Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haluavat minusta aina vain sitä yhtä asiaa

Vierailija
07.05.2021 |

Taas kerran. Olen niin pettynyt ja surullinen. Jälleen on alkanut paljastumaan, että mies, johon olen ollut todella rakastunut ja joka myös todella vakuuttavasti ja hyvin pitkän aikaa esittänyt tunteitaan onkin kiinnostunut saamaan vain seksiä minulta. Eipä siinä mitään, mutta tämä on varmaan tuhannes kerta elämäni aikana tätä samaa.

En ymmärrä, miten voi olla mahdollista, että joka ikinen mies haluaa minusta vain seksiä? Miksi minusta ei nähdä muuta tai olla muuten kiinnostuttu? Ilmeisesti yhdistelmä, että olen mukava, lämmin ja aika avoin luonteeltani, sekä empaattinen ja minun kanssa on helppoa olla yhdistettynä viehättävään ulkomuotoon ja esim. muodokkaat rinnat (joihin aina tarrataan) on jotenkin liikaa. Moni mies on sanonut, että minusta jotenkin ”sekoaa”, kun olen mukava ja seksikäs. Olen miettinyt, että onko se tosiaan jotenkin liikaa jos nainen on sydämellinen ja mukava luonne, sekä fyysisesti viehättävä niin kuitenkaan kukaan ei näe sitä sisäistä kauneutta vaan haluaa vain mahdollisimman nopeasti päästä sänkyyn. Ja ei, en hyppää sinne sänkyyn helposti, enkä anna heti. Pettymys vain, että minusta ei koskaan haluta mitään muuta.

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Sinulla, hyvä AP, ole todellakaan rahaa tai muuta omaisuutta? Nille me miehet olemme myös persoja.

Paha vaan kun nainen ei koskaan tule saamaan samaa vastinetta mitä mies maksaessaan seurasta. Seksikin voi olla täyttä kuraa.

Eipä kannata.

Minkä kaikki reiät osaavat paremmin kuin kaikki tangot?

Onko missään maailmankolkassa ns. aviomies kouluja? Eipä ole ei. Sen sijaan vaimokouluja on sekä yhteisöjä joissa tulevat vaimokkeet neuvovat toisiaan.

Aasiassa on aviomieskouluja, muistaakseni Kiinassa, Taiwanissa, Koreassa, Japanissa....

Seksi jäisi pois. Maksullisessa liitossa intiimiläheisyys on kaiken a ja o.

Miehet kuvittelee naisten olevan tyytyväisiä jostakin koristeesta tai miehestä miltä saa kehnoa hoitoa.

Ainoastaan a-seksuaali pystyy elämään tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
82/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko täällä paheksutaan seksinnälkäisiä miehiä, vaikka itselläni joka juttu on kaatunut siihen, kun en ole ollut naista kanimaisesti nylkyttämässä heti alusta saakka. Minun näkökulmastani taas vaikuttaa siltä, kuin seisova peenis olisi naisille tärkein asia koko maailmassa ja ellei sellainen ole jatkuvasti kroppaa hivelemässä niin mistään ei tule mitään.

Näinhän se juuri onkin, mitä iloa miehestä on jos ei siltä edes seksiä saa? Seksi erottaa suhteen kaverisuhteesta. Miksi edes lähteä suhteeseen miehen kanssa jolle seksi ei ole tärkeää.

Sitten ei kelpaa sekään, kun mies haluaa paljon seksiä, koska silloin mies "esittää tunteita ja haluaa vain seksiä". Mistähän naiset tuon tunteiden esittämisenkin aina repäisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
84/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sanoo: olet mukava ja seksikäs.

Miehet tarkoittaa: olet sopiva vain sänkyseuraksi, muttet tarpeeksi enempään.

Sitten kun olet jonkun miehen silmissä tarpeeksi ihana, hän ei tasan halua päästää sinusta irti ja käydä vain p*nemassa.

Vierailija
85/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset haluavat minusta vain sitä yhtä asiaa. Voi kun joskus muukin kuin varallisuus kiinnostaisi.

Vierailija
86/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko täällä paheksutaan seksinnälkäisiä miehiä, vaikka itselläni joka juttu on kaatunut siihen, kun en ole ollut naista kanimaisesti nylkyttämässä heti alusta saakka. Minun näkökulmastani taas vaikuttaa siltä, kuin seisova peenis olisi naisille tärkein asia koko maailmassa ja ellei sellainen ole jatkuvasti kroppaa hivelemässä niin mistään ei tule mitään.

Näinhän se juuri onkin, mitä iloa miehestä on jos ei siltä edes seksiä saa? Seksi erottaa suhteen kaverisuhteesta. Miksi edes lähteä suhteeseen miehen kanssa jolle seksi ei ole tärkeää.

Sitten ei kelpaa sekään, kun mies haluaa paljon seksiä, koska silloin mies "esittää tunteita ja haluaa vain seksiä". Mistähän naiset tuon tunteiden esittämisenkin aina repäisee.

Näinhän se on, vaikea olla mies. Tuntuu ettei naiselle käy mikään ja tekevät tosi nopeasti johtopäätöksiä.

Jos on herrasmies ja haluaa tutustua naiseen kaikessa rauhassa, se ei käy. Sitten ei käy nopeasti eteneminen sekään.

Vierailija
87/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ehkä naisen omista epävarmuuksista. Tai siitä että nainen ei aidosti nauti seksistä, vaan pitää sitä ainoastaan välttämättömänä pahana napata mies itselleen.

Vierailija
88/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oikeassa elämässä suurin osa aikuisista elää ihan suht onnellisissa parisuhteissa, eli todellisuudessa ihan tavallisille ihmisille ei ole lainkaan mahdotonta löytää sopivaa kumppania.

2. Jos tämä ei juuri sinulta onnistu, niin vika on todennäköisesti sinussa, ei maailmassa tai kaikissa maailman naisissa/miehissä.

Ei mulla muuta, jatkakaa vain muiden syyttelyä ja kiukuttelua. Ette te siitä onnelliseksi tule, mutta kun vastuun ottaminen omasta elämästä ei kerran onnistu, niin ehkä se tuo teille edes vähän lohtua.

Vierailija
89/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset haluavat minusta vain sitä yhtä asiaa. Voi kun joskus muukin kuin varallisuus kiinnostaisi.

Varallisuus joskus rauhoittaa, ja rauhallinen mies on kiinnostava, jolla on varaa olla oma itsensä.

Varakkaan miehen kannattaa katsella varakasta naista, ongelma lähes ratkaisu?

Vierailija
90/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VoisinNussia AP:ta!!!

Mä en vaan vois, vaan oonkin nussinutap:ta :)

Vierailija
91/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehestä peppu orja <3 Anna sen alkaa palvoa sun peppua <3 siitä tulee sun peppu l*tka

Vierailija
92/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma oli, kunnes tajusin mistä se johtui, tilanne muuttui kun aloin:

- miten tuot itsesi esille? Panostatko pintaan, onko se että saat miehiltä seksuaalista huomiota tärkeä osa identiteettiäsi? Miten pukeudut? Meikkaat jne?

Miehet ovat yksinkertaisia ja alkukantaisia ja tulkitsevat seksikkäästi pukeutuvan, meikatun naisen hakevan parittelukumppania. Tätä ei voi valitettavasti muuttaa miksikään. Kuten ei sitäkään, että mies katselee pyöreitä ja kaartuvia kohtia kun ne ovat esille. Se on biologiaa. Siihen ei auta miesten kieltäminen, syyllistäminen tai kouluttaminen.

Jos esiinnyt seksiobjektina, sinua kohdellaan seksiobjektina. Se on näin yksinkertaista. Jos haluat että kaikki fyysiset avusi ovat esillä, jos miesten huomio tuntuu hyvälle, ok hyvä niin, mutta älä sitten valita jos he vain haluavat seksiä.

Miehet ottavat vakavasti ja näkevät "vaimoainesta" naisissa joissa on itsekunnioitusta ja sydämen sivistystä, jotka eivät esittele vartaloaan kaikille.

Pukeudu peittävämmin, peittävä pukutuminen on myös kaunista ja naisellista ja jätä jotain arvailun varaan. Meikkaa kevyesti tai ei ollenkaan jne 

Tällä tavoin sisältö korostuu eikä vain paketointi. 

Ps. Tieteellisesti tutkittuja faktoja. Ja olen itse nainen. 

Jos olisit nainen, tietäisit hyvin itsekin, että vaikka pukeutuisit säkkiin niin miehet haluavat silti naisista vain seksiä. Miehillä ei ole parisuhdetavoitteita, eivätkä he halua lapsia tai sitoutua, joten seksi on ainut, mitä he naisista haluavat. Aseksuaalit miehet ovat yleensä ikisinkkuja, koska eivät tarvitse naista mihinkään.

Vierailija
93/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Oikeassa elämässä suurin osa aikuisista elää ihan suht onnellisissa parisuhteissa, eli todellisuudessa ihan tavallisille ihmisille ei ole lainkaan mahdotonta löytää sopivaa kumppania.

2. Jos tämä ei juuri sinulta onnistu, niin vika on todennäköisesti sinussa, ei maailmassa tai kaikissa maailman naisissa/miehissä.

Ei mulla muuta, jatkakaa vain muiden syyttelyä ja kiukuttelua. Ette te siitä onnelliseksi tule, mutta kun vastuun ottaminen omasta elämästä ei kerran onnistu, niin ehkä se tuo teille edes vähän lohtua.

Tavallisen ihmisen onkin kaikkein helpointa löytää kumppani. Kaikki poikkeamat keskiarvosta positiiviseenkiin suuntaan vaikeuttavat kumppanin löytämistä.

Vierailija
94/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen ihmisen onkin kaikkein helpointa löytää kumppani. Kaikki poikkeamat keskiarvosta positiiviseenkiin suuntaan vaikeuttavat kumppanin löytämistä.

Veit sanat suustani. Tavikset tosiaan löytää kumppanin helposti. Hiukankin erikoisempi tapaus ei niinkään.

Vierailija
95/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani. Tavikset tosiaan löytää kumppanin helposti. Hiukankin erikoisempi tapaus ei niinkään.

Velana olet täysin poissa markkinoilta. Joo, löydät feikkejä mitkä lopulta pyörtääkin päänsä ja ilmoittavat (sittenkin) haluavansa lapsia.

Vierailija
96/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin väitteen huomaisit heti aivan hölynpölyksi, kun menisit hetkeksi pois incelnetistä ja havainnoisit oikeaa maailmaa. Ihan kaikenlaisilla ihmisillä on parisuhteita; tyhmillä, keskiverroilla ja älykkäillä; laihoilla, keskiverroilla ja lihavilla; sohvaperunoilla, peruskuntoisilla ja ammattiurheilijoilla jne.

Noissa ulijutuissa on kaikista huvittavinta juuri se, kuinka ilmiselvästi ne ovat tosiasioiden vastaisia, mutta silti niihin uskotaan valtavalla vimmalla, kun sen vian nyt vain on oltava kaikissa muissa. Ok. sovitaan sitten niin, että et saa naista/miestä/ mitä haluatkaan, koska olet vaan liian mahtava tyyppi. Mitä ajattelit asialle tehdä?

Vierailija
97/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pysyä mahtavana ja pitää silmät auki, kenties laajentaa hakua ulkomaille.

FYI, olen nainen, jolla takana myös pitkä parisuhde. On se huvittavaa, miten tavikset luulevat tietävänsä kaiken kaikesta.

Samanhenkistä seuraa on vaikeaa löytää, jos poikkeaa normista, hyvällä tavalla siis.

Vierailija
98/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin pysyä mahtavana ja pitää silmät auki, kenties laajentaa hakua ulkomaille.

FYI, olen nainen, jolla takana myös pitkä parisuhde. On se huvittavaa, miten tavikset luulevat tietävänsä kaiken kaikesta.

Samanhenkistä seuraa on vaikeaa löytää, jos poikkeaa normista, hyvällä tavalla siis.

Ilmeisesti se poikkeavuutesi on sitten hyvä lähinnä omasta mielestäsi. Mutta eihän siinä mitään, se kai se on tärkeintä että itse on tyytyväinen.

Vierailija
99/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kyllä useampaa kuin yhtä asiaa.

Vierailija
100/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kaveriksesi juuri miehen? Mitä sinä haluat sellaista, että kumppanisi täytyy olla juuri mies? Minua vaivaa se, että naiset haluavat minusta palvelijan tai remonttireiskan tai ovat kiinnostuneet varallisuudestani. Innostus seksiin hiipuu muutamassa kuukaudessa. Minä haluan tuntea naisen himon ja rakkauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän