Mistä johtuu se että vetää puoleensa tyyppejä jotka alkaa stalkkaamaan eron jälkeen?
Kokemusta seurustelusuhteesta ja toisessa oli kyse ei vakavasta suhteesta.
Kommentit (17)
Jaa-a, samaa miettinyt itsekin.
Nimimerkillä, ex kytännyt milloin rappukäytävässä ja milloin viereisen talon parkkipaikalla, seurannut autolla ja soitellut eri numeroista.
Kokemus tyypistä, jonka kanssa ei oikeastaan edes ollut ns. suhdetta ja silti stalkkasi jälkikäteen. :D
Että enpä osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, samaa miettinyt itsekin.
Nimimerkillä, ex kytännyt milloin rappukäytävässä ja milloin viereisen talon parkkipaikalla, seurannut autolla ja soitellut eri numeroista.
Se on jännä miten jotkut ihmiset eivät sisäistä lausetta, "ei, en halua olla sinun kanssasi yhdessä, saatika missään tekemisissä". Lukuisista estoista huolimatta nämä löytävät aina jonkin keinon ilmoittaa olemassaolostaan. Mitä nämä "ei" sanaa ymmärtämättömät ihmiset oikein ajattelevat, että pitävät toimintaansa oikeutettuna?
Ei ne stalkkerit välitä siitä kuka sä oot, niille kelpaa uhri kuin uhri. Sinä viehätyt stalkkereista ja hyväksyt heidän käytöksensä, joten he päätyvät yhteen kanssasi.
Tässä kohtaa voit tehdä tietoisen päätöksen tapailla vain tavallisia päästään terveitä miehiä. Tasapainoiset miehet on toki tylsempiä, mutta elämä on valintoja.
Joo mulla ihan samoja kokemuksia kahdesta viimeisestä erosta. Omalla kohdalla veikkaisin että molemmat tajusivat etteivät tule ikinä yhtä hyvää löytämään (olin nuori, nätti, hoikka, naisellinen). Molempien kohdalla myös annettu useita mahdollisuuksia korjata omaa toimintaa ja sit kävi näin. Luulivat varmaan saavansa anteeksi loputtomiin.
Johtuu siitä tavasta millä itse suhtautuu, että itse ei ymmärrä tai osaa pitää rajaa riittävän kaukana ja sen jälkeen mesoo että what kun minä kerta sanoin ei.
Voiko joku mies kertoa miten naiset ovat stalkkeroineet?
Joillakin on sellainen vamma etteivät kykene täysin ymmärtämään toisen erillisyyttä. Eivät käsitä sitä.
Eikä tämä valitettavasti kovin harvinaista ole nykyään. Toinen on oman minuuden jatke, ei oma erillinen ihmisensä.
Etsi ensi kerralla niin hyvätasoinen mies, että ei jaksa stalkkailla kun on jono ottajia. Olet liian kiltti. Tosin, eihän hullut etukäteen kerro mitä meinaavat.
Ehkä siksi, kun eroilette liukuhihnalta ja nekin hoidatte huonosti.
Mies ei ole eroprosessissa samassa vaiheessa kuin nainen, joka on eroa itsekseen hautonut kenties vuosia.
Joo olis kyllä kiva jos hulluista näkis päällepäin mitä ne on. Sehän se ongelma usein onkin että sitten kun tajuaa ettei ole normaali psyykeltään tämä henkilö ja eroaa siitä kahjosta niin siltä häviää kaikki pidäkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla ihan samoja kokemuksia kahdesta viimeisestä erosta. Omalla kohdalla veikkaisin että molemmat tajusivat etteivät tule ikinä yhtä hyvää löytämään (olin nuori, nätti, hoikka, naisellinen). Molempien kohdalla myös annettu useita mahdollisuuksia korjata omaa toimintaa ja sit kävi näin. Luulivat varmaan saavansa anteeksi loputtomiin.
Samaistun täysin. Minäkin annoin anteeksi lukuisat kerrat. Sitten omassa päässä naksahti ja päätin, että nyt muuten riittää. Erosta ilmoittaessani sitä ollaan sitten niin järkyttyneitä, eikä yhtään osannut aavistaa. Kuinka sokea ja kuuro ihminen voikaan olla...
Kaiken huippu oli, että ex oli äitinsä laittanut soittamaan minulle. Kovasti maanitteli palaamaan poikansa kanssa yhteen, kun hän ei kestänyt katsoa tätä surullisena. Estin sitten ex-anopinkin. Luulenpa, että äiti ei ollut oikeasti mielissään siitä, että alkoholisoitunut 24v. poikansa muutti takaisin hänen kattonsa alle.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole eroprosessissa samassa vaiheessa kuin nainen, joka on eroa itsekseen hautonut kenties vuosia.
Montako kertaa sitten on tarpeeksi ilmoittaa että jos asia x ei muutu niin jätän sinut? Voisiko mennä kerrasta jakeluun jos sanotaan että minulla menee raja tässä? Ihan omaa tyhmyyttä jos aikuinen ihminen ei tajua.
Ja omalla kohdallani "liukuhihnalta": suhde 2 vuotta ja toinen 8 vuotta.
Kenenkään ei tarvi uhrata elämäänsä toisen takia. Parisuhteet on täysin vapaaehtoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa sitten on tarpeeksi ilmoittaa että jos asia x ei muutu niin jätän sinut? Voisiko mennä kerrasta jakeluun jos sanotaan että minulla menee raja tässä? Ihan omaa tyhmyyttä jos aikuinen ihminen ei tajua.
Kenenkään ei tarvi uhrata elämäänsä toisen takia. Parisuhteet on täysin vapaaehtoisia.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Seuraavasta virheestä jätät sen. Nämä tyypit ottaa sen lupana sikailla jos et tee uhkauksesta totta. Pätee ihan sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Seuraavasta virheestä jätät sen. Nämä tyypit ottaa sen lupana sikailla jos et tee uhkauksesta totta. Pätee ihan sukupuolesta riippumatta.
Kyllä, juurikin näin. Onneksi en ole tällaisessa suhteessa enää.
Up