Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
22341/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riitti katsominen. Sammutin television, kun Sainio kehui Petraa, josta en pidä, joka täysi tapetti talossa.    Tämä on ihan varma asia, äänestys on turhaa, tuotanto valitsee voittajan. 

Äänestäköön kuka haluaa, minä en tule katsomaan edes finaalia, koska tuotanto on  jo Sainion johdolla valinnut voittajan. Tähän saakka katsoin kaikki koosteet klo 12 saakka. 

Finaalia en katso, enkä anna äänen ääntä kenellekkään, 

olin äänestänyt joitakin kertoja, mutta en Petraa, koska en hänestä tykkää. 

Mene vielä lattialle makaamaan itkupotkuraivareissa!

Itse en ole äänestänyt ketään, koska se on rahan tuhlausta, mutta löin vetoa Petran voiton puolesta, kun kerroin oli vielä 6,5.

Vierailija
22342/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Ronn Moss?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22343/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nina saunonut ollenkaan tuolla talossa? En ole ainakaan huomannut. Eikä kai ole porealtaassakaan käynyt.

Vierailija
22344/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noillahan on ihan hauskaa ja hyvä meno, tällä palstalla kaikki saadaan käännettyä niin negatiiviseksi

Vierailija
22345/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petran äänimäärä vain nousee. Hienoa.

Vierailija
22346/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Juti katos?

Jäi farmin huusiin jumiin.

Vierailija
22347/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi ollut yllättävän hyvä! Pitkästä aikaa BB joka ei ollut huonoin BB koskaan. Varmaankin VIP formaatti uusitaan ensi vuonna.

Vierailija
22348/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JESS! Petra johdossa äänissä.

Kyllä nyt näyttää vahvasti siltä, että Petrasta 'leivotaan' tämän VIP-BB:n voittajaa. Kim Sainion kommentit ovat hyvin paljon kantaaottavia, eli onko hänen kauttaan tarkoituskin vaikuttaa katsojien äänestyskäyttäytymiseen. 

Alkoi oksettaa noiden ukkojen puolueellisuus! Jaksaako tuota edes seurata, kun meni jo maku?

Ei se Petra ole niin ylivoimainen! Antanut hyvin vähän koko ohjelmalle..

Jos voitto tulee niin ei mene oikein.

Täysin samaa mieltä. Tulee mielenkiintoiselle ja hauskalle vip-kaudelle paska päätös jos jurottava ja mulkoileva mörökölli voittaa!

Vierailija
22349/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Petrafanit ovat Mikkosen haukkujia? Ja luulevat että Petran haukkujat on ninafaneja?

Oikeasti??

Minä tykkään Ninasta ja minä tykkään Petrasta enkä näe tässä mitään ristiriitaa, äänestää en aio kumpaakaan ja ihan sama vaikka kuka näistä neljästä voittaisi, ei henkilökohtaisesti minua kosketa niin että ketään alkaisin haukkua tai mustamaalta. 

Vierailija
22350/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Ronn Moss?

Ridgeä kanssa tuossa kyselin, mutta mukamas seiskan lupaus. Silti tuntuu pahalta. Miten seiska uskaltaa lupailla olemattomia toisten puolesta. Ei kivaa kun joutuu pettymään:(

Vierailija
22351/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka äänestyksessä on yllättäin viim 2min aikana tippuja ollut aivan yllätys...käsikirjoitettua

Vierailija
22352/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Ridge???Lupaus on lupaus. Ei saa vedättää katsojia!

Seiskan lupaus, ei liity BB

Miten Seiska korvaa petetyn lupauksen?

Vierailija
22353/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riitti katsominen. Sammutin television, kun Sainio kehui Petraa, josta en pidä, joka täysi tapetti talossa.    Tämä on ihan varma asia, äänestys on turhaa, tuotanto valitsee voittajan. 

Äänestäköön kuka haluaa, minä en tule katsomaan edes finaalia, koska tuotanto on  jo Sainion johdolla valinnut voittajan. Tähän saakka katsoin kaikki koosteet klo 12 saakka. 

Finaalia en katso, enkä anna äänen ääntä kenellekkään, 

olin äänestänyt joitakin kertoja, mutta en Petraa, koska en hänestä tykkää. 

Ai tuotanto on taas valinnut voittajan? Eiliseen asti se tuotannon suosikki oli muka Vala.

Vierailija
22354/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra sanoi saunassa Markulle: Huomenna teemana on pohjanmaa-mennään pohjanmaan kautta. Siihen Markku: Mennään puukkohippaa!

Vierailija
22355/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tolle vehviläiselle onmennyt päähän, kuittailee Sainiolle välillä tylysti. Partojen väristä sanoisin, että kyllä vehviläisellä on harmaampi partakuin Sainiolla. 

Vierailija
22356/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Petran suosiota. Mikä hänessä vetoaa ihmisiin.

Et ole ainoa joka sitä ihmettelee....Oisko sillä jotain tekemistä asian kanssa kun nykyään pyritään sukupuolineutrauliuuteen? Ehkä osa mieskatsojista viehättyy miesmäisestä, androgyynistä naistyypistä? Ihan samalla tavalla kuin nähtävästi osa naiskatsojista kokee epämiehekkään, kauhealla narisevalla äänellä puhuvan Markun viehättäväksi? Onneksi makuja on monia. Jokaisen meistä ei tarvitse olla androgyynejä. Onneksi on vielä miehekkäitä miehiä!

Tuota tuota (sano rva Mikkonen), onko sun suosiossa siis aina vain ihmisiä, joita panisit? Siis aina sellaisia, joita pidät seksikkäinä, mahdollisia parittelukumppaneja? Kysyn ihan aidosti, sillä jos niin on, niin se taas on minusta hirveän outoa ja kyllä, hivenen ahdistavaakin ja ainakin hvtan rajoittavaa.

Kaikkien aikojen BB-suosikkini oli kakkoskauden uber-Olli, joka ei ole lähelläkään minun ajatusta 'panisin'-tyypistä. Miksi olisikaan? Sen sijaan hän oli sekä tahallisesti että tahattomasti hauska, koominen suorastaan, nokkela ja kekseliäs kundi, joka alkoi leijailemaan jo muutamassa viikossa tosi pahasti. Pidin kyllä myös Pertusta ja Andthesta, mutta eivät hekään minua seksuaalisesti kiinnosta mitenkään. Sen sijaan pidin Adea seksikkäänä - ja hän oli luonteeltaan ihan hirveä, en eläissäni olisi häntä kannattanut mitenkään.

Olli oli aivan huippu asukas! Kuinka vakuutti tyttöystävälleen "mä en sössi mitään, mä en sössi mitään" ja muutaman viikon päästä nojaili hitaita Hannen kanssa "mun tekis mieli suudella sua, mä elän hetkessä". Ja hänen esittämänsä matkaopas Alejandro viikkotehtävässä oli suorastaan legendaarinen!

Vierailija
22357/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas Nina roastaa Petraa, kun Petran vanhennettu kuva muistuttaa muka hautaustoimiston virkailijaa...Nina sanoi "Tässä otrapelli minkäs väristä arkkua teille sais olla?" Ja samassa lauseessa kehuu Saraa, kuinka kaunis hän on vanhennettuna"...Tää ei nyt oo enää reilua! Ninan pisteet laskee mun silmissä, kuinn lehmän häntä konsanaan tällä menolla.

Tämän kylläkin sainoi SAARA eikä Nina...

Vierailija
22358/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä saunassa ;) ;)

Vierailija
22359/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Markku kyllä huppelissa-puhetta tulee solkenaan. 

Vierailija
22360/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Petra on koko ajan niin vaivautuneen oloinen. Silläkin jo toivon, ettei voita. Yhtä pirteä ilmestys kuin pitkäaikais-masennuspotilas. Kaikki hymynkareetkin tuntuu niin väkinäisiltä.

Tämä. En kyllä ymmärrä Petran suosiota millään. Mutta ennemmin hänellekin voiton soisin kuin Saralle. Yhtäkään tubettelijaa ei pitäisi enää päästää julkkiskaudelle, ellei sitten ole oikeasti viihdyttävä ja värikäs hahmo ja oikeasti tunnettu. Esim. Pinjasta en ollut koskaan kuullutkaan (kun en ole teini) ja Roni ja Sara ovat kyllä yleisestikin aika tunnettuja, mutta molemmat ovat kuolettavan tylsiä, eivätkä ole tuoneet tuonne taloon oikein mitään.

Ketju on lukittu.