Olen jo tässä aamupäivällä pessyt kaikki ikkunat (kolminkertainen lasi), polvillaan pessyt lattiat ja vahannut, laittanut kaksi koneellista pyykkiä ulos kuivumaan ja paistanut koe-erän munkkeja
Kommentit (54)
Miksi polvillaan pesit, eikö sulla ole kunnon siivousvälineitä?
Ja laiska töitään luettelee :D
Kirjastotäti kirjoitti:
Ilmiantanut 200 viestiä joista en ole pitänyt.
mä jo vähän ihmettelinkin,onneksi sentään jäi mulle noi poikalapsijutut!
Kaikkee kummaa ne ihmiset puuhaa,siivota nyt...hyi olkoon.
Maanantaina tulee siistijä.
Miehen kanssa pidetty aamukivaa, ei vielä muuta kerennyt.
Vapaata molemmilla, tilataan kohta pizzaa😊
Osallistunut yhteen Teams-palaveriin, hoitanut puhelimella asioita, hoitanut viesteillä asioita, lähettänyt lukuisia sähköposteja, valmistellut yhtä dokumenttia ja paljon muuta.
Lisäksi osaan erottaa toisistaan otsikon ja viestikentän.
MIksi se piti kaksi kertaa luetella mitä kaikkea olet tehnyt? Kyllä me kerrasta ymmärrettiin.
Puhunut ystävän kanssa puhelimessa, istuskellut pihalla seniorikoiran kanssa ja juonut simaa. Ihanaa kun ei kiire mihinkään. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ikinä saa varren kanssa samanlaista hankausvoimaa kuin polvillaan.
Totta :D
t.mies
AP on laiska! Mä olen kaikkien noiden lisäksi vielä paistanut 100 piirakkaa, lypsänyt lehmät ja käynyt hakkaamassa muutaman motin halkoja.
Kiillota se sädekehäsi myös ap, taisit unohtaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile levymoppia - tulos takuulla siistipmi.
Meillä on ikkunoita niin paljon, että pesu on päivän urakka. Eikä tämän päivän, koska on työpäivä. Eli olen tehnyt töitä koko päivän,
Ikkunatkin pitäisi pestä joskus, mutta se on iso homma ja vaatii oman sille omistetun päivän.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis jo siivonnut talon kaikki huoneet, pessyt ikkunat (kuusi puolta kussakin), kontallaan pessyt lattiat, pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja ripustanut ne ulos kuivumaan, tehnyt simaa, koe-erän munkkeja sekä neljä peltiä korvapuusteja.
Ap
Ap, olisiko sinut mahdollista palkata muihin taloihin tekemään vappusiivot? Vaikutat todella tehokkaalta ja voisit tienata tuolle ominaisuudella meidän laiskojen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta :D
t.mies
Sulla taitaa olla mielessä vähän muut varret ja hankausvoimat.
Mä syön just aamupalaa. Kävin koirien kanssa 15min aamupissalla pihalla ja ne palasi sohvalle nukkumaan. Varmaan kahden maissa aktivoidun ja mietin päivän ohjelmaa, nyt vaan hengaan ja oon vapaalla.
Ikkunoissa voi olla kolminkertainen lasi, mutta pestävä pintoja on kuitenkin korkeintaan neljä, usein vain kaksi. Joten puhut pas kaa!!
Pessyt 2 lakanaa ja ollut väsynyt. Lapsi alkoi illalla oksentaa ja valvoin lapsen kanssa pitkälle aamuyölle, kun lapsi oksenteli. Neljän aikaan lapsi lopulta nukahti ja nukkui seitsemään ja heräsi oksentamaan. Nyt keittelen lapselle makaronia ja katsotaan pysyykö se sisällä, kun ei oo sen jälkeen oksentanut. Iltapäivällä koitan saada vähän töitäkin tehtyä vaikka pomo sanoi, että voin pitää koko päivänkin vapaata, mutta en kehtaa, koska työkone on kuitenkin mulla kotona ja jos tuo ipana asettuis nukkumaan voisin sillä aikaa tehdä töitä.
Minä olen mm. käynyt aamukierrolla ja operoinut yhden selkäydinkanavan.
Heti herättyäni siivosin keittiön nopeasti, ja sen jälkeen olen laskenut 4 tuntia fysiikkaa. Nyt alkaa pää jo vähän pehmetä, lähden tästä hölkkälenkille. Kotiin palattuani leivon mustikkapiirakan ja jatkan matematiikan parissa. Opiskelen teknillisessä yliopistossa jos jotakuta kiinnostaa (tuskin).
Petasin sängyn ja imuroin pikaisesti. Minulla on vielä pyjama päällä. Käyn suihkussa, jos jaksan ja vaihdan sitten päivävaatteeet.
Mies kai ostaa pullon simaa ja munkkeja, jos muistaa.
Hyvä sinä! Olet ollut ahkera.
Itse heräsin vasta tunti sitten ja makaan vielä sängyssä juomassa toista kupillistani kahvia. Hups.