Turkoosia Reimaa?
Onko kukaan nähnyt jossain Turkooseja Reimateccejä? Haussa on haalarit pojalle 1 v ja tytölle 3 v ja ainakin tuolla Reiman sivuilla on myös tämän värisiä haalareita. Olisi kiva nähdä luonnossa miltä ne näyttävät? Olen käynyt Pikkuväessä ja Jesper Juniorissa (Forum) ja niissä ainakaan ei ollut kovin isoja väri- tai mallivalikoimia ja molemmista sanoivat, että enempää ei ole tulossakaan:(.
Onkohan eri Jesper Junioreissa eri valikoimat? En tajunnut sitä käydessäni kysyä.
Tosi huonosti oli haalareita myös Stockmannilla ja Sokoksella.
Kommentit (4)
Mä kävin Kampin Pikkuväessä ja näin mulle sanottiin.
Tuo Reiman etusivulla oleva turkoosi haalari ruskealla somisteella näyttää kivalta, joten toivottavasti sen löydän jostain.
sanoivat että kun saavat Reimalta ne asiakkaille tarkoitetut kuvastot haalareista, voivat tilata Reimalta minkä vain haluat.
sanoivat että kun saavat Reimalta ne asiakkaille tarkoitetut kuvastot haalareista, voivat tilata Reimalta minkä vain haluat.
Näin tosiaan voi tehdä, mutta se pitää tehäd paljon ennen malliston ulostuloa eli jo silloin kun mallistoa myydään jälleenmyyjille eli noin vuosi etukäteen.
Toki vieläkin jälleenmyyjä voi soittaa reimalle ja kysyä onko kyseistä väriä ja mallia myymättä yhtään. Tällöin reima voi toimittaa puvun liikkeeseen, mutta monia värejä ja malleja on tehty vain sen verran kun niitä on tilattu ja siksi niitä ei ole ylimääräisiä saatavilla.
Mutta aina kannattaa kysyä!
Oma luottoliikkeeni myyjä sanoi, että kun oli liikkeiden sisäänostopäivät, niin siellä kuulemma turkoosia myytiin vain harvoihin liikkeisiin. Voi olla siis tämä talven väreistä vaikeimmin löydettävissä. Vaikka minustakin oli atsalean kanssa tosi hyvä yhdistelmä ja samoin ruskean kanssa.
Voit myös yrittää soittaa reimalle ja kysyä mihin liikkeisiin kyseistä haalaria toimitetaan.
Olet tainnut saada väärää informaatiota. Olen itse varannut Pikkuväestä turkoosin haalarin ja sanoivat että niitä tulee myyntiin muutenkin.