Miehet haluavat minusta aina vain sitä yhtä asiaa
Taas kerran. Olen niin pettynyt ja surullinen. Jälleen on alkanut paljastumaan, että mies, johon olen ollut todella rakastunut ja joka myös todella vakuuttavasti ja hyvin pitkän aikaa esittänyt tunteitaan onkin kiinnostunut saamaan vain seksiä minulta. Eipä siinä mitään, mutta tämä on varmaan tuhannes kerta elämäni aikana tätä samaa.
En ymmärrä, miten voi olla mahdollista, että joka ikinen mies haluaa minusta vain seksiä? Miksi minusta ei nähdä muuta tai olla muuten kiinnostuttu? Ilmeisesti yhdistelmä, että olen mukava, lämmin ja aika avoin luonteeltani, sekä empaattinen ja minun kanssa on helppoa olla yhdistettynä viehättävään ulkomuotoon ja esim. muodokkaat rinnat (joihin aina tarrataan) on jotenkin liikaa. Moni mies on sanonut, että minusta jotenkin ”sekoaa”, kun olen mukava ja seksikäs. Olen miettinyt, että onko se tosiaan jotenkin liikaa jos nainen on sydämellinen ja mukava luonne, sekä fyysisesti viehättävä niin kuitenkaan kukaan ei näe sitä sisäistä kauneutta vaan haluaa vain mahdollisimman nopeasti päästä sänkyyn. Ja ei, en hyppää sinne sänkyyn helposti, enkä anna heti. Pettymys vain, että minusta ei koskaan haluta mitään muuta.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ap ei ole muuta annettavaa niille miehille, kuin se seksi ja tietyt pulleat paikat vartalossasi.
Sinä et tyydytä miehiä älyllisesti ja henkisesti.
Kun puhki tehty sitä hommaa, niin se on sitten siinä
Ei ole mitään muuta liimaa, joka liittäisi sinut miehiin, kuin avonainen sydän ja seksikäs syli.
Ihmettelen mitä helvettiä naisen sitten pitäsi olla että kelpaisi muuhunkin? Olen ihan normaali, koulut käynyt, omillani toimeentuleva, siistin näköinen, monista asioista kiinnostunut, en vaadi mitään ihmeitä. Eikö tavallinen ihminen kiinnosta ketään? - eri
Voi elämän kevät..
Mitä miehet tekee huomatessaan ettei natsaa? Siirtyvät merta edemmäs kalaan.
Se salaisuus on kato että sitä seksiä ei anneta vasta kuin noin puolen vuoden päästä. Siinä sitten mies roikkuu jos on tarpeeksi kiinnostunut, jos ei ole niin häippäsee. Siinä ajassa mies kerkeekin jo sitten kiintyä sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun on hankkinut itselleen tietyn ma8neen niin siitä voi olla vaikea päästä eroon,
Aina voi vaihtaa paikkakuntaa tai jopa maata. Jos tykkää seksistä, niin miksi pitäisi peitellä sitä. Pääasia on, että itse tietää, mitä tekee. Se ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma oli, kunnes tajusin mistä se johtui, tilanne muuttui kun aloin:
- miten tuot itsesi esille? Panostatko pintaan, onko se että saat miehiltä seksuaalista huomiota tärkeä osa identiteettiäsi? Miten pukeudut? Meikkaat jne?
Miehet ovat yksinkertaisia ja alkukantaisia ja tulkitsevat seksikkäästi pukeutuvan, meikatun naisen hakevan parittelukumppania. Tätä ei voi valitettavasti muuttaa miksikään. Kuten ei sitäkään, että mies katselee pyöreitä ja kaartuvia kohtia kun ne ovat esille. Se on biologiaa. Siihen ei auta miesten kieltäminen, syyllistäminen tai kouluttaminen.
Jos esiinnyt seksiobjektina, sinua kohdellaan seksiobjektina. Se on näin yksinkertaista. Jos haluat että kaikki fyysiset avusi ovat esillä, jos miesten huomio tuntuu hyvälle, ok hyvä niin, mutta älä sitten valita jos he vain haluavat seksiä.
Miehet ottavat vakavasti ja näkevät "vaimoainesta" naisissa joissa on itsekunnioitusta ja sydämen sivistystä, jotka eivät esittele vartaloaan kaikille.
Pukeudu peittävämmin, peittävä pukutuminen on myös kaunista ja naisellista ja jätä jotain arvailun varaan. Meikkaa kevyesti tai ei ollenkaan jne
Tällä tavoin sisältö korostuu eikä vain paketointi.
Ps. Tieteellisesti tutkittuja faktoja. Ja olen itse nainen.
Höpö höpö. Mitä enemmän pakkelia ja tekohärpäkettä sekä paljasta pintaa, niin sitä varmemmin kyseisellä muijalla on mies.
Höpsistä. Selitä tilausmorsiamet, joilla on lähestulkoon aina hepeneitä ja pakkelia. Ts. älä oleta, vaan kysy!
Vierailija kirjoitti:
- miten tuot itsesi esille? Panostatko pintaan, onko se että saat miehiltä seksuaalista huomiota tärkeä osa identiteettiäsi? Miten pukeudut? Meikkaat jne?
Miehet ovat yksinkertaisia ja alkukantaisia ja tulkitsevat seksikkäästi pukeutuvan, meikatun naisen hakevan parittelukumppania. Tätä ei voi valitettavasti muuttaa miksikään. Kuten ei sitäkään, että mies katselee pyöreitä ja kaartuvia kohtia kun ne ovat esille. Se on biologiaa. Siihen ei auta miesten kieltäminen, syyllistäminen tai kouluttaminen.
Jos esiinnyt seksiobjektina, sinua kohdellaan seksiobjektina. Se on näin yksinkertaista. Jos haluat että kaikki fyysiset avusi ovat esillä, jos miesten huomio tuntuu hyvälle, ok hyvä niin, mutta älä sitten valita jos he vain haluavat seksiä.
Miehet ottavat vakavasti ja näkevät "vaimoainesta" naisissa joissa on itsekunnioitusta ja sydämen sivistystä, jotka eivät esittele vartaloaan kaikille.
Pukeudu peittävämmin, peittävä pukutuminen on myös kaunista ja naisellista ja jätä jotain arvailun varaan. Meikkaa kevyesti tai ei ollenkaan jne
Miten selität sen, että minulle käy tasan samoin kuin ap:lle, vaikka pukeudun ja ehostan kuvailemallasi tavalla? Saan myös tuota ihan samaa palautetta, että minusta "sekoaa" tai että minussa on "jotain". Olen hyvä keskustelukumppani, hauskaa seuraa, hyvännäköinen ja seksikäs. Yhdeltä miespuoliselta kaverilta kerran turhautuneena tätä kysyin ja hän vastasi että minua kunnioitetaan, että olen niin "cool". Itse en tuota käsitä.
Olen tullut lopputulokseen, että olen törmännyt itsetunnottomiin miehiin, joissa herätän jotain alemmuuskompleksia. Minun pitäisi pienentää itseäni ja siihen en suostu. En kuitenkaan ole mikään butch tai pirttihirmujyrä, päinvastoin naisellinen ja miestä kunnioittava mielestäni tavallinen nainen. Miehet todella on p*skoja, jos eivät omien itsetunto-ongelmiensa vuoksi halua suhteeseen kaikinpuolin hyvän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ap ei ole muuta annettavaa niille miehille, kuin se seksi ja tietyt pulleat paikat vartalossasi.
Sinä et tyydytä miehiä älyllisesti ja henkisesti.
Kun puhki tehty sitä hommaa, niin se on sitten siinä
Ei ole mitään muuta liimaa, joka liittäisi sinut miehiin, kuin avonainen sydän ja seksikäs syli.
Ihmettelen mitä helvettiä naisen sitten pitäsi olla että kelpaisi muuhunkin? Olen ihan normaali, koulut käynyt, omillani toimeentuleva, siistin näköinen, monista asioista kiinnostunut, en vaadi mitään ihmeitä. Eikö tavallinen ihminen kiinnosta ketään? - eri
On vaan oma itsensä, jos ei kelpaa niin parempi olla ilman sellaista puolisoa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Se salaisuus on kato että sitä seksiä ei anneta vasta kuin noin puolen vuoden päästä. Siinä sitten mies roikkuu jos on tarpeeksi kiinnostunut, jos ei ole niin häippäsee. Siinä ajassa mies kerkeekin jo sitten kiintyä sinuun.
Ja käy siinä odotellessa p*nemassa muita. Tosi hyvä diili joo.
Tietenkin haluavat. Vai paljonko sinkkunaisilla on miespuolisia sinkkukavereita keskimäärin :DD
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on miehelle aika huono sijoitus suhdehommissa, koska naisella on aina joku kuolaaja tyrkyttämässä itseään jossain joko töissä, harrastuksissa jne. Ennemmin tai myöhemmin tuollainen nainen lankeaa joka tapauksessa kun jonkun sonnin hormoonitulva lyö polvet veteliksi. Sellainen rumahko mukava akka on paras kun vähän itseäkin ilettää, mutta kun oikein tekee mieli niin näyttää jo ihan semi siedettävältä niin silloin o aika hyvä paketti kasassa. Eihän kaunis nainen sille mitään voi että on kaunis ja vähän tietysti käy sääliksi kun voi tosiaan olla ihan mukavakin sellaista se elämä vain on
Oletko katsonut peiliin? Syy miksi sinulla on se "ruma akka" löytyy sieltä, ei siksi, ettäse olisi sinun valintasi.
AP , kaikki miehet haluavat sitä. Se on ainoa syy ( kotiorjan lisäksi), miksi miehet ryhtyvät parisuhteeseen, ei muu. Ei kannata kuvitella, että saisit mieheltä mitään muuta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy jos ei oo tarpeeksi korkea markkina-arvo eli ei saa muita.
Eikö Sinulla, hyvä AP, ole todellakaan rahaa tai muuta omaisuutta? Nille me miehet olemme myös persoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität sen, että minulle käy tasan samoin kuin ap:lle, vaikka pukeudun ja ehostan kuvailemallasi tavalla? Saan myös tuota ihan samaa palautetta, että minusta "sekoaa" tai että minussa on "jotain". Olen hyvä keskustelukumppani, hauskaa seuraa, hyvännäköinen ja seksikäs. Yhdeltä miespuoliselta kaverilta kerran turhautuneena tätä kysyin ja hän vastasi että minua kunnioitetaan, että olen niin "cool". Itse en tuota käsitä.
Olen tullut lopputulokseen, että olen törmännyt itsetunnottomiin miehiin, joissa herätän jotain alemmuuskompleksia. Minun pitäisi pienentää itseäni ja siihen en suostu. En kuitenkaan ole mikään butch tai pirttihirmujyrä, päinvastoin naisellinen ja miestä kunnioittava mielestäni tavallinen nainen. Miehet todella on p*skoja, jos eivät omien itsetunto-ongelmiensa vuoksi halua suhteeseen kaikinpuolin hyvän naisen kanssa.
Kenelläkään ei ole velvollisuutta haluta suhteeseen juuri sinun kanssasi. Nyt jotain rajaa tuohon prinsessatouhuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
= ei ole tarpeeksi helppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
= ei ole tarpeeksi helppo
Ja huono itsekuri.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sinulla, hyvä AP, ole todellakaan rahaa tai muuta omaisuutta? Nille me miehet olemme myös persoja.
Paha vaan kun nainen ei koskaan tule saamaan samaa vastinetta mitä mies maksaessaan seurasta. Seksikin voi olla täyttä kuraa.
Eipä kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha vaan kun nainen ei koskaan tule saamaan samaa vastinetta mitä mies maksaessaan seurasta. Seksikin voi olla täyttä kuraa.
Eipä kannata.
Minkä kaikki reiät osaavat paremmin kuin kaikki tangot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kannata.Minkä kaikki reiät osaavat paremmin kuin kaikki tangot?
Onko missään maailmankolkassa ns. aviomies kouluja? Eipä ole ei. Sen sijaan vaimokouluja on sekä yhteisöjä joissa tulevat vaimokkeet neuvovat toisiaan.
Mies on täysin hyödytön olento. Älä ota ap riesaksi. Seksikin hoituu paremmin ilman miestä.
Nuo räkälöissä päivystävät alkonarkit on paljon halvempia kuin ammattilaiset.