Kuka hullu enää käyttää julkista liikennettä pandemian aikana?
Aivan järkyttävää, kun ihmiset tunkevat joukkoliikenteeseen saamaan ja levittämään tautia. Itse en enää käytä julkisia ollenkaan, sen tämä tauti on opettanut.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Tähän saakka olen käyttänyt, mutta tämän päivän jälkeen jää käyttämättä. Nimittäin tänään en ollut päästä bussista ulos omalla pysäkilläni, vaan kuski (ihan kantasuomalainen idiootti) ei halunnut avata minulle keskiovia, vaan väitti, että sillä nimenomaisella pysäkillä kuljetaan vain etuovesta! Siinä sitten huudettiin puolin ja toisin, minä niin kovaa, että kurkku tuli kipeäksi enkä tänään enää paljon puhu, kun sattuu niin pirusti. Kuski urputti vielä, että olenko huumeissa, kun huudan niin kovaa! Huusin lopulta vielä, että annan sinusta palautetta, ja laitoinkin heti, kun sisälle kotiin pääsin ja tietokoneen auki sain. Annoin Fölin palautesivulle tulla tulta ja tappuraa sen minkä vain osasin.
Muillekin varoituksen sana: älkää käyttäkö Fölin busseja, siis Turun ja ympäristökuntien asukkaat. Koskaan ei tiedä, milloin kuski sekoaa.
Ah. Fölin kantasuomalaiset iäkkäämmät mieskuskit ovat oma lukunsa. Kerran kuski ajoi 10 metriä pysäkin ohi. Kun olin päässyt rattaiden kera kyytiin, alkoi vänkäämään etten ollut näyttänyt käsimerkkiä ajoissa. Väitin vastaan, koska tiesin näyttäneeni merkin ja ja sen jälkeen kumartuneeni varmistamaan, että rattaiden vyöt ovat kiinni. Kehtasin vielä kysyä, seisoskeleeko monikin muuten tyhjällä pysäkillä lastenvaunujen kanssa. Siitähän riemu syntyi ja kuski uhkasi seuraavalla kerralla jättää meidät pysäkille! Muut matkustajat vain katselivat vaivautuneina ulos ikkunasta.
Väljää on vieläkin julkisessa liikenteessä Helsingissä, tänään ajelin ratikalla. Näköjään etätyöt jatkuu vielä. Maski oli kaikilla matkustajilla.
Tähän saakka olen käyttänyt, mutta tämän päivän jälkeen jää käyttämättä. Nimittäin tänään en ollut päästä bussista ulos omalla pysäkilläni, vaan kuski (ihan kantasuomalainen idiootti) ei halunnut avata minulle keskiovia, vaan väitti, että sillä nimenomaisella pysäkillä kuljetaan vain etuovesta! Siinä sitten huudettiin puolin ja toisin, minä niin kovaa, että kurkku tuli kipeäksi enkä tänään enää paljon puhu, kun sattuu niin pirusti. Kuski urputti vielä, että olenko huumeissa, kun huudan niin kovaa! Huusin lopulta vielä, että annan sinusta palautetta, ja laitoinkin heti, kun sisälle kotiin pääsin ja tietokoneen auki sain. Annoin Fölin palautesivulle tulla tulta ja tappuraa sen minkä vain osasin.
Muillekin varoituksen sana: älkää käyttäkö Fölin busseja, siis Turun ja ympäristökuntien asukkaat. Koskaan ei tiedä, milloin kuski sekoaa.