Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Kuka hemmetti lukee seiskaa?Se pitää olla Jallu,Kalle jaRatto vuosikerrat tallella!Toimii aina😄
Vierailija kirjoitti:
Petran äänimäärä vain nousee. Hienoa.[/quote
Tämä kävelee kummallisen miehekkästi ja jalat harallaan kuin olis paskelit housuis.
Sekö vetoaa? Vaiko mulkoileva ja mitäänsanomaton asenne?
Valavuori: Katsojathan eivät näe kaikkea. Tuskin kukaan katsoo montaa tuntia useampaa päivää.
Auts, tuo sattui :D
Kerrankin on finaalissa porukka, joista kenenkään voitto ei oikeastaan haittaisi.
Siis mitä??? mainoksii ja pari minaa haastattelua ja sit taas mainoksia
Vierailija kirjoitti:
Miksei vegaani näytä munaansa? Heiluttelis kellejään nyt kunnolla suihkussa, niin ropsauttaisin sille kunnolla ääniä.
T: Tapsa 47 v
Se Pulli on vain kuumille
Vierailija kirjoitti:
Markku huljutti mulkkunsa ja kivekset suihkussa käyttämällä kättään uimahousujen sisällä, mutta ei pessyt peräreikäänsä.
Tarkkaan katsottu.
Eipä oo paljon studiossa aikaa vierasta jututtaa, kun mainokset taas jo kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Markku huljutti mulkkunsa ja kivekset suihkussa käyttämällä kättään uimahousujen sisällä, mutta ei pessyt peräreikäänsä.
Kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Markku kyllä huppelissa-puhetta tulee solkenaan. [/quote
Make pistää kaiken peliin viimemetreillä ja eihän tuota kanalaumaa ja kaakatusta jaksa Makekaan paimentaa ja vahtia enää ilman terästystä. Inhimillistä sinänsä;)
Petruska on hauska ja aito eikä mikään meikkipelle sipsuttelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petran äänimäärä vain nousee. Hienoa.[/quote
Tämä kävelee kummallisen miehekkästi ja jalat harallaan kuin olis paskelit housuis.
Sekö vetoaa? Vaiko mulkoileva ja mitäänsanomaton asenne?Petra on rehti ja aito.
Hän ei esitä mitään, ei mielistele muita, ei jauha jaskaa.
Tykkään myös hänen huumoristaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pesisi, kun pesi sen jo pari tuntia sitten ja sen jälkeen on lillunut poreammeessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Nina pitää itseään niin vanhana. Puhuu itsestään kuin olisi jo 80-vuotias.
Eikä puhu. Hyvä näyttää noilla nuoremmilla olla olevan Ninan seurassa, nauru raikaa ja juttu lentää, kaikilla hauskaa ja kaikki uskaltaa osallistua.
Ihan loistava. Vai ei muka Mikkosta roustata, kannattais kuunnella tarkemmin. Hemmetin hyvä itseirona naisella kyllä. Hauskaa Petra
Petralla hyviä kuitteja. Joku pikkuisen heikolla korvalla kuuntelee kun laittaa kaikki Saran kuitit Petralle Ninan piikkiin.
Kyllä minä Mikkoselle voiton soisin hänelle senolisiniso raha ja taatusti tarpeeseen. Muilla on varmasti enemmän fyffeä.
Sainion käytös oli jo todella loukkaavaa, eikä pitänyt paikkaansa.
Sainio on itse ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti katsominen. Sammutin television, kun Sainio kehui Petraa, josta en pidä, joka täysi tapetti talossa. Tämä on ihan varma asia, äänestys on turhaa, tuotanto valitsee voittajan.
Äänestäköön kuka haluaa, minä en tule katsomaan edes finaalia, koska tuotanto on jo Sainion johdolla valinnut voittajan. Tähän saakka katsoin kaikki koosteet klo 12 saakka.
Finaalia en katso, enkä anna äänen ääntä kenellekkään,
olin äänestänyt joitakin kertoja, mutta en Petraa, koska en hänestä tykkää.
Ai tuotanto on taas valinnut voittajan? Eiliseen asti se tuotannon suosikki oli muka Vala.
Petra saa ääniä porukalta toisella foorumilla koska ovat sopineet niin, mies ei saa voittaa
Markku on sen verran jo hönössä että varmaan naksauttaa vielä tänä yönä painijaa.
Noilla on hyvä sananvaihti ja huumori keskenään, Petra heittää tosi rankkaa ja suoraa läppää Ninalle ja Nina van nauraa. Vala ois jo hakannu kaikki.