Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaisiko ikisinkkumiesten lähteä yksin yön yli risteilylle?

Vierailija
09.11.2023 |

Risteilyllä naiset ovat humalassa ja silloin miehen mahdollisuudet saada nainen paranevat huomattavasti. Lisäksi kun hytissä on vain yksi henkilö, voi nainen ilman häiriötekijöitä tulla miehen hyttiin. Itsekin voi ostaa laatikon lonkeroa tax freestää ja juoda siitä hytissä pohjia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mennään MS mystery risteilylle 

Vierailija
2/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sinkkuna muttei humalaiset naiset kiinnostaneet vaan nuuska ostokset. Se vähän parempi valinta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ikisinkkumies ja introvertti joten laivalle en menisi koska siellä on muita ihmisiä, introverttina menen mieluummin metsään kävelylle,menen mökilleni viettämään aikaa tai sitten olen vain kotona.

M33

Vierailija
4/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
5/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies joka ei harrasta yhden yön juttuja, niin ei kannata. On parempaa tekemistä turvallisemmassa paikassa.

Vierailija
6/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus aikoinaan yli 20x kertaa siellä Tukholman risteilyllä. Viimeisin reissu oli sellaisessa 500€ hintaisessa hytissä. Se käy vähän tylsäksi jossain kohtaa

Vierailija
7/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivat on tylsiä paikkoja ja en muutenkaan sinne mene koska olen raitis.

T:ikisinkkumies 

Vierailija
8/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen varoitus että ainakaan menomatkalla laivayhtiöt myy enää korkeintaan 6-päkin tax freesta.

Mutta varsinkin opiskelijaristeilyt hyvä paikka löytää kiimaisia naikkosia

Vierailija
9/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies lähtee laivalle juomaan limonadia ja sit se käy yksin nukkumaa klo 21:00. 

Vierailija
10/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies lähtee laivalle juomaan limonadia ja sit se käy yksin nukkumaa klo 21:00. 

Infopisteeltä kuuluu kuulutuksia löytyneestä miehestä. Eemeli,20 muisteli äitinsä nimeksi Tuijan. Tuijaa huudellaan läpi risteilyn.

Vierailija
11/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokravaimon saa helpomminkin. Juu, et saa tuolta naista pihinä tai köyhänä. Muille oikein mainio vaihtoehto. https://t.ly/XVWMb

Vierailija
12/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin, niin en naisen löytämisen takia, vaan istuisin katsomassa merta koko matkan ajan.

-sinkkumies

Vierailija
13/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun lukioaikana risteilyllä oli joka kerta joku nainen kainalossa. Nyt vanhempana olisi varmaan haastavampaa iskeä sieltä nainen.