Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30v tyttärelleni ei ole ystäviä eikä koskaan ollut miesystävää

Vierailija
30.04.2021 |

Miten huolissaan pitää olla?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että minun äitini tehnyt tänne keskustelun minusta. Olen 32 v nainen, kavereita ei ole ollut 14 vuoteen ja miestä ei koskaan. Onhan se huolestuttavaa. Eläkkeellä olevalla mummollani on tapahtumarikkaampi elämä kun mulla, paljon kavereita ja harrastuksia. Itse kaikki vapaa-aika kotona. No lenkillä käyn päivittäin mutta ei siellä tule kenellekkään juteltua.

Vierailija
22/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap aivan varma, että tytär kertoo kaikki yksityisasiansa äidilleen? Onko edes pakko kertoa, ennenkuin joko menee naimisiin tai saa lapsen? Tuon tyyppinen äiti kumminkin hössöttäisi tai kommentoisi tökerösti, jos tietäisi jonkun epävarman tapailusuhteen loppumisesta. Tai jospa tyttärellä on salaisuuksia, vaikka suhde varattuun.

Luulisi että kertoisi? Miksei kertoisi? Ja asun lähellä ja jos näen häntä, en koskaan ystävän tai miehen kanssa. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä tiedät noin tarkkaan? Harva kolmekymppinen tilittää jokaista asiaa äidilleen. Ihan hyvin voi olla miesystävä tai vaikka naisystävä tai joku tapailukumppani. Anna aikuisen ihmisen olla.

Koska en koskaan näe häntä ystävien kanssa eikä hän kerro kenestäkään. Onko netti ystävät todellisia?

T. Ap

Asuuko hän siis kanssasi vai miten muuten edes näkisit heitä? Ehkä ei halua puhua omista asioistaan sinulle.

Asuu lähellä niin törmätään usein. Ja kirjoitellaan usein.

T. Ap

Vierailija
24/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin jo että minun äitini tehnyt tänne keskustelun minusta. Olen 32 v nainen, kavereita ei ole ollut 14 vuoteen ja miestä ei koskaan. Onhan se huolestuttavaa. Eläkkeellä olevalla mummollani on tapahtumarikkaampi elämä kun mulla, paljon kavereita ja harrastuksia. Itse kaikki vapaa-aika kotona. No lenkillä käyn päivittäin mutta ei siellä tule kenellekkään juteltua.

Miksi sinulla ei ole kavereita?  

Oletko tyytyväinen tilanteeseesi?

Vierailija
25/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan näe tyttäresi ystäviä?

Missä voisit heitä edes nähdä, jos et kulje tyttäresi perässä vahtimassa häntä koko ajan?

Vierailija
26/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus nyt taas näitä aloituksia.

Yli kolmekymppinen tytär elää omaa elämäänsä, ilmeisen tyytyväisenä vieläpä, jos kerran on aina iloinen ja hyvällä tuulella.

Hänen miesystävänsä tai miesystävän puute ei kuulu sinulle millään tavoin.

Vierailija
27/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan osaa hankkia kavereita. Valmistumisen jälkeen kaikki jäi, muuttivat kuka minnekin ja yhteydenpito hyytyi vuosien varrella. En ole tyytyväinen mutta toisaalta koska olen ollut niin kauan jo yksin, en edes osaisi kuvitella että mulla olis yhtäkkiä seuraa. Niin tottunut tähän jo. En edes muista miltä tuntuu "hengata" kaverin kanssa.

Vierailija
28/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisottomuus ei ole mitenkään tavatonta.  Isompi asia on, jos hänellä ei ole ystäviä.  Mutta se on hänen elämäänsä.

Jokainen teee omat ratkaisunsa, yritä äitinä kunnioittaa hänen ratkaisujaan.

Vierailija
29/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla itsellään aina ollut työpaikka ja vilkas sosiaalinen elämä? Onko myös lasta ohjattu tähän suuntaan?

On olemassa myös ihmisiä, jotka elävät onnellisina ilman läheisiä ystäviä ja töitä.

Vierailija
30/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan osaa hankkia kavereita. Valmistumisen jälkeen kaikki jäi, muuttivat kuka minnekin ja yhteydenpito hyytyi vuosien varrella. En ole tyytyväinen mutta toisaalta koska olen ollut niin kauan jo yksin, en edes osaisi kuvitella että mulla olis yhtäkkiä seuraa. Niin tottunut tähän jo. En edes muista miltä tuntuu "hengata" kaverin kanssa.

Kunhan se ei ahdista, vaan tuntuu ok.lta.   Hyvää jatkoa ja hyvää vointia toivottaen,

Vierailija
31/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tapaa ihmisiä nykyää netissä

Vierailija
32/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko kaikki hyvin ja jos on, niin ole tyytyväinen ja anna elää elämäänsä juuri niin kuin itse haluaa. Älä yritä muuttaa häntä. On myös mahdollista, että hän ei kerro sinulle kaikkea mitä hänen elämässään tapahtuu.

Myös minä olen erilainen kuin äitini. En hössötä vaatteista enkä ruoasta, en halua osallistua kaiken maailman kissanristiäisiin, en halua olla keskipisteenä, nautin omasta ajasta enemmän kuin hulinasta, minulla ei ole montaa ystävää. Olen onnellinen näin. 

Me kaikki olemme erilaisia. 

Vierailija
33/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 v., ja en varsinaisessa suhteessa ole ollut (ainakaan miehen kanssa). Ja vaikka olisinkin, niin en kyllä vanhemmilleni siitä kertoisi ellei jo oltaisi muuttamassa yhteen tms. Kavereita kyllä on, mutta aika harvoin niistäkään puhun vanhemmilleni; äitini on varmaan kerran ohimennen nähnyt yhden kaverini viimeiseen 10 vuoteen.

En tiedä mitä muuta voit tehdä tässä tilanteessa kuin kysellä kuulumisia ja onko kaikki hyvin.

Vierailija
34/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on paljon yli 30v kavereita, jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Pitäisikö olla huolissaan?

Vierailija
35/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen äiti, että en kerro omia juttujani. En ole esitellyt miestä, jonka kanssa tapailtu 5 vuotta. Asun yksin, joten tästä voi varmasti kuvitella kaikenlaista.

Vierailija
36/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa miehet, minkäs teet.

Kaikille ei riitä laatikkoleukaista kirurgia  :)

Vierailija
37/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on paljon yli 30v kavereita, jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Pitäisikö olla huolissaan?

Miksi pitäisi? Fiksuja miehiä jotka ymmärtävät pysyä kaukana petollisista naisista!

Vierailija
38/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koskaan ollut kavereita, miesystävää tai käynyt töissä, niin kuulostaa siltä, että on jo jäänyt yhteiskunnan ulkopuolelle.

Vierailija
39/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole töissä?

Onko irtisanottu?

Hakeeko töitä tai opiskeleeko työllistyäkseen?

Vierailija
40/50 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo, ei vastaa kysymyksiin enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän