Olen jo tässä aamupäivällä pessyt kaikki ikkunat (kolminkertainen lasi), polvillaan pessyt lattiat ja vahannut, laittanut kaksi koneellista pyykkiä ulos kuivumaan ja paistanut koe-erän munkkeja
Kommentit (54)
Join 2 kuppia kahvia ja kävin paskalla.
Siivooja hoiti kaiken niin kuin joka viikko ja munkit ostin paikallisesta lähileipomosta valmiina. Miksi rasittaa itseään moisilla paskahommilla ja sitten vielä kuvitella että se on leuhkimisen arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehittänyt 100% varman rokotteen koronaan, jolla ei ole lainkaan sivuvaikutuksia. Rokote tekee myös ottajastaan kauniimman, rikkaamman ja älykkäämmän. Nyt lähden miettimään miten poistan nälänhädän maailmasta.
Kiva! Koska se on saatavilla, ja miten tuo rikkaaksi tuleminen toimii sitten rokotteen jälkeen? Laihduttaako se myös?
- Kiinnostunut
Siinä on mikrosiru, joka on yhdistetty pankkitiliisi. Aina kuin ajattelet vain ajattelet rahaa, kilahtaa tilillesi kymppitonni. Ihannepainon saavutat noin kuukauden - kolmen kuukauden sisällä hieman riippuen tämänhetkisestä painostasi. Miehillä penis kasvaa muutaman sentin verran.
No minäpä pesin myös meidän talon ( 250 m2) lattiat, ikkunat ( 4-kertaiset ), katot, seinät, paistoin kinkun, tein Karjalanpaistin, leikkasin nurmikon, kaadoin 12 hehtaaria metsää ja tein niistä pöllejä valmiiksi puutavarayhtiön autolle, pino piti tehdä 37 km päähän metsäautotien varteen, maalasin talon ulkoseinät,
asensin uuden maalämpöjärjestelmän, auttelin naapurin rakennustyömaalla valamalla sokkelin,
keitin kaffet ja leivoin pullia, kakkuja ja lihapiirakoita kastettavaksi.
Mitähän sitä iltapäivällä tekisi..?
Diagnoosi adhd.
Rauhoitu, olet arvokas ihan vain olemalla, sinun ei tarvitse suorittamalla todistella arvoasi.
Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt.
Haluutko tulla tännekin tekemään samat? Palkkioksi saat kolmekymppisen alfauroksen kuusitoistasenttistä.
Olen 50v vuodepotilas. Aamukipulääkkeet otettu. Kivut ovat usein kovia. Hoitaja tulee klo 13. Olen ollut ulkona viimeksi kesällä. Niin ne elämät ovat erilaisia. En ole koronatilanteen takia voinut nähdä lapsiani moneen kuukauteen. Kaipaan heitä ja koen yksinäisyyttä, mutta puhelimessa lasten kanssa olen iloinen enkä kerro huolistani. Olen iloinen luonnonvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v vuodepotilas. Aamukipulääkkeet otettu. Kivut ovat usein kovia. Hoitaja tulee klo 13. Olen ollut ulkona viimeksi kesällä. Niin ne elämät ovat erilaisia. En ole koronatilanteen takia voinut nähdä lapsiani moneen kuukauteen. Kaipaan heitä ja koen yksinäisyyttä, mutta puhelimessa lasten kanssa olen iloinen enkä kerro huolistani. Olen iloinen luonnonvalinta.
luonnonvalosta. Aika hauska autocorrect.
Oletpa uuttera.
Mä teen noi ikkunanpesut vasta sitten kun siitepölykausi on ohitse. Täällä nimittäin tulee hirveesti männyn siitepölyä aina keväisin. Turha sitä on ikkunoitakaan alvariinsa pestä. Se riittää että läpi näkee, ja kerran vuodessa kunnon pesu, yleensä sen kunnon pesun jälkeen siivotaan kyllä sitten muutenkin kämppä, joskus ihan siis kesän alkajaisiksi suursiivous, jolloin imuroidaan tapetit ja kirjahyllyjen taustat, joskus siivotaan samalla kaapeistakin (vaatekaapeista) pölyjä pois... Että kyllä sitä muutkin jaksavat kerralla enemmän ahkeroida ja sitten illalla lähdetään vielä lenkille...
Ootko muuten pohjanmaalta, siellä emännät taitavat olla juuri tuota lajia, että paljon ja kerralla ja sitten näytetään kavereille kuvat...
Vierailija kirjoitti:
Hyvää vppua Sinulle. Kateeksi käy ihan rehellisesti.
Miksi käy kateeksi? Sulla on mahdollisuus myös siivota lääväsi, kunhan nostat perseesi penkiltä ja ryhdyt toimeen. Pistä se puhelin pois!
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoissa voi olla kolminkertainen lasi, mutta pestävä pintoja on kuitenkin korkeintaan neljä, usein vain kaksi. Joten puhut pas kaa!!
Missä olit, kun oli matikantunnit?
missä välissä ap piti miehen haluista huolta? pyykkikoneen tyhjennyksen välissäkö imaisit kassit ohimennen tyhjiksi että miehen päivä alkaa kivasti ja keveästi
Lähde?