Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
20981/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut jättää jäähyväisiä ja Nina kyselee puhtaita lakanoita varastohuoneesta. Ei ilmeisesti tajua että voi olla juuri se joka lähtee eikä tosiaankaan petaa enää petiään. Huh huh.

Kai nuo muutkin tarvitsevat puhtaita lakanoita? 

Ja taas meni kommentin pointti yli hilseen.

Sä olet varmaan todellinen porukan ilopilleri.

Kyllä minä ymmärsin täsmälleen mitä tarkoitit. Halusit taas löytää väkisin jostain syyn, jonka takia voit haukkua Ninaa. Juu, en ole ilopilleri, kun en näe tuossa mitään hauskaa. 

Minä EN kirjoittanut tuota aloitusviestiä.

Enkä ole edes haukkunut Ninaa. Ihmettelin vain sinun tosikkomaisuuttasi ja olin ilmeisen oikeassa.

Vierailija
20982/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Markku ja Vala saa jäädä. Petrakin jees. Sara tai Nina ulos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20983/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt haluaisi mitenkään väheksyä, mutta jotenkin häiritsee kun Sara on pariinkin kertaan nyt maininnut, että hänestä ei olisi painimatsiin suuren yleisön eteen ja siksi oli näiltä muilta asukkailta hienoa, kun pystyivät laulamaan. En pitäisi mikrofoniin laulamista nyt niin kamalan vaikeana asiana, että siihen ei halutessaan pystyisi kuka tahansa parin tunnin harjoittelulla. Tottahan se jännittää eikä se varmasti ole kovin ammattimaista, mutta ei se nyt mikään ultimaattinen taito ole. Kaikki ovat kuitenkin laulaneet ja edes jollain tavalla esiintyneet jo koulussa. 

Ääntä saa jokainen aikaan. Laulaminen on ihan eri juttu. Livenä laulaminen tv-lähetyksessä vielä huomattavasti erimpi juttu ja vielä 5 hengen porukassa joka ei ole juurikaan harjoitellut ja kappalekin on kaikille uusi.

Mut kiva että sinä luotat siihen että vetäisit vastaavan tilanteen puhtaasti kerralla. 

Mielestäni sanoin, että ymmärrän, että jännittää ja että lauluääni ei ole ehkä niin ammattimainen. Olihan kappale Sarallekin uusi ja monia kokeneita laulajiakin jännittää esiintymiset. Sara puhui yleisellä tasolla aiemmin myös esim biisinteon ja äänityksen osalta ja siinä ei ollut yleisöä, joten ei ollut kyse pelkästä live-esiintymisestä. 

Itsehän sanoit että mikrofoniin laulaminen on piis of cake eli ei mikään saavutus. Kerroin vain että olet väärässä. 

Unohda. Putosit kärryiltä jo niin alkumetreillä, että en jaksa lähteä vääntämään. 

Vierailija
20984/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mua ärsyttää tuo Kim Sainio 🙄

Ärsyttääkö ketään muuta?

En nyt maha kippurassa räkätä mutta hauska on analyyseineen. Olemus niinkuin 5vuotiaalla😄

Ihan asiallinen olemus, ottaen huomioon että on sairastanut MS-tautia 16 vuotta.

Vierailija
20985/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei musatietäjät, mitä Sara tarkoitti, kun pyysi sitä Pyhin kaveria "nudettamaan" hänen ääntä vasemmalle tai taaemmas. Mitä nudetus meinaa?

Vierailija
20986/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö ketään muuta?

Kyllä ärsyttää. Yrittää olla niin kovin nokkela, mutta hänen letkautuksissaan ei ole päätä eikä häntää. 

Itse kyllä koen, että hänen jutuissaan on pointtia, mutta tuo ylimielinen olemus pistää ärsyttämään. Sitäkin enemmän ärsyttää Annin ja Tinnin kiherrykset tälle.  Onneksi sen ensimmäisen jakson frassin jälkeen homma meni asiallisemmaksi.

Vierailija
20987/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä että naiset äänestää..

Vierailija
20988/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut jättää jäähyväisiä ja Nina kyselee puhtaita lakanoita varastohuoneesta. Ei ilmeisesti tajua että voi olla juuri se joka lähtee eikä tosiaankaan petaa enää petiään. Huh huh.

Kai nuo muutkin tarvitsevat puhtaita lakanoita? 

Ja taas meni kommentin pointti yli hilseen.

Sä olet varmaan todellinen porukan ilopilleri.

Kyllä minä ymmärsin täsmälleen mitä tarkoitit. Halusit taas löytää väkisin jostain syyn, jonka takia voit haukkua Ninaa. Juu, en ole ilopilleri, kun en näe tuossa mitään hauskaa. 

Minä EN kirjoittanut tuota aloitusviestiä.

Enkä ole edes haukkunut Ninaa. Ihmettelin vain sinun tosikkomaisuuttasi ja olin ilmeisen oikeassa.

Minulle on ihan sama, kuka sen kirjoitti. Tuollainen väkisin väännetty taivastelu ei nyt vain ole millään muotoa hauskaa. 

Vierailija
20989/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö ketään muuta?

En nyt maha kippurassa räkätä mutta hauska on analyyseineen. Olemus niinkuin 5vuotiaalla😄

Ihan asiallinen olemus, ottaen huomioon että on sairastanut MS-tautia 16 vuotta.

Toit sitten tuon sairauskortin tähän väliin.

Vierailija
20990/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valako meni ja voitti 3 vehjettä 😒

Vierailija
20991/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä että naiset äänestää..

Palstamammat ei koskaan kannata toista naista

Vierailija
20992/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eilen voitti

Vierailija
20993/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt haluaisi mitenkään väheksyä, mutta jotenkin häiritsee kun Sara on pariinkin kertaan nyt maininnut, että hänestä ei olisi painimatsiin suuren yleisön eteen ja siksi oli näiltä muilta asukkailta hienoa, kun pystyivät laulamaan. En pitäisi mikrofoniin laulamista nyt niin kamalan vaikeana asiana, että siihen ei halutessaan pystyisi kuka tahansa parin tunnin harjoittelulla. Tottahan se jännittää eikä se varmasti ole kovin ammattimaista, mutta ei se nyt mikään ultimaattinen taito ole. Kaikki ovat kuitenkin laulaneet ja edes jollain tavalla esiintyneet jo koulussa. 

Ääntä saa jokainen aikaan. Laulaminen on ihan eri juttu. Livenä laulaminen tv-lähetyksessä vielä huomattavasti erimpi juttu ja vielä 5 hengen porukassa joka ei ole juurikaan harjoitellut ja kappalekin on kaikille uusi.

Mut kiva että sinä luotat siihen että vetäisit vastaavan tilanteen puhtaasti kerralla. 

Mielestäni sanoin, että ymmärrän, että jännittää ja että lauluääni ei ole ehkä niin ammattimainen. Olihan kappale Sarallekin uusi ja monia kokeneita laulajiakin jännittää esiintymiset. Sara puhui yleisellä tasolla aiemmin myös esim biisinteon ja äänityksen osalta ja siinä ei ollut yleisöä, joten ei ollut kyse pelkästä live-esiintymisestä. 

Itsehän sanoit että mikrofoniin laulaminen on piis of cake eli ei mikään saavutus. Kerroin vain että olet väärässä. 

Unohda. Putosin kärryiltä jo niin alkumetreillä, että en jaksa lähteä vääntämään. 

Niin.

Vierailija
20994/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö ketään muuta?

Kyllä ärsyttää. Yrittää olla niin kovin nokkela, mutta hänen letkautuksissaan ei ole päätä eikä häntää. 

Itse kyllä koen, että hänen jutuissaan on pointtia, mutta tuo ylimielinen olemus pistää ärsyttämään. Sitäkin enemmän ärsyttää Annin ja Tinnin kiherrykset tälle.  Onneksi sen ensimmäisen jakson frassin jälkeen homma meni asiallisemmaksi.

Minä en löydä niistä mitään hyviä pointteja. Lähes kaikissa pointeissa on jotain itse väkisin keksittyä tai sitten niistä on jätetty jotain olennaista pois. 

Vierailija
20995/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh

Vierailija
20996/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö ketään muuta?

Toit sitten tuon sairauskortin tähän väliin.

Kyllähän MS-tauti tuollaisiin seikkoihin vaikuttaa. Jatka sinä vain naureskelua. Normaali ihminen ei näe vakavassa sairaudessa mitään hauskaa.

Vierailija
20997/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh

Vierailija
20998/24387 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: