Olen jo tässä aamupäivällä pessyt kaikki ikkunat (kolminkertainen lasi), polvillaan pessyt lattiat ja vahannut, laittanut kaksi koneellista pyykkiä ulos kuivumaan ja paistanut koe-erän munkkeja
Kommentit (54)
Heräsin, selailin uutisia ja pelasin mobiilipelejä. Söin aamupupalan, masturboin ja katselin elokuvan.
Hyvää vppua Sinulle. Kateeksi käy ihan rehellisesti.
Just heräsin ja makoilen sängyllä , että jaksaa ottaa
päikkärit.
Sitten kauppaan ostaa keppanaa ja sininenen lenkki.
Kai tiedät vanhan sanonnan: laiska töitään luettelee...
Kehittänyt 100% varman rokotteen koronaan, jolla ei ole lainkaan sivuvaikutuksia. Rokote tekee myös ottajastaan kauniimman, rikkaamman ja älykkäämmän. Nyt lähden miettimään miten poistan nälänhädän maailmasta.
Juuri heräsin ja muutaman tunnin päästä lähdössä yövuoroon.
Mitä on koe-erä munkit, meneekö ne roskiin
Olen tehnyt aamukuudesta asti ihan palkkatöitä. Nyt loppuu työpäivä. Meidän taloudessamme nainen ei myöskään ole mikään kotiorja, joka hoitaa kaiken siivouksen ja kotihommat yksin.
Meillä kävi pari päivää sitten siivooja, joka ihanasti hoiti kaikki nuo - pesivät myös pyynnöstäni lasit ja terassin. Vappumunkit olen tilannut lähileipomosta, haen ne sieltä iltapäiväkahvini jälkeen. On mukavaa, kun en tarvitse enää tällä iällä leikkiä marttyyriä ja luetella tekemiään tehtäviä :) rauhallista ja rentouttavaa vappua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt aamukuudesta asti ihan palkkatöitä. Nyt loppuu työpäivä. Meidän taloudessamme nainen ei myöskään ole mikään kotiorja, joka hoitaa kaiken siivouksen ja kotihommat yksin.
Hyvin on narsisti kouluttanut.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoissa voi olla kolminkertainen lasi, mutta pestävä pintoja on kuitenkin korkeintaan neljä, usein vain kaksi. Joten puhut pas kaa!!
Kyllä sellaisia ikkunoita on paljonkin, joissa on 6 pintaa pestävänä.
T: Siivooja joka on pessyt töissään tuollaisia tuhansia, viimeksi tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kehittänyt 100% varman rokotteen koronaan, jolla ei ole lainkaan sivuvaikutuksia. Rokote tekee myös ottajastaan kauniimman, rikkaamman ja älykkäämmän. Nyt lähden miettimään miten poistan nälänhädän maailmasta.
Kiva! Koska se on saatavilla, ja miten tuo rikkaaksi tuleminen toimii sitten rokotteen jälkeen? Laihduttaako se myös?
- Kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on narsisti kouluttanut.
Olen kyllä ihan nainen ja meillä mies osaa myös pestä niitä ikkunoita ja lattioita siinä missä minäkin ja myös pesee, joten mistä ihmeestä sinä narsistikortin vetäisit ? Oletko kateellinen, että joillakin on kotitöitä tekevä mies?
Eikö teistä kukaan käy töissä? Ei ihmekään että suomessa on korkeat verot, kun veronmaksajat joutuu elättämään kaikki av mammat
Vierailija kirjoitti:
MIksi se piti kaksi kertaa luetella mitä kaikkea olet tehnyt? Kyllä me kerrasta ymmärrettiin.
Siihen oli tullut 4 pellillistä korvapuusteja lisää!
Miksi ihmiset eivät ole töissä? Minä olen raatanut töiden parissa koko aamun. Nyt olen lounastauolla, ja sitten taas jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi se piti kaksi kertaa luetella mitä kaikkea olet tehnyt? Kyllä me kerrasta ymmärrettiin.
Siihen oli tullut 4 pellillistä korvapuusteja lisää!
Ei kun ei ollutkaan :).
Vierailija kirjoitti:
Olen siis jo siivonnut talon kaikki huoneet, pessyt ikkunat (kuusi puolta kussakin), kontallaan pessyt lattiat, pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja ripustanut ne ulos kuivumaan, tehnyt simaa, koe-erän munkkeja sekä neljä peltiä korvapuusteja.
Ap
Sun sima ei ehdi vapuksi. Olisi pitänyt tehdä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teistä kukaan käy töissä? Ei ihmekään että suomessa on korkeat verot, kun veronmaksajat joutuu elättämään kaikki av mammat
Olethan sinäkin täällä.
Nukuin oikein hyvin ja söin rauhassa aamiaisen. Kirjotin pari tuntia viestiä tärkeälle ystävälleni. Marinoin ilta-ateriaa varten lihat,.Nyt lähden puutarhaan ruoputtelemaan. Otan kissan mukaan ulkoilemaan. Ihana olla mieskaverin luona viikonloppu ja nauttia elämästä.