Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hullu enää käyttää julkista liikennettä pandemian aikana?

Vierailija
30.04.2021 |

Aivan järkyttävää, kun ihmiset tunkevat joukkoliikenteeseen saamaan ja levittämään tautia. Itse en enää käytä julkisia ollenkaan, sen tämä tauti on opettanut.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi auto, moottoripyörä ja fillarikin ja silti kuljen julkisilla. :)

Vierailija
22/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan olen kulkenut. Tukholmassa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ajatus. Kaadetaan sairaaloiden toiminta sillä, että ihmiset ei pääse töihin. Kaupungissa on paljon aikuisia jotka eivät omista autoa, eikä parkkitilakaan riittäisi. Jääkää hysteerikot koteihinne happanemaan niin me otetaan samalla ylimääräistä lomaa.

Vierailija
24/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että virus vain leviää, kun käytös on näin totaalisen vastuutonta.;(

Vierailija
25/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun suuressa kaupungissa.

Täällä käyttävät kaikki julkista liikennettä edelleen. 

Opiskelijoita ja koululaisia liikkuu niissä paljon.

Työssäkäyvät matkustavat myös julkisella, läheskään kaikissa perheissä ei ole kahta autoa.

Ikääntyneet ja työttömät käyttävät busseja paljon.

Pitkän matkan junat ja bussit ovat täysiä vkonloppuisin ja juhlapyhien alla.

Julkinen liikenne toimiin aivan täysillä ja on toiminut koko koronan ajan.

On pakko.

Muutoin yhteiskunta pysähtyisi.

Vierailija
26/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän sillä kuulun rahvaaseen. Hahmotushäiriöni takia en ole koskaan ajanut korttia. Pelkään liikenteessä jo muutenkin jalankulkijana. 

Vierailija
27/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko, kun ei ole autoa, eikä edes polkupyörää. Enkä kyllä aio hankkiakaan – talon pyörävarastosta on varastettu 4(!!) lukittua pyörää sinä aikana kun olen asunut tässä. Viimeisin ihan pari viikkoa sitten.

Mutta onneksi kovin moni muu ei täällä näytä käyttävän joukkoliikennettä, tai olen vain ollut liikkeellä onnekkaaseen aikaan, että bussissa on ollut väljää.

Mutta omalta osaltani myös ehkäisen taudin leviämistä sillä, etten poistu kotoa turhanpäiten. :-) Pisimmillään olen viettänyt yli kuukaudenkin neljän seinän sisällä.

Sinulla taitaa olla harvinaisen epärehellisiä naapureita, jos polkupyörät viedään talon pyörävarastosta. Olen nähnyt että joissakin kerrostaloissa ihmiset säilyttävät pyöriään parvekkeella kunhan se asunto ei ole aivan maan tasalla ensimmäisessä kerroksessa.

Vierailija
28/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se jo todistettavasti ollut ihan 1.5% suomalaisia vuoden aikana. Sitähän on sitten ihan joka paikassa kun sitä ei ole 98.5% kansasta saanut.

Vierailija
29/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän sillä kuulun rahvaaseen. Hahmotushäiriöni takia en ole koskaan ajanut korttia. Pelkään liikenteessä jo muutenkin jalankulkijana. 

Sama. Kävelen kotonakin päin oven karmeja ja lyön itseäni kaapin ovilla. Olen jopa juossut päin seinää kun en hahmota aina etäisyyksiä. Kuulemma spatiaalinen hahmottaminen on heikkoa. Ihan muiden ihmisten turvallisuuden takia en aja korttia.

Vierailija
30/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko, kun ei ole autoa, eikä edes polkupyörää. Enkä kyllä aio hankkiakaan – talon pyörävarastosta on varastettu 4(!!) lukittua pyörää sinä aikana kun olen asunut tässä. Viimeisin ihan pari viikkoa sitten.

Mutta onneksi kovin moni muu ei täällä näytä käyttävän joukkoliikennettä, tai olen vain ollut liikkeellä onnekkaaseen aikaan, että bussissa on ollut väljää.

Mutta omalta osaltani myös ehkäisen taudin leviämistä sillä, etten poistu kotoa turhanpäiten. :-) Pisimmillään olen viettänyt yli kuukaudenkin neljän seinän sisällä.

Sinulla taitaa olla harvinaisen epärehellisiä naapureita, jos polkupyörät viedään talon pyörävarastosta. Olen nähnyt että joissakin kerrostaloissa ihmiset säilyttävät pyöriään parvekkeella kunhan se asunto ei ole aivan maan tasalla ensimmäisessä kerroksessa.

K*jamon talo ja kova asukasvaihtuvuus, että päättelehän siitä… Törkein talossa tapahtunut varkaus on kyllä mielestäni, kun joku vei kokonaisen koneellisen pyykkiä pyykkituvalta – suoraan koneesta.

Itse joutuisin säilyttämään pyörää kotona eteisessä, enkä kyllä ihan heti halua ylimääräistä tukosta tänne 25 neliön kuutiooni. :P

Vierailija
31/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu pitää persuja järkevänä, kun tekevät tällaista ivaa hallituksestamme?

Ihan paras!

#Suomitakaisin

Vierailija
32/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs paljon niitä tartuntoja on jäljitetty julkiseen liikenteeseen, AP?

Vierailija
33/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu pitää persuja järkevänä, kun tekevät tällaista ivaa hallituksestamme?

Tämähän oli hyvä ja osuva, vaikka demareita äänestänkin.

Vierailija
34/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kellä ei ole ajokorttia tai autoa?

Ostakoon auton tai pyörän, tai pysyköön kotona. Ei tämä ikinä lopu, kun jengi jatkuvasti altistaa toisiaan sillipurkissa.

Osta sä mulle auto jos noin paljon ahdistaa. Mulla ei henk.koht.avustajan palkalla ole varaa enkä todellakaan fillaroi 17 kilsaa per suunta. Varsinkaan kun osa siitä on motaria.

Vierailija
35/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus ja turha kauhistelun aihe. Joidenkin on pakko!

Minä olen se, jolla on ajokortti ja joka tekee etätyötä kotona eikä oikein missään ole pakko käydä. Ajokortiton puolisoni on bussien varassa, on niitä käyttänyt ja on terveenä pysynyt. 

Klaara vappen vaan allihuuppa.

Vierailija
36/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan päivittäin bussissa. En käytä maskia enkä lutraa käsidesillä. 

Vierailija
37/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Koko ajan käyttänyt junaa, sporaa ja bussia ja edelleen terve. Ja ilman maskia. Hui.

Vierailija
38/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko. Asun lähiössä ja kaupungin keskustaan asiaa.

Hanki hyvä polkupyörä. Se tulee halvemmaksi kuin bussilla kulkeminen.

Ei tule, sehän varastetaan tai rikotaan koko ajan.

Vierailija
39/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kellä ei ole ajokorttia tai autoa?

Ostakoon auton tai pyörän, tai pysyköön kotona. Ei tämä ikinä lopu, kun jengi jatkuvasti altistaa toisiaan sillipurkissa.

Kyllä me taidetaan jokainen työssä käyvä veronmaksaja tarvita kuitenkin. Kaikki ei voi jäädä kotiin tai työpaikka ei ole saavutettavissa pyörällä.

Et taida olla ihan fiksu?

Vierailija
40/63 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset