Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntymisen merkit naamassa, koville ottaa.

Vierailija
06.05.2021 |

Ei vastaa oma mielikuva naamasta enää ollenkaan peilistä näkyvää. Ihan hirvittävän nopeasti on naama ikääntynyt kun täytti 40v enkä pysy muutoksessa mukana. Kaula kaikista pahin alue. En olisi ikinä uskonut että on näin vaikea hyväksyä asiaa, olin niitä jotka nuorempana piti kauneuskirurgiaan turvautuvia jotenkin älyttömän turhamaisina. Ja seassa oli myös nuoruuden itsevarmuutta, että minähän pidän huolta itsestäni syömällä oikein, liikkumalla ja hoitamalla ihoani joten ikäännyn tyylikkäästi eikä isoja rupsahtamisia tule. No, miten kävikään... Kohtalotovereita? Hyväksyitkö vain asian vai turvauduitko hoitoihin/kirurgiaan/pistoksiin tms?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tunne olevasi enää arvokas jos vanhenet? Vai mistä on kyse? 

Omaa turhamaisuutta tämä kai on. Mutta kirpaisee se silti. En ajattele ettenkö olisi arvokas vanhanakin.

olet varmaan aivopesty kun nykyään joka puolelta toitetaan että pitää näyttää nuorelta forever. Kannattaa sulkea tv jne. 

No pitäisikö sitten olla esim. värjäämättä hiuksia? Vaikka se on tosi helppoa? Vain että näyttäisi "hyväksyvän itsensä"? Pitäisikö vaikka aknearvet vaan hyväksyä, vaikka ne on nykyään helppo häivyttää? Pitäisikö samantien jättää hampaat paikkaamatta koska kaikkihan me vaan vanhetaan ja se on vaan sitä iän tuomaa kulumista?

'

tässä puhuttiinkin nyt sellaisesta kuin vanheneminen joka tapahtuu jokaisella ja on luonnollista

Vierailija
22/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota huonoihin puoliin, vaan keskityn hyviin. Silmäni on edelleen kauniit, huulet hyvänmuotoiset ja iho hyvä kuten aina. Myös hammasrivistö on suora ja tasainen. Riittää minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v ei ollut kriisiä, mutta nyt - 60 v. Nyt peilikuva ei aina miellytä. Ryppyjä on itseasiassa aika vähän, mutta alaspäin valahtamista ei voi estää. Perinnöksi olen saanut sellaisen kaulan/ leuan mallin, että jonkinlainen heltta siihen tulee vielä vanhempana.

Itsellä vähän ylipainoa ja jos laidun niin myös rypistyn.

Vierailija
24/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi varaa, niin luultavasti teettäisin jotain toimenpiteitä.

Mutta nyt ei auta kuin kärvistellä.

-tänä vuonna 50

Vierailija
25/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 v ei ollut kriisiä, mutta nyt - 60 v. Nyt peilikuva ei aina miellytä. Ryppyjä on itseasiassa aika vähän, mutta alaspäin valahtamista ei voi estää. Perinnöksi olen saanut sellaisen kaulan/ leuan mallin, että jonkinlainen heltta siihen tulee vielä vanhempana.

Itsellä vähän ylipainoa ja jos laidun niin myös rypistyn.

No, ole tyytyväinen ettet saanut sitä helttaa jo alta nelikymppisenä niin kuin minä...😩

Vierailija
26/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää pysyä samassa painossa aikuisiällä. Lihominen ja laihtuminen ei tee iholle hyvää. Olen kuusikymppinen, hyväkuntoinen, terve, normaalipainoinen. Rypyt ovat vain plussaa, elettyjä vuosia- en missään nimessä haluaisi niitä pois.

Vierailija
27/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No odota vaan kun tulee "eiköhän me vaan hyväksytä itsemme"-terroristi tähänkin ketjuun.

Sillä aikaa: mikroneulaus on todella tehokas ihon kiinteyttäjä, sellanen oikeasti syvemmälle menevä sähkökynä. Kannattaa ostaa oma ja katsoa Youtubesta tutoriaaleja. Amazonissa on noin kuudenkympin kyniä, eli tulee paljon halvemmaksi kuin hoitola.

Kemiallinen kuorinta palauttaa hehkeyden.

Pikkuruinen määrä filleriä nostattaa just sen kolme milliä niin että ei silti näytä pullistetulta. Kasvoihin ei kuitenkaan kannata laittaa kuin mahdollisimman vähän ja harvoin, koska nämä aineet eivät haihdu niin nopeasti kuin sanotaan vaan saattavat siirtyä.

Ja hyvä retinol iltaisin, vaikka Ordinaryn.

Mikroneulaus taitaa olla kuin  venäläistä rulettia. Joidenkin iho kestää, mutta joillekin tekee pysyvät jäljet ja hävittää ihonalaisen rasvan, ja naama roikkuu entistä pahemmin. 

Vierailija
28/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän päälle kolmekymppisenä minua luultiin melkein teiniksi. Viisi vuotta siitä, kasvot ja varsinkin se kaula! roikkuu ja on niin ryppyinen, että niiden perusteella voisi luulla 20 vuotta vanhemmaksi.. Kuvittelin tosiaan, että tämä tapahtuisi pikkuhiljaa ja tältä näyttäisi vasta 60 vuotiaana. Niin nopea muutos ja näin nuorena, niin tosi vaikea sopeutua. Hävettää jos törmää johonkin tuttuun, jonka nähnyt esim tuolloin viisi vuotta sitten. Hoitoja on yritetty tehdä, mihin vaan rahat riittää. Ne tosiaan on omalla listalla ensimmäisenä, jos ylimääräistä rahaa on. Ja vaikkei olisikaan.

Tee itse kotona. Mä teen ihan kaiken itse, mikroneulauksen, hevit kuorinnat ja lyhyet langat. Aivan turha maksaa kun on aivan helppoja juttuja nämä.

Vierailija
29/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava täytti just 60 vuotta. On lyhyt, paksu, rumahko, ohenevat hiukset yms

Mutta ei käytä meikkiä eikä laita hiuksia.

Tätä en ymmärrä. Hänen miehensä on 75-vuotias ja he näyttävät samanikäisistä.

En tiedä, että onko tuo luomu-look sitten se itsevarmuuden salaisuus?

Vierailija
30/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No odota vaan kun tulee "eiköhän me vaan hyväksytä itsemme"-terroristi tähänkin ketjuun.

Sillä aikaa: mikroneulaus on todella tehokas ihon kiinteyttäjä, sellanen oikeasti syvemmälle menevä sähkökynä. Kannattaa ostaa oma ja katsoa Youtubesta tutoriaaleja. Amazonissa on noin kuudenkympin kyniä, eli tulee paljon halvemmaksi kuin hoitola.

Pikkuruinen määrä filleriä nostattaa just sen kolme milliä niin että ei silti näytä pullistetulta. Kasvoihin ei kuitenkaan kannata laittaa kuin mahdollisimman vähän ja harvoin, koska nämä aineet eivät haihdu niin nopeasti kuin sanotaan vaan saattavat siirtyä.

Mikroneulaus taitaa olla kuin  venäläistä rulettia. Joidenkin iho kestää, mutta joillekin tekee pysyvät jäljet ja hävittää ihonalaisen rasvan, ja naama roikkuu entistä pahemmin. 

Ei ole mitenkään fyysisesti mahdollista että mikroneulaus hävittäisi ihonalaisen rasvan. Ja sitä voi kokeilla pienelle alueelle ensin.

Vierailija
31/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kirurgilla. Helttakaulan saa pois yms.

Itse käyn jos alkaa masentaa liikaa.

Miksi kärsiä?

Vierailija
32/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi varaa, niin luultavasti teettäisin jotain toimenpiteitä.

Mutta nyt ei auta kuin kärvistellä.

-tänä vuonna 50

Tee vaan itse kotona. Katso Youtubesta esimerkit ja tilaa Amazonista tarvikkeet. Maksaa kymppejä satasten sijaan.

Vierailija
33/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tunne olevasi enää arvokas jos vanhenet? Vai mistä on kyse? 

Omaa turhamaisuutta tämä kai on. Mutta kirpaisee se silti. En ajattele ettenkö olisi arvokas vanhanakin.

olet varmaan aivopesty kun nykyään joka puolelta toitetaan että pitää näyttää nuorelta forever. Kannattaa sulkea tv jne. 

No pitäisikö sitten olla esim. värjäämättä hiuksia? Vaikka se on tosi helppoa? Vain että näyttäisi "hyväksyvän itsensä"? Pitäisikö vaikka aknearvet vaan hyväksyä, vaikka ne on nykyään helppo häivyttää? Pitäisikö samantien jättää hampaat paikkaamatta koska kaikkihan me vaan vanhetaan ja se on vaan sitä iän tuomaa kulumista?

'

tässä puhuttiinkin nyt sellaisesta kuin vanheneminen joka tapahtuu jokaisella ja on luonnollista

Joo siis siitä mäkin luulin puhuvani.

Vierailija
34/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vialla kaulassa?

Vierailija
35/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa. Minkäänlaiset hoidot tuntuvat ihan typeriltä kun ne ovat aina minusta olleet.

Vertailu tekee onnettomaksi!

N38

Vierailija
36/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos et hyväksy nyt vanhenemistasi miten ajattelit hyväksyä sen sitten vaikka 70-vuotiaana? vai aijotko silloinkin pumpata kasvoosi neuloja?

Hyväksyn vanhenemiseni niin että käytän keinoja näyttääkseni hyvältä ikäisekseni. Hyväksy sä itsesi omalla tavallasi.

Vierailija
37/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää kirurgilla. Helttakaulan saa pois yms.

Itse käyn jos alkaa masentaa liikaa.

Miksi kärsiä?

Kannattaa varmaan mennä kuntosalille.

Paitsi jos haluaa aina keksi kaikkeen "oikotien."

Vierailija
38/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä aloituksia. Tosi pimeitä. Jokainen vanhenee. Ihminen löytyy muualta kuin kasvoista tai vartalosta.

Vierailija
39/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään fyysisesti mahdollista että mikroneulaus hävittäisi ihonalaisen rasvan. Ja sitä voi kokeilla pienelle alueelle ensin.

Mikroneulausta käytetään mm. selluliitin poistoon, joten kyllä voi hävittää myös ihonalaisen rasvan, kun tarpeeksi syvälle mennään. Netistä löytyy näitä surullisia tarinoita.

Vierailija
40/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua rypistyminen haittaa, mutta se kiusallinen ihon kuivuminen mihin ei mikään voide tunnu auttavan. On todella epämukava tunne kun iho on aina kuivan tuntuinen. Täytyy vissiin kokeilla sitä hyalourinhappoa, kun sitä niin paljon hehkutetaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi