Mies petti, erottiin ja nyt haluaa takaisin
Miten järkevä, pienten lasten isä on voinut seota näin? Ihastui ensin selvästi nuorempaan työkaveriinsa. Samaan aikaan alkoi minulle tosi pisteliääksi ja ilkeäksi. Kun pettäminen selvisi, erottiin yhteisellä päätöksellä. Ero oli ruma ja mies haukkui minut alimpaan maanrakoon. Jos yhden esimerkin kerron, niin jotkut näistä loukkauksista liittyivät vartalooni (huom: olen normaalipainoinen, jos joku nyt tähän puuttuu)
Miehellä on ilmeisesti jonkinlainen parisuhde ollut tämän uuden kanssa, mutta nyt se on ohi. Hän on soitellut itkuisena kuinka kaipaa takaisin ja tänä aamunakin tuli lässytysviestiä ”olet paras äiti ja minulle se ainoa oikea”. Oksettaa.
Kommentit (90)
Työnnä inkivääritanko sen peräaukkoon, niin oppii siitä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä itse ajattelet? Voisitko ottaa takaisin?
En voi. On herännyt voimakas ällötyksen tunne koko ihmistä kohtaan. Lähinnä ihmettelen kahta asiaa: miksi hän haluaa takaisin, jos minä ja vartaloni kerran ollaan niin vastenmielisiä? Ja miten hän kuvittelee, että antaisin anteeksi kaiken tämän jälkeen? Ap
Haluatko sinä sen siis takaisin?
Minä en noteeraisi tuollaisia viestejä enkä itkupuheiluta kuuntelisi tuollaisen jälkeen. Lasten asioista keskustelisin asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi. On herännyt voimakas ällötyksen tunne koko ihmistä kohtaan. Lähinnä ihmettelen kahta asiaa: miksi hän haluaa takaisin, jos minä ja vartaloni kerran ollaan niin vastenmielisiä? Ja miten hän kuvittelee, että antaisin anteeksi kaiken tämän jälkeen? Ap
Mitä väliä sillä on? Miksi käytät aikaasi tuollaisen miettimiseen?
Kun se nuorikko jätti tai ei ollutkaan hyvä. Haluaa päästä helpolla ja haluaa takas
Tätähän moni mies valitettavasti tekee. Oman lapseni isä teki saman tempun lapsen ollessa 1,5v vanha, ja vuosia ihmetteli miksen huoli takaisin. Sitä saa, mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota takaisin, vaan anna hänelle vähän lisäaikaa lasten kanssa. Hän nimittäin löytää pian uuden. Voit sanoa, että olet antanut anteeksi, mutta yhteen ei palata. Se varmasti helpottaa molempia, kun viha on Poissa.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän moni mies valitettavasti tekee. Oman lapseni isä teki saman tempun lapsen ollessa 1,5v vanha, ja vuosia ihmetteli miksen huoli takaisin. Sitä saa, mitä tilaa.
Olen käsittänyt myös, että on aika yleistä. Eniten ärsyttää ehkä se, että mies antaa ymmärtää kuinka MINÄ tässä hajotan perheen, kun en huoli miestä takaisin. Ei näe omaa toimintaansa realistisesti. Ap
Mies on mieslapsi, joka ei pärjää ilman, että joku pitää hänen asioista huolta. Uusi varmaan lemppasi juuri tämän takia ja nyt mies on huolissaan, että kuka hänen kalsarit pesee ja viikkaa kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa tilanteessa jokainen käytä aikaansa miettimiseen? Se ei tarkoita, että ovea pitää auki miehelle. Tuskin kenellekään perheen hajoaminen on siisti ja kevyesti ohitettava episodi, sormia napsauttamalla uuteen elämänvaiheeseen, tuosta noin vain. Ja rakkauskaan tuskin kuolee ihan ensimmäiseen pettämiseen.
Ap ihmettelee miten mies voi sekoilla noin. Onhan siinä jo ihmettelemistä kerrakseen. Nämä yleensä vielä edellispäivänä vakuuttelevat suurta rakkauttaan, mutta kun se uusi salasuhde viimein vakiintuu, niin jopas alkaakin vaimokulta olla ruma ja läski tursas, jolle voi oksentaa mitä sattuu. Ja sen jälkeen ollaan taas ovella, kun huumat haihtuu. Ja pelissä on lapset, ei ole helppoa. Ja onhan tuossa käytännön järjestelyjenkin miettimistä, ja miten jatkossa itkuiikan kans voisi kommunikoida. Kaikki meni nyt rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota takaisin, vaan anna hänelle vähän lisäaikaa lasten kanssa. Hän nimittäin löytää pian uuden. Voit sanoa, että olet antanut anteeksi, mutta yhteen ei palata. Se varmasti helpottaa molempia, kun viha on Poissa.
Lapset saavat kyllä tasapuolisesti nähdä isäänsä ja hoidan kommunikoinnin asiallisesti. Uskon, että mies varmasti löytää pian uuden ja toivonkin sitä, jotta jättäisi minut rauhaan. Olen sanonut, että me ei tulla enää palaamaan yhteen. Ap
Nyt vaan ap uutta matoa koukkuun, niin mies huomaa, että oot jatkanut eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa tilanteessa jokainen käytä aikaansa miettimiseen? Se ei tarkoita, että ovea pitää auki miehelle. Tuskin kenellekään perheen hajoaminen on siisti ja kevyesti ohitettava episodi, sormia napsauttamalla uuteen elämänvaiheeseen, tuosta noin vain. Ja rakkauskaan tuskin kuolee ihan ensimmäiseen pettämiseen.
Ap ihmettelee miten mies voi sekoilla noin. Onhan siinä jo ihmettelemistä kerrakseen. Nämä yleensä vielä edellispäivänä vakuuttelevat suurta rakkauttaan, mutta kun se uusi salasuhde viimein vakiintuu, niin jopas alkaakin vaimokulta olla ruma ja läski tursas, jolle voi oksentaa mitä sattuu. Ja sen jälkeen ollaan taas ovella, kun huumat haihtuu. Ja pelissä on lapset, ei ole helppoa. Ja onhan tuossa käytännön järjestelyjenkin miettimistä, ja miten jatkossa itkuiikan kans voisi kommunikoida. Kaikki meni nyt rikki.
Kiitos viestistäsi, nauratti tuo itkuiikka :D Sellainen hän juuri on. Ja kyllä, minustakin luonnollista että asia on mielen päällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies vastasi kun kysyit tätä häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies vastasi kun kysyit tätä häneltä?
Että ei tarkoittanut mitä aiemmin sanoi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnä inkivääritanko sen peräaukkoon, niin oppii siitä.
Toimiiko tämä oikeasti? Onko jollain kokemusta? Ap
No heh heh. T. Oikea ap
Sano sille, että lapsiin liittyvistä asioista voitte jutella. Muuten ei kiinnosta, kun olet mennyt elämässä eteenpäin.
Hänelle pitää varmaan sanoittaa ääneen mitä hän on tehnyt. Jättänyt perheensä, haukkunut ja loukannut sinua. Kerro hänelle, että kuuntelit häntä ja uskoit, mitä hän sanoi. Ja sitten vaan hyvästi. Jatkossa viestittely vain lasten asioissa, eli et vastaa muihin viesteihin.