Kaikki ovat jossain lahjakkaita. Mikä on sinun lahjasi?
Onko sinulla vaikka ylitaipuvat nivelet? Mitä tahansa saa sanoa.
Kommentit (403)
Musikaalisuus ja rytmitaju.Tästä johtuen osaan soittaa ja tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole lahjakkaita. Se nyt vaan ei mene niin.
Miten niin eivät ole?
Perustisitko itse, miksi kaikki muka olisi lahjakkaita? Toki kaikki ovat varmasti toisissa asioissa parempia kuin joissain toisissa, mutta se ei vielä tarkoita, että olisi jotenkin lahjakas.
Nyt ei haeta superlahjakkuutta, vaan esim. sitä, että osaa piirtää näköistä tms.
Taiteellinen lahjakkuus on niin paljon enemmän kuin osata piirtää näköistä. tekniikkaa voi harjoittaa ja kehittää huippuun mutta ei se tee susta taiteilijaa.
Olen hyvä säilyttämään malttini ja keksimään luovia ratkaisuja kiperissäkin tilanteissa.
Yrittäjä ja kolmen lapsen äiti
Olen hyvä vuorovaikutustaidoissa. Pystyn luovimaan erilaisten ihmisten kanssa, tulen kaikkien kanssa toimeen. Saan helposti tahtoni läpi asiassa kuin asiassa, jopa niin, ettei vastapuoli ei ymmärrä, että häntä on hiukan manipuloitu. Luulee itse tehneensä ratkaisun.
Olin lapsena luonnostani todella nopea juoksija lyhyillä matkoilla. Voitin kaikki juoksukisat joihin osallistuin. Lahjakkuutta siis oli, mutta laji ei kiinnostanut minua yhtään, että olisin sitä jaksanut ruveta harrastamaan. Keskityin sitten ihan muihin harrastuksiin, jotka kiinnostivat. En ollut erityisen lahjakas missään muussa, mutta käytin niihin paljon aikaa ja kehityin niissä hyväksi.
Osaan kirjoittaa. Nuorena kirjoitin käsikirjoituksen, josta sain myönteistä palautetta kustantajalta ja keskustelimmekin kirjoittamisestani jne. Ei kuitenkaan edennyt sille asteelle, että olisi saanut julkaisukelpoisen tekstin valmiiksi. (Johtuen monista syistä).
Olen välillä niin lahjakkaan tyhmä.
Minä olen kuin syntynyt kotiäidiksi. Olen erittäin mielelläni kotona lapsiani varten, eikä minulla ole ollut hinkua mihinkään muualle, kuten bilettämään tai uraputkea suorittamaan. Minulta puuttuu myös täysin kunnianhimo ja kilpailuhenkisyys joita kotiäitinä ei tarvitsekaan. Olen tullut siihen tulokseen, että kotiäitiys on todellakin minun juttuni. Se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
lahjaton ihmispaska kirjoitti:
En ossoo mittään enkä ies opi mittään, oon tyhmä ja tien kaeken viärin aenakii ensimmäesellä kerralla, unohan kaeken opin meleko heleposti, varsinnii jos ee ihtee oekeesti asija kiinnosta.
Oon lahjaton tyhmä ihmispaska ja mistään ee tule mittään, mikkään ee onnistu, eekä mikkään millonkaan mäne minun edun mukasesti, teinpä tai olinpa tekemätä mittään asian etteen. En hallihe yhtään tätä elämänkuvatustanj.
Ei taida olla verbaalisesti lahjatonta savolaista?
Tätä varmaan haitkin?
Eepä siitä Savon viännöstäkään oo mittään hyötyä, esmerkiksi tuloja.
Soveltuu se vittuiluun muita murteita paremmin.
Pohjanmaan murre taas itsekehuun ja uhoamiseen.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
lahjaton ihmispaska kirjoitti:
En ossoo mittään enkä ies opi mittään, oon tyhmä ja tien kaeken viärin aenakii ensimmäesellä kerralla, unohan kaeken opin meleko heleposti, varsinnii jos ee ihtee oekeesti asija kiinnosta.
Oon lahjaton tyhmä ihmispaska ja mistään ee tule mittään, mikkään ee onnistu, eekä mikkään millonkaan mäne minun edun mukasesti, teinpä tai olinpa tekemätä mittään asian etteen. En hallihe yhtään tätä elämänkuvatustanj.
Ei taida olla verbaalisesti lahjatonta savolaista?
Tätä varmaan haitkin?
Eepä siitä Savon viännöstäkään oo mittään hyötyä, esmerkiksi tuloja.
Soveltuu se vittuiluun muita murteita paremmin.
Pohjanmaan murre taas itsekehuun ja uhoamiseen.
Vuan eehän siitä muuta tulloo tule kun turpaan tulloo...
Intissäkin sanoivat, että minulla oli joukkueen pahanhajuisimmat pierut. Jokin ruuansulatushäirö, koska koko ajan myös pierettää.
Apua, saanko minä ajatella itsestäni hyvääkin? Kokeilen, mutta oudolta tämä tuntuu.
Olen hyvä kuvataiteessa, jotkut jopa haluavat omistaa töitäni. Niin, ja julkaista runojani, eli kai sitten voin senkin lisätä listaan.
Huh, pitää mennä suorittamaan synninpäästö. Mutta olihan se oikeastaan mukava sanoa näin. Kiitos aloituksesta, palstan virtuoosiskaala on yllättävän monipuolinen!
Osaan pyörittää täydellisiä pikkupullia
Kielitaito, puhetaito, kirjoittaminen
Visiointikyky, idearikkaus
Pystyn johtamaan asioita tarvittaessa
Määrätietoisuus, tavoitteellisuus
Sitkeys, pitkäjänteisyys
Oman alan vahva substanssiosaaminen
Harrastustaidot
Yleissivistys ja hämärän nippelitiedon keräily xD
Olen multitalentti, mutta sitähän ei täällä saisi sanoa.
Vttumaisuus. Siinä olen maailman paras.
Olen lahjakas nukkuja, nuorena vielä lahjakkaampi kuin nyt vanhana.
Olen musikaalisesti lahjakas. Minulle on helppoa opetella soittamaan eri soittimia, mikä on musikaalisuudessa minusta kaikkein hauskinta.
Osaan myös laulaa hyvin, mutta siinä on de huono puoli, että en millään meinaa kestää jos joku soittaa tai laulaa yhtään nuotin vierestä.
Pystyn lsdn vaikutuksen alaisena jättäytymään ulos omasta näöstäni