Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla anoppeja jotka kritisoi kaikkea?

Vierailija
07.05.2021 |

Kysymys otsikossa. Vertaistukea kaipaan.

Anoppi, joka kritisoi aivan kaikkea mitä minä teen. Aloitin väärän työn, ostin väärän auton, kodin sisustus on väärä, maisema kodistamme on surkea.
Tuntuu että kaikki vierailut menee siihen et hän päivittelee mun/meidän elämää.
En oo tainnu 8 vuoden aikana kuulla mitään positiivista minusta hänen suustaan :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni. Sietämätön.

Vierailija
2/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jopa kävelytin häntä vääränlaisten ojien vieressä koiralenkillä.

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa. Minulla oli ihana anoppi, hyväntuulinen ja mukava. Ei valittanut koskaan mistään saati että olisi puuttunut meidän elämään tai minun elämääni. Valitettavasti hän on jo edesmennyt.

Vierailija
4/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi kommentoi noihin mitään?

Vierailija
5/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille anopille, että mun työ, mun auto, mun päätös, eikä kenenkään muun. Kotinne on sinun ja miehesi yhteinen, sisustuksineen, maisemineen kaikkineen, ei anoppisi. Pidä rajasi, äläkä anna toisten hyppiä yli. Ihan sama, kuka loukkaantuu. Tuo ei nimittäin ainakaan vähene, ellet sano heti napakasti takaisin ja näytä rajoja.

Vierailija
6/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriittinen anoppi tulee nähdä voimavarana. Muutenhan vävyt ja miniät saattaisivat sortua turhaan itsetyytyväisyyteen. Mutta kestävätkö kriittiset anopit itseensä kohdistuvaa kritiikkiä? Siinäpä kysymys.

Vierailija
7/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehesi kommentoi noihin mitään?

Mun mies sanoo että on niin tottunut äitinsä negatiivisuuteen ettei edes huomaa sitä.

Vierailija
8/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Lapselle ostettu leluja tai jotain tavaroita liian aikaisin. Sisustus ja mikään muukaan ei ole oikein koska ei vain ole hänen makuunsa. Mitään en osaa tehdä jne. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Vierailija
9/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko on tuommoinen, kaikki väärin lasten harrastuksia myöten. Onneksi ei tarvii olla tekemisissä.

Vierailija
10/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Itketty tämän vuoksi jokunen kerta ja otan tietoisesti etäisyyttä kuormittavuuden takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi