Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani muutti töiden perässä Piilaaksoon ja löysi heti naisystävän. Suomesta ei löytynyt vuosien etsimisen jälkeenkään.

Vierailija
08.05.2021 |

Ihmettelen suomalaisten naisten nirsoutta. Poika on hyväkäytöksinen, on opiskellut ja oli Suomessakin hyvässä työpaikassa. Oli oma asunto, harrastuksia, ei tupakoinut, alkoholia käytti kohtuudella. Naista ei vain löytynyt. Ja kun ei naisystävää ollut eikä perhettä, niin oli helppo lähteä USAan töihin. Ei mennyt kuin pari kuukautta, niin hän löysi todella miellyttävän yhdysvaltalaisnaisen ja nyt seurustelee vakavasti.

Miksi ihmeessä suomalaisnaiset ovat nirsoja? En tajua.

Kommentit (807)

Vierailija
281/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla naisia ei tarvitse välttämättä kauheasti yrittää jos mies on ok tyyppi. Suomessa pitää nähdä hirveästi vaivaa. Suomessa naiset on todella vaativia.

Mutta toisaalta kyllä myös jokaisella tänne eksyneellä karvaranteella on kova kysyntä naismarkkinoilla. Ei tarvitse näiden miesten nähdä vaivaa, vaan voivat valita parhaat päältä. Vaikka joka päivälle oma.

Vierailija
282/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Status-jutut yksi, mutta myös se, että Suomen sukupuolijakauma on aktiivi-ikäisissä suorastaan katastrofaalinen. 

Vaikka jokaisella aktiivi-ikäisellä suomalaisnaisella olisi mies, jäisi silti 50 000 miestä yksin. Se on iso määrä näin pienessä maassa. Keskikokoisen suomalaisen kaupungin verran!

Amerikassa sukupuolijakauma lienee paljon tasaisempi, eli myös naistarjontaa on enemmän. Tällöin mahdollisuudet löytää nainen paranevat jo ihan tilastomatemaattisten seikkojenkin vuoksi. 

OLET TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ!

USA:n sukupuolijakauma on ihan samanlainen kuin Suomessakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla poikasi on eksoottinen ja jännittävä. On mullakin enemmän vientiä ulkomailla.

Vaikea uskoa, että pohjoiseurooppalainen olisi erityisen eksoottinen USAssa.

ap

Kyllä on, olen käynyt 6 kertaa lomamatkalla USA:ssa(eri puolilla maata). Ihan jokaisella reissulla olen saanut huomiota paikallisilta naisilta ja pari kertaa oltaisiin oltu valmiita lähtemään minun kanssani ilmeisesti jopa treffeille. Pitkä, vaalea/vaaleahko, hyväkäytöksinen ja englantia aksentilla/murteella puhuva mies herättää kiinnostusta paikallisissa. Sen verran iso maa kyseessä, että sieltä löytyy miehiä joka lähtöön ja eri pituisina. Mutta pohjoismaalaisena sitä huomaa olevansa pisimpien joukossa miesten joukossa USA:ssa.

Vierailija
284/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse korkeastikoulutettu nainen, fyysikko, ja seuran löytäminen oli aina helppoa koska olen ulospäinsuuuntautunut, ihan nätti ja urheilullinen. En olisi kiinnostunut pojastasi ellei hänellä ole sarkasmin tajua ja hyvää huumoria. Myös jos poikasi on peruskoodari eli ei koodaa ratkaistakseen jotain mielenkiintoista ongelmaa vaan paloja softasta ei minua kiinnosta. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin keskustella vaikkapa Higgsin bosonista viinilasillisen äärellä. Ja ulkonäköäkin pitäisi olla jonkin verran eli mikään hiirulainen ei kelpaa, mielellään tumma ja tulinen tai sinisilmäinen ahavoitunut luontomies... Lompakon paksuudella ei mitään väliä.

Ehkä poikasi on asettanut riman liian korkealle.

Jaa, eiköhän se seuran löytämisen helppous 100% johtunut siitä että olet nainen ja vieläpä nainen alalla jolla on 20x enemmän miehiä kuin naisia.

Ja tuskinpa sinäkään johdat mitään tutkimusryhmää joka tekee mullistavaa alaa muuttavaa tutkimusta vaan sinäkin teet jotain kokonaisuuden kannalta vähäpätöistä hommaa kuten 99.9% alasi ihmisistä.

Luitko yhtään edellistä viestiä? Sanoiko edellinen että seura löytyy aina omalta alalta? Ja miten tuo viimeinen kappale liittyy mihinkään? Paitsi jos olet ap tai hänen hengenheimolainen jolla meni yli tuon naisen pontti ja osaat puhua vain statuksesta.

Oletko jotenkin vajaa? Tietenkin seuraa löytyy helposti jos kokoajan on ympäristössä joka on täynnä vastakkaista sukupuolta. Sillä helppoudella ei välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa miltä alalta sen puolison lopulta löytää.

Ja se toka kappale liittyy siihen ettei tuolle ämmmälle kelpaa mikään peruskoodari joka ei ratkaise mielenkiintoisia ongelmia.

Vierailija
285/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun hyvin ilkeitä ja vihamielisiä kommentteja lukiessa tuntuu siltä että pojan kannalta oli paljon parempi ettei  löytänyt kumppanikseen ketään suomalaista naista.

Vierailija
286/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no kokoajanhan me naiset yritetään näille "ylijäämä miehille" jankuttaa että hakekaa ihmeessä se nainen ulkomailta. Mutta EI. Kotimainen kaunis suomalainen pitää olla. Venäjällä suomalainen mies on kysytty koska voi päästä länsimaahan. Samoin afrikassa. Kysyntää olisi. Samoin jossain Etelä_amerikassa jo se että on vaaleatukkainen ja sinisilmänen on heille eksoottista ja erilaista ja luo jotain kuvaa rikkaudesta, on valtti. Esim. Vesa Keskinen ei löytänyt suomesta ketään, mutta sieltä heti nappasi, ja sitä ennen afrikasta.

Suomalainen nainen on maailman kauneimpia ja koulutetuimpia joten taso on kovempi kuin miehillä.

Kertoo aika paljon yhteiskunnasta, jos Piilaaksosta töitä saava on Suomessa "ylijäämämies". Mikä meillä on oikein mennyt vikaan?

He tekevät pitkiä työpäiviä ja hirveä stressi koko ajan. Ne on sen työnsä kanssa enemmän naimisissa kuin vaimonsa kanssa. Ehkä jollekin sopii, kun rahaa vaan tulee ja saa sitten touhuta omia asioitaan. 

Eli paljon parempi sitten ottaa joku autokuski tai vaikka työtön, niin jää aikaa oikealle elämällekö?

Vierailija
287/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla poikasi on eksoottinen ja jännittävä. On mullakin enemmän vientiä ulkomailla.

ap

Kyllä on, olen käynyt 6 kertaa lomamatkalla USA:ssa(eri puolilla maata). Ihan jokaisella reissulla olen saanut huomiota paikallisilta naisilta ja pari kertaa oltaisiin oltu valmiita lähtemään minun kanssani ilmeisesti jopa treffeille. Pitkä, vaalea/vaaleahko, hyväkäytöksinen ja englantia aksentilla/murteella puhuva mies herättää kiinnostusta paikallisissa. Sen verran iso maa kyseessä, että sieltä löytyy miehiä joka lähtöön ja eri pituisina. Mutta pohjoismaalaisena sitä huomaa olevansa pisimpien joukossa miesten joukossa USA:ssa.

Meinaat, että täällä pohjoismaissa olemme kaikki pitkiä?

Vierailija
288/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla naisia ei tarvitse välttämättä kauheasti yrittää jos mies on ok tyyppi. Suomessa pitää nähdä hirveästi vaivaa. Suomessa naiset on todella vaativia.

Mutta toisaalta kyllä myös jokaisella tänne eksyneellä karvaranteella on kova kysyntä naismarkkinoilla. Ei tarvitse näiden miesten nähdä vaivaa, vaan voivat valita parhaat päältä. Vaikka joka päivälle oma.

Jep. Ainoa mikä merkitsee on erilainen ulkonäkö ja erilainen käytös. Suomalainen nainen kyllästyy kuollakseen tuttuun suomalaisuuteen. Pakko saada jotain eksoottista ja siinä vaiheessa elämän realiteeteilla ei ole mitään arvoa.

Vierailija
289/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tietenkään. Mutta meneppäs käymään vaikka Los Angelesin kaupungissa ja katsele ympärillesi. Ihan kaikki miehet eivät ole kovinkaan pitkiä, varsinkaan latinot.

Vierailija
290/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun hyvin ilkeitä ja vihamielisiä kommentteja lukiessa tuntuu siltä että pojan kannalta oli paljon parempi ettei  löytänyt kumppanikseen ketään suomalaista naista.

Hahahaa, ja täältä päin olevat äijät pitää itseään jonain timantteina? Amerikkalaiselle miehelle ei tuota tuskaa tuoda kukkia, saatika kaivaa lompakkoa treffien päätteeksi. Suomalaiselle joutuu erikseen sanomaan käytöstavoista ettei seesamin ovet jää pysyvästi kiinni.

Vierailija
291/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on liian kiltti ja kunnollinen Suomi-neidoille. Ilmeisesti jenkkilässä ei ole samanlaista renttuja ja jänniksiä ihailevaa kulttuuria.

Todennäköisesti jenkit tietävät itsekin sen smalltalkin olevan pelkkää pinnallista kusetusta, mutta suomalaisiin se uppoaa kuin häkä, koska se on uutta. Eli siihen tottunut jenkki osaa arvostaa ehkä enemmän aitoutta, vaikka se oilisikin vähän tylsää.

Vierailija
292/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tietenkään. Mutta meneppäs käymään vaikka Los Angelesin kaupungissa ja katsele ympärillesi. Ihan kaikki miehet eivät ole kovinkaan pitkiä, varsinkaan latinot.

Valkoihoiset siellä tosin taitavat olla keskimäärin suomalaisia pidempiä.

Vierailija
293/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on liian kiltti ja kunnollinen Suomi-neidoille. Ilmeisesti jenkkilässä ei ole samanlaista renttuja ja jänniksiä ihailevaa kulttuuria.

Todennäköisesti jenkit tietävät itsekin sen smalltalkin olevan pelkkää pinnallista kusetusta, mutta suomalaisiin se uppoaa kuin häkä, koska se on uutta. Eli siihen tottunut jenkki osaa arvostaa ehkä enemmän aitoutta, vaikka se oilisikin vähän tylsää.

Tuleehan sekin uutena juttuna että käydään iholle kiinni. Viis siitä ettei iholle tulolla ole muuta tarkoitusta kuin päästä pois köyhyydestä.

Vierailija
294/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kaverin mies on 197cm.

Vierailija
295/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikana ei kukaan muuta Piilaaksoon.

Mielestäni missään ei puhuttu siitä, milloin tuo tapahtui?

Vierailija
296/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan sekin uutena juttuna että käydään iholle kiinni. Viis siitä ettei iholle tulolla ole muuta tarkoitusta kuin päästä pois köyhyydestä.

Kylläpä sinulla on outo käsitys jenkeistä.

Vierailija
297/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän te palstan jämämiehet osaatte. Toisten syyttämisen omista mokistä: naisettomuus on naisten vika ja syrjäytyminen yhteislunnan vika.

Onko mikään oma vika? Ei tietenkään.

Vierailija
298/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika meni kaltaistensa joukkoon ja löysi tyttöystävän sieltä kaltaistensa joukosta. Mikä on AP:n vaikea ymmärtää tässä poikkeuksellisen selvässä asiassa?

Vierailija
299/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kaverin mies on 197cm.

Ok?? Mitä tekemistä tuolla on minkään kanssa?

Vierailija
300/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siellä riittää kun on paksu lompakko ja osaa peruskäytöstavat. Suomessa ja Pohjoismaissa miehellä pitää olla ihmisenä jotain, kun naiset käy töissä ja elättää itsensä. Onhan se aina ikävää, kun mieheltä vaaditaan jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä