Miehet haluavat minusta aina vain sitä yhtä asiaa
Taas kerran. Olen niin pettynyt ja surullinen. Jälleen on alkanut paljastumaan, että mies, johon olen ollut todella rakastunut ja joka myös todella vakuuttavasti ja hyvin pitkän aikaa esittänyt tunteitaan onkin kiinnostunut saamaan vain seksiä minulta. Eipä siinä mitään, mutta tämä on varmaan tuhannes kerta elämäni aikana tätä samaa.
En ymmärrä, miten voi olla mahdollista, että joka ikinen mies haluaa minusta vain seksiä? Miksi minusta ei nähdä muuta tai olla muuten kiinnostuttu? Ilmeisesti yhdistelmä, että olen mukava, lämmin ja aika avoin luonteeltani, sekä empaattinen ja minun kanssa on helppoa olla yhdistettynä viehättävään ulkomuotoon ja esim. muodokkaat rinnat (joihin aina tarrataan) on jotenkin liikaa. Moni mies on sanonut, että minusta jotenkin ”sekoaa”, kun olen mukava ja seksikäs. Olen miettinyt, että onko se tosiaan jotenkin liikaa jos nainen on sydämellinen ja mukava luonne, sekä fyysisesti viehättävä niin kuitenkaan kukaan ei näe sitä sisäistä kauneutta vaan haluaa vain mahdollisimman nopeasti päästä sänkyyn. Ja ei, en hyppää sinne sänkyyn helposti, enkä anna heti. Pettymys vain, että minusta ei koskaan haluta mitään muuta.
Kommentit (148)
Uskovaisuus auttaa. Silloin molemmat ovat samoilla linjoilla, eli eivät halua seksiä ennen avioliittoa. Vaikka sitä olisi vaikea toteuttaa, olisi molemmilla kuitenkin sama näkemys ja pyrkimys. Usko Jeesukseen on muutenkin vahva pohja elämälle ja avioliitolle. Itse en halunnut muuta kuin uskovaisen miehen, vaikka moni tosi mukava ja fiksu mies oli minusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on miehelle aika huono sijoitus suhdehommissa, koska naisella on aina joku kuolaaja tyrkyttämässä itseään jossain joko töissä, harrastuksissa jne. Ennemmin tai myöhemmin tuollainen nainen lankeaa joka tapauksessa kun jonkun sonnin hormoonitulva lyö polvet veteliksi. Sellainen rumahko mukava akka on paras kun vähän itseäkin ilettää, mutta kun oikein tekee mieli niin näyttää jo ihan semi siedettävältä niin silloin o aika hyvä paketti kasassa. Eihän kaunis nainen sille mitään voi että on kaunis ja vähän tietysti käy sääliksi kun voi tosiaan olla ihan mukavakin sellaista se elämä vain on
Tää on kyllä typerin kommentti mitä olen kuullut. Täysin persoona eikä ulkonäkökysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, joku sekopää lyhyysjankkaaja löysi ketjun.
Kyllä, jos ihan tilastoja tai vaikka sitä legendaarista prismatestiä katsot, niin lyhyet miehet löytävät naisia ihan siinä missä pitkätkin. Eli kyllä, tämän palstan ulinat aiheesta ovat trollausta ja fiktiota. Luulin, että kaikki tämän tiesivät.
Se maailma, missä kukaan ei saa ketään ja kaikki ovat ihan hanurista, on olemassa vain netin roskapalstoilla. Katsokaa joskus ulos, niin huomaatte tämän itsekin.
Onko lyhyet miehet sekopäitä lyhyysjankkaajia?
Juu, lyhyille miehille pakit. Naiset haluaa pitkän miehen, ainakin 190 cm, jotta on korkokengissä lyhyempi.
Ei naiset seurustele itseään lyhyempien miesten kanssa, koska he ei halua näyttää isokokoisilta miehen rinnalla eikä kukaan nainen halua olla miestä pidempi korkokengissä ja näyttää nololta.
190-senttisiä on muutama prosentti miehistä, siinähän tappelette niistä.
AP kuulostaa ihanalta, ja jos kuvaus pitää paikkansa niin monet miehet haluavat hänestä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan kyseessä olla myös ns. lähtöasenne.
Eli jos mies haluaa sekstailla kanssani, niin silloin mies on minun kanssani, vain seksin vuoksi.
Tällöin jättää huomioimatta, että mies voisi olla kiinnostunut elämään kanssasi myös muiden tekijöiden vuoksi.
Näin se minulla on monta kertaa mennyt, alunperin lähdetty ihan seksipohjalta mutta sitten onkin alkanut tuntua että haluaa muutenkin olla tämän naisen kanssa ja syntynyt suhde. Onko tuo ihmekään, seksissä kun vapautuu hormoneja jotka luovat yhteenkuuluvuuden tunnetta ja muuta mukavaa. Psykologisestikin ajatellen seksi on niin intiimi kokemus, että se lähentää. Ei tietenkään aina tarpeeksi suhdetta ajatellen, mutta kuitenkin.
Etsi sellaista miestä, jolla on vakaumus siitä, että seksiä vasta avioliitossa. Sellainen mies haluaa kunnioittaa sinua. Käytännössä tällaiset miehet lienevät uskovia.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ap ei ole muuta annettavaa niille miehille, kuin se seksi ja tietyt pulleat paikat vartalossasi.
Sinä et tyydytä miehiä älyllisesti ja henkisesti.
Kun puhki tehty sitä hommaa, niin se on sitten siinä
Ei ole mitään muuta liimaa, joka liittäisi sinut miehiin, kuin avonainen sydän ja seksikäs syli.
Älyveikkoja selvästi, hyviä saaliita kuten myös poikaystävänsä.
Voihan kyseessä olla myös ns. lähtöasenne.
Eli jos mies haluaa sekstailla kanssani, niin silloin mies on minun kanssani, vain seksin vuoksi.
Tällöin jättää huomioimatta, että mies voisi olla kiinnostunut elämään kanssasi myös muiden tekijöiden vuoksi.