Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikalla ilmoitettiin tänään että mulla alkaa ensi maanantaina 2 viikon kesäloma ja toiset 2 viikkoa pidetään joka lauantai loppukesälomakauden ajan

Vierailija
30.04.2021 |

Vaikka la ei edes ole työpäivä vaan meidän työviikko on ma-pe. Kuulemma ne kuitenkin lasketaan lomapäiviksi...

Olen aina ollut se työpaikan hissukka, joka ei osaa pitää koskaan puoliaan tai sanoa mitään.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin tuohon ilmoitukseen että ei käy vai irtisanoudunko?

Idi ootti.

Jää ilman korvauksia ja saat vielä karenssin päälle!

Vierailija
102/103 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin tuohon ilmoitukseen että ei käy vai irtisanoudunko?

Miksi tarjoat irtisanoutumista? Typerintä ikinä.

Yhteys liittoon, tai jos olet YTK vapaamatkustaja niin sittenhän osaat itse hoitaa asian kuntoon.

Ei liittoon ole pakko kuulua. Luottamusmiehen puoleen voi kuka tahansa työntekijä kääntyä tällaisessa, hän sitten selvittelee. Tai sitten suoraan lakimieheen.

Omalla kustannuksella.

Liitto tarjoaa apuaan ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko täällä kaikki kokemattomia? Lauantai LASKETAAN lomapäiväksi, ainahan se on niin ollut eikä tietääkseni ole tullut muutoksia. 

Siis korjaan, jos on 24 lomapäivää, se lasketaan kuudelle päivälle viikossa, ei voi sanoa suoraan että lauantai, tuo lauantai koskee meitä ma-pe työläisiä. Eli 24 lomapäivää on neljä viikkoa. 

No ei todellakaan ole! 24 lomapäivää on 24 lomapäivää eli 4 viikkoa ja 4 päivää. Vain hullu suostuu tuota huonompaan työehtosopimukseen.