ja miten hän kuvittelee, että antaisin anteeksi kaiken tämän jälkeen? Ap

Jos kerta olet näin varma, niin tämä ketju on vain peen jauhamista.

Vierailija
87/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jatkoin petturimiehen kanssa. Luottamus ei palannut, mies ei viisastunut ja koko juttu oli pelkkää itseni huijaamista. Jätin lopulta, mutta edelleen olen itselleni vihainen siitä, että annoin mitään mahdollisuutta enää hänelle. 

Vierailija
88/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ethän sä nyt oikeasti noin ajattele? Mietipä hetki. Jos sinä ja vartalosi olette oikeasti niin vastenmielisiä, niin eihän mies olisi alun alkaenkaan halunnut olla sinun kanssasi. Miehellä on ollut paha olla ja on halunnut satuttaa, ja siksi sanonut noin.

Muutenhan homma selkeä. Et halua takaisin, etkä siis myös otakaan. Sano miehelle, ettet voi antaa hänelle anteeksi, ja että voi lopettaa noi jutut.

Vierailija
89/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäjää kannata ottaa takaisin, sanonta kerran pettää aina pettää pitää ikävä kyllä paikkansa

Vierailija
90/90 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät ittes fyysisesti upeaan kuosiin ja alat harrastamaan jotain uutta. Lapset miehelle viikko-viikko-systeemillä hoitoon. Sitten kun oot valmis etsit vaikka jonkun kivan deitin ja kevyen jutun, nautit elämästä. Jos siis mitään juttuja edes haluat. Käyt ostamassa uusia vaatteita ja näytät aivan uudelta naiselta ukon edessä kun lapsia hakee tai tuo. Kukoistat. Inhottavin kosto hänelle ja toisaalta ei se ole edes mikään kosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme