Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haluavat minusta aina vain sitä yhtä asiaa

Vierailija
07.05.2021 |

Taas kerran. Olen niin pettynyt ja surullinen. Jälleen on alkanut paljastumaan, että mies, johon olen ollut todella rakastunut ja joka myös todella vakuuttavasti ja hyvin pitkän aikaa esittänyt tunteitaan onkin kiinnostunut saamaan vain seksiä minulta. Eipä siinä mitään, mutta tämä on varmaan tuhannes kerta elämäni aikana tätä samaa.

En ymmärrä, miten voi olla mahdollista, että joka ikinen mies haluaa minusta vain seksiä? Miksi minusta ei nähdä muuta tai olla muuten kiinnostuttu? Ilmeisesti yhdistelmä, että olen mukava, lämmin ja aika avoin luonteeltani, sekä empaattinen ja minun kanssa on helppoa olla yhdistettynä viehättävään ulkomuotoon ja esim. muodokkaat rinnat (joihin aina tarrataan) on jotenkin liikaa. Moni mies on sanonut, että minusta jotenkin ”sekoaa”, kun olen mukava ja seksikäs. Olen miettinyt, että onko se tosiaan jotenkin liikaa jos nainen on sydämellinen ja mukava luonne, sekä fyysisesti viehättävä niin kuitenkaan kukaan ei näe sitä sisäistä kauneutta vaan haluaa vain mahdollisimman nopeasti päästä sänkyyn. Ja ei, en hyppää sinne sänkyyn helposti, enkä anna heti. Pettymys vain, että minusta ei koskaan haluta mitään muuta.

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mieshän on aina oikeasti tällaisissa asioissa se häviäjä uhri kun joutuu panostamaan väärään naiseen ja erehtyy ulkonäön takia laittamaan siemenet väärään laarin sitten aamulla havaitseekin, että taas tuli erehdyttyä ja sitten täytyy taas aloittaa uudelleen naisen etsintä ja taas saattaa joku meikattu katiska houkutella verkkoihinsa tai jos oikein kauniiseen erehtyy niin ennemmin tai myöhemmin sen vie joku karvaranne-luigi. Surullinen on miehen elämä naisten uhrina

Vierailija
22/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä erossa miehistä tai hyväksyä se että ne haluaa sitä. Tai sitten koittaa etsiä sellainen a-seksuaalinen mies tai uskova jolla ei oo kauheasti haluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ap ei ole muuta annettavaa niille miehille, kuin se seksi ja tietyt pulleat paikat vartalossasi.

Sinä et tyydytä miehiä älyllisesti ja henkisesti.

Kun puhki tehty sitä hommaa, niin se on sitten siinä

Ei ole mitään muuta liimaa, joka liittäisi sinut miehiin, kuin avonainen sydän ja seksikäs syli.

Mitenköhän ne nuoret naiset sitä älykkyyttä voisi näyttää, koska eivät seksin perässä olevat nilkit jää yleensä juttelemaan naisen kanssa. Naisen joka siis vahingossa ehti ihastua mieheen. Miksi se olisi aina naisen tai aloittajan syy, jos miehet katsovat seksimielessä naisia eikä muuta liiku heidän päässä. Ei se joistakin miehistä anna fiksua kuvaa. Mitään kunnioitusta ei ilmeisesti ole naisia kohtaan, jotka erehtyvät ansaan.

Vierailija
24/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on valitettavaa.

Vierailija
25/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä oli, kun ei yhtään selitä, että miten ne miehet nyt ovat halunneet vain sitä yhtä asiaa, ja mitä muuta ap:lla olisi tarjolla.

Mutta saadaanhan tästä hyvät sikajutut, joten väliäkös sillä. On ne sikoja, nii!

Vierailija
26/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSIAAN MELKO AVOIN OLET OLLUT JOS TUHANNELLE OLET ANTANUT 

Vierailija
27/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et halua perhettä? Itse jättäisin kivan ja kauniin naisen jos ei halua perhettä.

Vierailija
28/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma oli, kunnes tajusin mistä se johtui, tilanne muuttui kun aloin:

- miten tuot itsesi esille? Panostatko pintaan, onko se että saat miehiltä seksuaalista huomiota tärkeä osa identiteettiäsi? Miten pukeudut? Meikkaat jne?

Miehet ovat yksinkertaisia ja alkukantaisia ja tulkitsevat seksikkäästi pukeutuvan, meikatun naisen hakevan parittelukumppania. Tätä ei voi valitettavasti muuttaa miksikään. Kuten ei sitäkään, että mies katselee pyöreitä ja kaartuvia kohtia kun ne ovat esille. Se on biologiaa. Siihen ei auta miesten kieltäminen, syyllistäminen tai kouluttaminen.

Jos esiinnyt seksiobjektina, sinua kohdellaan seksiobjektina. Se on näin yksinkertaista. Jos haluat että kaikki fyysiset avusi ovat esillä, jos miesten huomio tuntuu hyvälle, ok hyvä niin, mutta älä sitten valita jos he vain haluavat seksiä.

Miehet ottavat vakavasti ja näkevät "vaimoainesta" naisissa joissa on itsekunnioitusta ja sydämen sivistystä, jotka eivät esittele vartaloaan kaikille.

Pukeudu peittävämmin, peittävä pukutuminen on myös kaunista ja naisellista ja jätä jotain arvailun varaan. Meikkaa kevyesti tai ei ollenkaan jne 

Tällä tavoin sisältö korostuu eikä vain paketointi. 

Ps. Tieteellisesti tutkittuja faktoja. Ja olen itse nainen. 

Vierailija
29/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei halua tehdä kanssasi mitään muuta kuin panna, niin olet varmaan huonoa seuraa. Tuskin kaikki maailman miehet ovat sokeita juuri sinun ihanalle persoonallesi, kun yleensä tavalliset ja mukavat naiset kuitenkin onnistuvat löytämään ihan kunnon parisuhteen jos sellaista haluavat.

Yleensä jos kaikki reagoivat sinuun jotenkin huonosti, niin vikaa kannattaa etsiä itsestä. Vaikka olisi nainen ja tällä palstalla.

Jotkut naiset ovat vain sen oloisia, että niiltä saa helposti. Eivät vaivaudu peittelemään sitä. Minäkin olen yleensä sellainen. Menen suoraan asiaan. Mutta on minussa henkeväkin puoli, monet miehet eivät ole vaivautuneet ottamaan selvää. Annan, jos haluan antaa. Ei tarvitse kuin kysyä. Turha tehdä elämästä kovin monimutkaista. Pihtaaminen ei ole minulle mikään valttikortti.

Vierailija
30/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne fiksut ja kunnolliset miehet luuraa?

Vierailija
31/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni mies haluua jopa kahta asiaa, peppua ja pimppua.

Vierailija
32/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ap ei ole muuta annettavaa niille miehille, kuin se seksi ja tietyt pulleat paikat vartalossasi.

Ei ole mitään muuta liimaa, joka liittäisi sinut miehiin, kuin avonainen sydän ja seksikäs syli.

Ihmettelen mitä helvettiä naisen sitten pitäsi olla että kelpaisi muuhunkin? Olen ihan normaali, koulut käynyt, omillani toimeentuleva, siistin näköinen, monista asioista kiinnostunut, en vaadi mitään ihmeitä. Eikö tavallinen ihminen kiinnosta ketään? - eri

Vierailija
33/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- miten tuot itsesi esille? Panostatko pintaan, onko se että saat miehiltä seksuaalista huomiota tärkeä osa identiteettiäsi? Miten pukeudut? Meikkaat jne?

Miehet ovat yksinkertaisia ja alkukantaisia ja tulkitsevat seksikkäästi pukeutuvan, meikatun naisen hakevan parittelukumppania. Tätä ei voi valitettavasti muuttaa miksikään. Kuten ei sitäkään, että mies katselee pyöreitä ja kaartuvia kohtia kun ne ovat esille. Se on biologiaa. Siihen ei auta miesten kieltäminen, syyllistäminen tai kouluttaminen.

Jos esiinnyt seksiobjektina, sinua kohdellaan seksiobjektina. Se on näin yksinkertaista. Jos haluat että kaikki fyysiset avusi ovat esillä, jos miesten huomio tuntuu hyvälle, ok hyvä niin, mutta älä sitten valita jos he vain haluavat seksiä.

Miehet ottavat vakavasti ja näkevät "vaimoainesta" naisissa joissa on itsekunnioitusta ja sydämen sivistystä, jotka eivät esittele vartaloaan kaikille.

Pukeudu peittävämmin, peittävä pukutuminen on myös kaunista ja naisellista ja jätä jotain arvailun varaan. Meikkaa kevyesti tai ei ollenkaan jne 

Sitten on varmaan jotkut tieteelliset lähteetkin näille "faktoille"?

Vai söikö koira ne?

Vierailija
34/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän ne nuoret naiset sitä älykkyyttä voisi näyttää, koska eivät seksin perässä olevat nilkit jää yleensä juttelemaan naisen kanssa. Naisen joka siis vahingossa ehti ihastua mieheen. Miksi se olisi aina naisen tai aloittajan syy, jos miehet katsovat seksimielessä naisia eikä muuta liiku heidän päässä. Ei se joistakin miehistä anna fiksua kuvaa. Mitään kunnioitusta ei ilmeisesti ole naisia kohtaan, jotka erehtyvät ansaan.

Miksi miehet tulevat juttelemaan? 

Tämä on 100 % kontrolloitavissa sillä miltä näytät, millainen on olemuksesi. Testattu.

Muuta olemusta, käytöstä, ja omaa käsitystäsi itsestäsi, arvoistasi jne niin aura ympärilläsi muuttuu.

Vierailija
35/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin tuota mieltä, että pitää pukeutua peittävämmin. Mutta se on jokaisen oma asia, miten pukeutuu. Jos on kauniit jalat, miksi peitellä niitä? Tai kauniit rinnat, voi rintavako hiukan näkyä. Eiköhän se ole muut asiat, jotka ratkaisevat.

Vierailija
36/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mitä enemmän pakkelia ja tekohärpäkettä sekä paljasta pintaa, niin sitä varmemmin kyseisellä muijalla on mies.

Vierailija
37/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne fiksut ja kunnolliset miehet luuraa?

Noita haluaa moni muukin. Mitä annettavaa just teikäläisellä olisi tällaiselle kivalle miehelle? Ps. Edellisellä oltiin annettu neuvoja.

Vierailija
38/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen mitä helvettiä naisen sitten pitäsi olla että kelpaisi muuhunkin? Olen ihan normaali, koulut käynyt, omillani toimeentuleva, siistin näköinen, monista asioista kiinnostunut, en vaadi mitään ihmeitä. Eikö tavallinen ihminen kiinnosta ketään? - eri

Edelleen siellä oikeassa maailmassa suurin osa aikuisista on parisuhteessa, eli kyllä tavallinen nainen ja mies kiinnostavat toisiaan.

Toista se on täällä ulinapalstalla.

Vierailija
39/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun on hankkinut itselleen tietyn ma8neen niin siitä voi olla vaikea päästä eroon,

Vierailija
40/148 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidukalla saa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän