Miehet haluavat minusta aina vain sitä yhtä asiaa
Taas kerran. Olen niin pettynyt ja surullinen. Jälleen on alkanut paljastumaan, että mies, johon olen ollut todella rakastunut ja joka myös todella vakuuttavasti ja hyvin pitkän aikaa esittänyt tunteitaan onkin kiinnostunut saamaan vain seksiä minulta. Eipä siinä mitään, mutta tämä on varmaan tuhannes kerta elämäni aikana tätä samaa.
En ymmärrä, miten voi olla mahdollista, että joka ikinen mies haluaa minusta vain seksiä? Miksi minusta ei nähdä muuta tai olla muuten kiinnostuttu? Ilmeisesti yhdistelmä, että olen mukava, lämmin ja aika avoin luonteeltani, sekä empaattinen ja minun kanssa on helppoa olla yhdistettynä viehättävään ulkomuotoon ja esim. muodokkaat rinnat (joihin aina tarrataan) on jotenkin liikaa. Moni mies on sanonut, että minusta jotenkin ”sekoaa”, kun olen mukava ja seksikäs. Olen miettinyt, että onko se tosiaan jotenkin liikaa jos nainen on sydämellinen ja mukava luonne, sekä fyysisesti viehättävä niin kuitenkaan kukaan ei näe sitä sisäistä kauneutta vaan haluaa vain mahdollisimman nopeasti päästä sänkyyn. Ja ei, en hyppää sinne sänkyyn helposti, enkä anna heti. Pettymys vain, että minusta ei koskaan haluta mitään muuta.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma oli, kunnes tajusin mistä se johtui, tilanne muuttui kun aloin:
- miten tuot itsesi esille? Panostatko pintaan, onko se että saat miehiltä seksuaalista huomiota tärkeä osa identiteettiäsi? Miten pukeudut? Meikkaat jne?
Miehet ovat yksinkertaisia ja alkukantaisia ja tulkitsevat seksikkäästi pukeutuvan, meikatun naisen hakevan parittelukumppania. Tätä ei voi valitettavasti muuttaa miksikään. Kuten ei sitäkään, että mies katselee pyöreitä ja kaartuvia kohtia kun ne ovat esille. Se on biologiaa. Siihen ei auta miesten kieltäminen, syyllistäminen tai kouluttaminen.
Jos esiinnyt seksiobjektina, sinua kohdellaan seksiobjektina. Se on näin yksinkertaista. Jos haluat että kaikki fyysiset avusi ovat esillä, jos miesten huomio tuntuu hyvälle, ok hyvä niin, mutta älä sitten valita jos he vain haluavat seksiä.
Miehet ottavat vakavasti ja näkevät "vaimoainesta" naisissa joissa on itsekunnioitusta ja sydämen sivistystä, jotka eivät esittele vartaloaan kaikille.
Pukeudu peittävämmin, peittävä pukutuminen on myös kaunista ja naisellista ja jätä jotain arvailun varaan. Meikkaa kevyesti tai ei ollenkaan jne
Tällä tavoin sisältö korostuu eikä vain paketointi.
Ps. Tieteellisesti tutkittuja faktoja. Ja olen itse nainen.
Jos olisit nainen, tietäisit hyvin itsekin, että vaikka pukeutuisit säkkiin niin miehet haluavat silti naisista vain seksiä. Miehillä ei ole parisuhdetavoitteita, eivätkä he halua lapsia tai sitoutua, joten seksi on ainut, mitä he naisista haluavat. Aseksuaalit miehet ovat yleensä ikisinkkuja, koska eivät tarvitse naista mihinkään.
Pakkohan se on miehenä minunkin myöntää, että kyllä se seksi on erottava tekijä parisuhteen ja hyvän ystävyyssuhteen välillä. Parisuhde ilman seksiä = ystävyyssuhde. Minulla on ollut elämässä vaiheita, jolloin seksihalut ovat olleet nollassa ja sillon ei kyllä naista kaipaa. Tavallaan on ihan tyytyväinen yksinoloon.
Vierailija kirjoitti:
- miten tuot itsesi esille? Panostatko pintaan, onko se että saat miehiltä seksuaalista huomiota tärkeä osa identiteettiäsi? Miten pukeudut? Meikkaat jne?
Miehet ovat yksinkertaisia ja alkukantaisia ja tulkitsevat seksikkäästi pukeutuvan, meikatun naisen hakevan parittelukumppania. Tätä ei voi valitettavasti muuttaa miksikään. Kuten ei sitäkään, että mies katselee pyöreitä ja kaartuvia kohtia kun ne ovat esille. Se on biologiaa. Siihen ei auta miesten kieltäminen, syyllistäminen tai kouluttaminen.
Jos esiinnyt seksiobjektina, sinua kohdellaan seksiobjektina. Se on näin yksinkertaista. Jos haluat että kaikki fyysiset avusi ovat esillä, jos miesten huomio tuntuu hyvälle, ok hyvä niin, mutta älä sitten valita jos he vain haluavat seksiä.
Miehet ottavat vakavasti ja näkevät "vaimoainesta" naisissa joissa on itsekunnioitusta ja sydämen sivistystä, jotka eivät esittele vartaloaan kaikille.
Pukeudu peittävämmin, peittävä pukutuminen on myös kaunista ja naisellista ja jätä jotain arvailun varaan. Meikkaa kevyesti tai ei ollenkaan jne
Näinhän tämä menee. Miehillä on aivot sekä ylä- että alakerrassa. Ei tarvita kuin aika pieni visuaalinen ärsyke, niin alakerran aivot kytkeytyvät päälle. Biologiaa se vain on.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Jos oli jo tuhannes kerta, tuskin sulla on muuta tarjottavaa.
Siltähän tämä näyttää. Kannattaa ottaa ilo irti nyt, koska sitten kun tulee 20 kg lisää ja painat yli 200 kg niin kysyntä laimenee vääjäämättä.
Näitä elämän peruslainalaisuuksia.
On kolme mahdollisuutta. 1) Pahuksen huono tuuri, mutta niinkin voi olla. 2) Valintaprosessisi on vääristynyt siten, että tutustut vääränlaisiin henkilöihin, ja 3) et vaan ole henkisesti sellainen henkilö, jonka kanssa kukaan jaksaa pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit nainen, tietäisit hyvin itsekin, että vaikka pukeutuisit säkkiin niin miehet haluavat silti naisista vain seksiä. Miehillä ei ole parisuhdetavoitteita, eivätkä he halua lapsia tai sitoutua, joten seksi on ainut, mitä he naisista haluavat. Aseksuaalit miehet ovat yleensä ikisinkkuja, koska eivät tarvitse naista mihinkään.
Miehistä aika suuri osa haluaa lapsia jossain vaiheessa ja se vaatii ikävä kyllä sitä seksiä, joka teille naisille tuntuu olevan niin kurja asia.
Vierailija kirjoitti:
AP , kaikki miehet haluavat sitä. Se on ainoa syy ( kotiorjan lisäksi), miksi miehet ryhtyvät parisuhteeseen, ei muu. Ei kannata kuvitella, että saisit mieheltä mitään muuta koskaan.
Mitä naisilta saa? No sitä seksiä ehkä jos onni käy.
AP kirjoitti:
Taas kerran. Olen niin pettynyt ja surullinen. Jälleen on alkanut paljastumaan, että mies, johon olen ollut todella rakastunut ja joka myös todella vakuuttavasti ja hyvin pitkän aikaa esittänyt tunteitaan onkin kiinnostunut saamaan vain seksiä minulta. Eipä siinä mitään, mutta tämä on varmaan tuhannes kerta elämäni aikana tätä samaa..
No hätä, ap, kyllä se siitä rauhoittuu. Jos sinun seksikumppaniesi määrä on jo nelinumeroisissa luvuissa niin markkina-arvosi alkaa hiljalleen aleta.
Kiitos naiset, kun kerrotte kokemuksistanne.
Itse en mene ikinä tinderiin.
Lyhyempikin mies kelpaisi ja voisi olla kaljukin ja vaikka työtön, mutta miehet ei kertakaikkiaan osaa käyttäytyä nykypäivänä yhtään joten antaa olla.
Eikä näy ammatillakaan olevan väliä käytöksen suhteen, negatiivisenkin asian voi sanoa monella eri tavalla. Suomalaiset miehet ei osaa käyttäytyä, joten olkoot ilman naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos naiset, kun kerrotte kokemuksistanne.
Itse en mene ikinä tinderiin.
Lyhyempikin mies kelpaisi ja voisi olla kaljukin ja vaikka työtön, mutta miehet ei kertakaikkiaan osaa käyttäytyä nykypäivänä yhtään joten antaa olla.
Tinderistä löytyy mitä hakee, tietämättään tai tietoisesti. Jos hakee miehiä jolle on pelkkä reikä, niitä löytyy paljon, kaikille naisille. Jos käyttää aivoja, löytyy muutakin.
Mies voisi parisuhteessa saada vaikka joka päivä, mutta he haluavat yhden illan juttuja eri naisten kanssa ja naisena haluan tutustua mieheen ensin enkä heti samana iltana tehdä jotain ventovieraan kanssa, haluaisin pitkäaikaisen parisuhteen. Mutta antaa olla.
Eli tinderiin ei kannata mennä.
Sillä onko mies lyhyt tai kalju tai pienituloinen, ei ole väliä. Mutta agressiivista miestä en halua. Mutta ei nykymiesten kanssa viitsi edes yrittää mitään, se on tullut selväksi. Suomalaiset miehet ei osaa käyttäytyä.
Ehkä ulkomailta voisi löytää hyväkäytöksisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä näy ammatillakaan olevan väliä käytöksen suhteen, negatiivisenkin asian voi sanoa monella eri tavalla. Suomalaiset miehet ei osaa käyttäytyä, joten olkoot ilman naisia.
Suomalaiset miehethän eivät ole ilman naisia, vaan suurin osa aikuisista on parisuhteessa naisen kanssa. Sinkuistakin suurin osa tapailee naisia romanttisessa mielessä ja harrastaa seksiä heidän kanssaan.
Ihan vain tällainen reality check tähän väliin kun alkaa taas mennä aika syvälle incelnettiin nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehethän eivät ole ilman naisia, vaan suurin osa aikuisista on parisuhteessa naisen kanssa. Sinkuistakin suurin osa tapailee naisia romanttisessa mielessä ja harrastaa seksiä heidän kanssaan.
Ihan vain tällainen reality check tähän väliin kun alkaa taas mennä aika syvälle incelnettiin nämä jutut.
Suurin osa näyttää eroavan ja Suomessa on paljon yksinäisiä miehiä.
Vika ei ole miehen pituudessa, kaljussa tai ammatissa vaan suurimmaksi osaksi miesten käyttäytymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Mies voisi parisuhteessa saada vaikka joka päivä, mutta he haluavat yhden illan juttuja eri naisten kanssa ja naisena haluan tutustua mieheen ensin enkä heti samana iltana tehdä jotain ventovieraan kanssa, haluaisin pitkäaikaisen parisuhteen. Mutta antaa olla.
Sillä onko mies lyhyt tai kalju tai pienituloinen, ei ole väliä. Mutta agressiivista miestä en halua. Mutta ei nykymiesten kanssa viitsi edes yrittää mitään, se on tullut selväksi. Suomalaiset miehet ei osaa käyttäytyä.
Malliesimerkki siitä, miten itse valitset tuollaisia miehiä, ja sitten yleistät heitä kaikkiin miehiin.
Kun katsoo pariskuntia jotka ovat eronneet niin naiset rentoja ja miehet oikeita tiukkapipoja, en ihmettele eroja yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki siitä, miten itse valitset tuollaisia miehiä, ja sitten yleistät heitä kaikkiin miehiin.
Ulkomaalaiset miehet hurmaavat naiset juuri käytöksellä ja puheilla, suomalaiset miehet eivät vain osaa.
Moni nainen eroaa miehestä miehen käytöksen takia, ei ulkonäön. Ja käytös on myös syynä miksei seurustelusuhteita synny. Miehet ei mieti yhtään mitä ne naisille puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näyttää eroavan ja Suomessa on paljon yksinäisiä miehiä.
Vika ei ole miehen pituudessa, kaljussa tai ammatissa vaan suurimmaksi osaksi miesten käyttäytymisessä.
Ja ne eronneet pariutuvat uudelleen. Kullakin hetkellä reilu enemmistö aikuisista miehistä on parisuhteessa, ja yksinäisiä on vain pieni vähemmistö.
Haaveilusi jostakin koko miessukupuoleen kohdistuvasta kollektiivisesta rangaistuksesta ei siis ikinä tule toteutumaan.
Itse olen nainen, mutta jos mies ei haluaisi kanssani puoleen vuoteen seksiä, olisin kyllä jo ajat sitten lopettanut seurustelun, vaikka olisin ollut kuinka kiinnostunut ja ihastunut. Nimittäin jos toinen vaikuttaa siltä, ettei halua minua ja ettei seksi kiinnosta, tulkitsisin sen juuri niin, että hän ei halua minua eikä seksi kiinnosta. Ja koska itse haluan suhteen, jossa on seksiä ja molemminpuolista halua, tulkitsisin, ettei juttu toimi.
Miten tuo sitä paitsi edes tehtäisiin? Esitettäisiin a-seksuaalia, vai keskeytettäisiin tilanne aina, kun se alkaisi mennä kiihkeäksi? Millä sanoin - "ei vielä, pitää odottaa" vai "tehdään mieluummin jotain muuta"? Kuulostaa ihan luonnottomalta.