Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haluavat minusta aina vain sitä yhtä asiaa

Vierailija
07.05.2021 |

Taas kerran. Olen niin pettynyt ja surullinen. Jälleen on alkanut paljastumaan, että mies, johon olen ollut todella rakastunut ja joka myös todella vakuuttavasti ja hyvin pitkän aikaa esittänyt tunteitaan onkin kiinnostunut saamaan vain seksiä minulta. Eipä siinä mitään, mutta tämä on varmaan tuhannes kerta elämäni aikana tätä samaa.

En ymmärrä, miten voi olla mahdollista, että joka ikinen mies haluaa minusta vain seksiä? Miksi minusta ei nähdä muuta tai olla muuten kiinnostuttu? Ilmeisesti yhdistelmä, että olen mukava, lämmin ja aika avoin luonteeltani, sekä empaattinen ja minun kanssa on helppoa olla yhdistettynä viehättävään ulkomuotoon ja esim. muodokkaat rinnat (joihin aina tarrataan) on jotenkin liikaa. Moni mies on sanonut, että minusta jotenkin ”sekoaa”, kun olen mukava ja seksikäs. Olen miettinyt, että onko se tosiaan jotenkin liikaa jos nainen on sydämellinen ja mukava luonne, sekä fyysisesti viehättävä niin kuitenkaan kukaan ei näe sitä sisäistä kauneutta vaan haluaa vain mahdollisimman nopeasti päästä sänkyyn. Ja ei, en hyppää sinne sänkyyn helposti, enkä anna heti. Pettymys vain, että minusta ei koskaan haluta mitään muuta.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Sinulla, hyvä AP, ole todellakaan rahaa tai muuta omaisuutta? Nille me miehet olemme myös persoja.

Paha vaan kun nainen ei koskaan tule saamaan samaa vastinetta mitä mies maksaessaan seurasta. Seksikin voi olla täyttä kuraa.

Eipä kannata.

Minkä kaikki reiät osaavat paremmin kuin kaikki tangot?

Onko missään maailmankolkassa ns. aviomies kouluja? Eipä ole ei. Sen sijaan vaimokouluja on sekä yhteisöjä joissa tulevat vaimokkeet neuvovat toisiaan.

Näitä on niissä maissa, joissa avioliitto on naisille pakko, kun 8vat taloudellisesti riippuvaisia miehistä.

Kukaan mies ei edes menisi moisiin, koska miehet luulevat, että se riittää että on mies, että heidän ei tarvitse olla enempää.

Vierailija
62/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma oli, kunnes tajusin mistä se johtui, tilanne muuttui kun aloin:

- miten tuot itsesi esille? Panostatko pintaan, onko se että saat miehiltä seksuaalista huomiota tärkeä osa identiteettiäsi? Miten pukeudut? Meikkaat jne?

Miehet ovat yksinkertaisia ja alkukantaisia ja tulkitsevat seksikkäästi pukeutuvan, meikatun naisen hakevan parittelukumppania. Tätä ei voi valitettavasti muuttaa miksikään. Kuten ei sitäkään, että mies katselee pyöreitä ja kaartuvia kohtia kun ne ovat esille. Se on biologiaa. Siihen ei auta miesten kieltäminen, syyllistäminen tai kouluttaminen.

Jos esiinnyt seksiobjektina, sinua kohdellaan seksiobjektina. Se on näin yksinkertaista. Jos haluat että kaikki fyysiset avusi ovat esillä, jos miesten huomio tuntuu hyvälle, ok hyvä niin, mutta älä sitten valita jos he vain haluavat seksiä.

Miehet ottavat vakavasti ja näkevät "vaimoainesta" naisissa joissa on itsekunnioitusta ja sydämen sivistystä, jotka eivät esittele vartaloaan kaikille.

Pukeudu peittävämmin, peittävä pukutuminen on myös kaunista ja naisellista ja jätä jotain arvailun varaan. Meikkaa kevyesti tai ei ollenkaan jne 

Tällä tavoin sisältö korostuu eikä vain paketointi. 

Ps. Tieteellisesti tutkittuja faktoja. Ja olen itse nainen. 

Miten selität sen, että minulle käy tasan samoin kuin ap:lle, vaikka pukeudun ja ehostan kuvailemallasi tavalla? Saan myös tuota ihan samaa palautetta, että minusta "sekoaa" tai että minussa on "jotain". Olen hyvä keskustelukumppani, hauskaa seuraa, hyvännäköinen ja seksikäs. Yhdeltä miespuoliselta kaverilta kerran turhautuneena tätä kysyin ja hän vastasi että minua kunnioitetaan, että olen niin "cool". Itse en tuota käsitä.

Olen tullut lopputulokseen, että olen törmännyt itsetunnottomiin miehiin, joissa herätän jotain alemmuuskompleksia. Minun pitäisi pienentää itseäni ja siihen en suostu. En kuitenkaan ole mikään butch tai pirttihirmujyrä, päinvastoin naisellinen ja miestä kunnioittava mielestäni tavallinen nainen. Miehet todella on p*skoja, jos eivät omien itsetunto-ongelmiensa vuoksi halua suhteeseen kaikinpuolin hyvän naisen kanssa.

Kenelläkään ei ole velvollisuutta haluta suhteeseen juuri sinun kanssasi. Nyt jotain rajaa tuohon prinsessatouhuun.

Vai prinsessatouhuun? Ketäköhän ajattelet tuota kirjoittaessasi, et ainakaan minua. Ja sekö tekee naisesta prinsessan, että hän tiedostaa oman arvonsa ja etsii samankaltaista miestä jota voi kunnioittaa? Tietenkään kenelläkään ei ole velvollisuutta, mutta ongelma on tosi monelle naiselle. Miehillä on ne ongelmat, ei naisilla. Mitä vanhempi mies, sen vahvemmat on ne alitajuiset sukupuolinormit, joissa naisen on oltava vähemmän, heikompi kuin mies, jotta mies saa egolleen nostetta. Siitähän kertoo juuri nuokin kommentit joissa todetaan, että liian kaunis nainen on miehelle riski. Täyttä p*skapuhetta! Onneksi löytyy myös fiksuja miehiä, ovat vain selkeästi vähemmistöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on täysin hyödytön olento. Älä ota ap riesaksi. Seksikin hoituu paremmin ilman miestä.

Nainen uhrautuu joka kerta ottaessaan miehen. Toiset näkee tämän vasta ollessaan paksuna ja naimisissa. Voi, voi :(

Vierailija
64/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- miten tuot itsesi esille? Panostatko pintaan, onko se että saat miehiltä seksuaalista huomiota tärkeä osa identiteettiäsi? Miten pukeudut? Meikkaat jne?

Miehet ovat yksinkertaisia ja alkukantaisia ja tulkitsevat seksikkäästi pukeutuvan, meikatun naisen hakevan parittelukumppania. Tätä ei voi valitettavasti muuttaa miksikään. Kuten ei sitäkään, että mies katselee pyöreitä ja kaartuvia kohtia kun ne ovat esille. Se on biologiaa. Siihen ei auta miesten kieltäminen, syyllistäminen tai kouluttaminen.

Jos esiinnyt seksiobjektina, sinua kohdellaan seksiobjektina. Se on näin yksinkertaista. Jos haluat että kaikki fyysiset avusi ovat esillä, jos miesten huomio tuntuu hyvälle, ok hyvä niin, mutta älä sitten valita jos he vain haluavat seksiä.

Miehet ottavat vakavasti ja näkevät "vaimoainesta" naisissa joissa on itsekunnioitusta ja sydämen sivistystä, jotka eivät esittele vartaloaan kaikille.

Pukeudu peittävämmin, peittävä pukutuminen on myös kaunista ja naisellista ja jätä jotain arvailun varaan. Meikkaa kevyesti tai ei ollenkaan jne 

Ennen olin tuota mieltä, että pitää pukeutua peittävämmin. Mutta se on jokaisen oma asia, miten pukeutuu. Jos on kauniit jalat, miksi peitellä niitä? Tai kauniit rinnat, voi rintavako hiukan näkyä. Eiköhän se ole muut asiat, jotka ratkaisevat.

Mielipiteesi ei muuta biologisia faktoja. 

Vierailija
65/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Sinulla, hyvä AP, ole todellakaan rahaa tai muuta omaisuutta? Nille me miehet olemme myös persoja.

Paha vaan kun nainen ei koskaan tule saamaan samaa vastinetta mitä mies maksaessaan seurasta. Seksikin voi olla täyttä kuraa.

Eipä kannata.

Onko missään maailmankolkassa ns. aviomies kouluja? Eipä ole ei. Sen sijaan vaimokouluja on sekä yhteisöjä joissa tulevat vaimokkeet neuvovat toisiaan.

Näitä on niissä maissa, joissa avioliitto on naisille pakko, kun 8vat taloudellisesti riippuvaisia miehistä.

Kukaan mies ei edes menisi moisiin, koska miehet luulevat, että se riittää että on mies, että heidän ei tarvitse olla enempää.

Niinhän täälläkin luullaan

Vierailija
66/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne fiksut ja kunnolliset miehet luuraa?

Kotonaan. Vilaukselta saatat nähdä heitä esim. ruokakaupassa.

Vierailija
67/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vaan kylmä tosia asia että mielyttämällä ketään (olemalla se mukava ja kiltti) et saa haluamaasi. Ihmiset vain huomaa helpon saaliin. 

Kuluu silmänräpäys ja aloittaja on sen ikäinen, ettei häneltä halua seksiä enää lähibaarin vanhin puliukkokaan.

Vierailija
68/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on täysin hyödytön olento. Älä ota ap riesaksi. Seksikin hoituu paremmin ilman miestä.

Tuo pitää kutinsa. Naiselle dildo on paljon parempi seksikumppani kuin yksikään mies, johon naisella on mahdollisuuksia ikänsä ja ulkonäkönsä tuomien rajoitteiden takia. Toki top5% mies kelpaa, mutta se menee nuorille ja kauniille naisille.

Vierailija
69/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vaan kylmä tosia asia että mielyttämällä ketään (olemalla se mukava ja kiltti) et saa haluamaasi. Ihmiset vain huomaa helpon saaliin. 

Toimisipa miehilläkin tuo.

Vierailija
70/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selität sen, että minulle käy tasan samoin kuin ap:lle, vaikka pukeudun ja ehostan kuvailemallasi tavalla? Saan myös tuota ihan samaa palautetta, että minusta "sekoaa" tai että minussa on "jotain". Olen hyvä keskustelukumppani, hauskaa seuraa, hyvännäköinen ja seksikäs. Yhdeltä miespuoliselta kaverilta kerran turhautuneena tätä kysyin ja hän vastasi että minua kunnioitetaan, että olen niin "cool". Itse en tuota käsitä.

Olen tullut lopputulokseen, että olen törmännyt itsetunnottomiin miehiin, joissa herätän jotain alemmuuskompleksia. Minun pitäisi pienentää itseäni ja siihen en suostu. En kuitenkaan ole mikään butch tai pirttihirmujyrä, päinvastoin naisellinen ja miestä kunnioittava mielestäni tavallinen nainen. Miehet todella on p*skoja, jos eivät omien itsetunto-ongelmiensa vuoksi halua suhteeseen kaikinpuolin hyvän naisen kanssa.

Nauti kohteliaisuuksista. Ole cool tai mitä tahansa haluat olla. 

Voimme vain kontrolloida omaa toimintaa. Ole selvillä mitä itse haluat, miten säilyttää itsekunnioitus ja hyvä suhde sinuun itseesi. Siitähän on viime kädessä kyse, että haluat hyvän elämän, kunnioitusta, rakkautta, vastavuoroisuutta.

Ei tarvitse pienentää tai isontaa.

Ei kannata miettiä mitä muut on tai tekee, vaan kääntää huomio itseen, ja kuulostella kuka ja mitä olet itse ja säilyttää uteliaisuus.

Vierailija
71/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko täällä paheksutaan seksinnälkäisiä miehiä, vaikka itselläni joka juttu on kaatunut siihen, kun en ole ollut naista kanimaisesti nylkyttämässä heti alusta saakka. Minun näkökulmastani taas vaikuttaa siltä, kuin seisova peenis olisi naisille tärkein asia koko maailmassa ja ellei sellainen ole jatkuvasti kroppaa hivelemässä niin mistään ei tule mitään.

Vierailija
72/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni miehet pistää resurssien puitteissa naisen tilaukseen. Toista se on naisilla.

Pahimmillaan tilaat hengen lähdön.

Vierailija
73/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tarjottavaa parisuhteeseen? Nätti ja mukava ei välttämättä riitä siihen, että mies vaikka elättää sua tai viettää paljon aikaa sun kanssa tai haluaa lapsia.

Vierailija
74/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko täällä paheksutaan seksinnälkäisiä miehiä, vaikka itselläni joka juttu on kaatunut siihen, kun en ole ollut naista kanimaisesti nylkyttämässä heti alusta saakka. Minun näkökulmastani taas vaikuttaa siltä, kuin seisova peenis olisi naisille tärkein asia koko maailmassa ja ellei sellainen ole jatkuvasti kroppaa hivelemässä niin mistään ei tule mitään.

Ap vaikuttaa vanhoilliselta.

Vierailija
75/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti kohteliaisuuksista. Ole cool tai mitä tahansa haluat olla. 

Voimme vain kontrolloida omaa toimintaa. Ole selvillä mitä itse haluat, miten säilyttää itsekunnioitus ja hyvä suhde sinuun itseesi. Siitähän on viime kädessä kyse, että haluat hyvän elämän, kunnioitusta, rakkautta, vastavuoroisuutta.

Ei tarvitse pienentää tai isontaa.

Ei kannata miettiä mitä muut on tai tekee, vaan kääntää huomio itseen, ja kuulostella kuka ja mitä olet itse ja säilyttää uteliaisuus.

Kiitos, juuri näin olen toiminut ja sitä jatkan. Sen hintana vain on yksinäisyys romanttisessa mielessä.

Vierailija
76/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tarjottavaa parisuhteeseen? Nätti ja mukava ei välttämättä riitä siihen, että mies vaikka elättää sua tai viettää paljon aikaa sun kanssa tai haluaa lapsia.

Niitä nättejä elätettäviä on Tinder täynnä.

Aloittaja ei oo ainoo

Vierailija
77/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti!

Miehet haluavat seksin lisäksi rahaa, suhteita, valtaa, ihailua jne 

Varsinkin jos sinulla on rahaa niin taatusti pyörivät ympärillä tai kauttasi nostaa uraa jne

Se sama nainen.

ps. Miehet ovat kuin avoimia kirjoja, heistä hyvin nopeasti näkee mitä kaikkea he haluavat. 

Olennaista onkin tietää mitä itse haluat. Ehkä se onkin vaikeinta?

Vierailija
78/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kannata.

Aasiassa on aviomieskouluja, muistaakseni Kiinassa, Taiwanissa, Koreassa, Japanissa....

Vierailija
79/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se juuri onkin, mitä iloa miehestä on jos ei siltä edes seksiä saa? Seksi erottaa suhteen kaverisuhteesta. Miksi edes lähteä suhteeseen miehen kanssa jolle seksi ei ole tärkeää.

Vierailija
80/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että oleellista on terve itsetunto, se viestittää toiselle etten sinua miellyttääkseni ole olemassa vaan pidän hyvänä koska kunnioitan ja se viestii myös että olen kanssasi koska haluan olla juuri kanssasi muiden mielipiteillä ei ole, eikä tule olemaan väliä, en ole tyytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme