Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Muut jättää jäähyväisiä ja Nina kyselee puhtaita lakanoita varastohuoneesta. Ei ilmeisesti tajua että voi olla juuri se joka lähtee eikä tosiaankaan petaa enää petiään. Huh huh.
Kai nuo muutkin tarvitsevat puhtaita lakanoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ekana Markku ja Aleksi turvaan ja naiset sitten kisaa keskenään vikoista paikoista. Markku ja Allu on jo paikkansa finaalissa ansainneet ja niin on kaksi naistakin, mutta kun kerran pitää vielä yksi rahastus järjestää..
Yksikö nyt tippuu, miten se viimeinen äänestys neljän kesken sitten suoritetaan?
Ainakin aiemmin (subin aikoina) häädettiin yksitellen kunnes vaan voittaja jäi taloon.
Juu juu, jatkuvaa äänestystä siis ja tilanteen seurantaa heittelyineen
Vierailija kirjoitti:
Sara kertoi pk-huoneessa, että tykkää kaikista, jotka ovat päässeet finaaliviikolle viettämään aikaa hänen kanssaan.
Just toi ylimielisyys on Sarassa pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Pyhimyksestä mieleen isokokoinen vauva.
Mulle tulee sun kommentista mieleen tyhmä ihminen
Se ketä haukkuu tyhmäksi on ite tyhmä.
Se ketä haukkuu isokokoiseksi vauvaksi on ite isokokoinen vauva hahaa!
Onko vauvoissa kenties jotain pahaa?
Ei kovin imarteleva kuvaus
Vauvathan on söpöjä. Sä et ilmeisesti tykkää vauvoista. Ok.
Haluat näyttää vauvalta, koska ne on söpöjä?
Miksei. Ja sun ongelma on?
Ei ole ongelmaa, olen vain utelias. Se, että aikuinen ihminen haluaa näyttää vauvalta on erikoinen asia minulle. Haluatko kertoa lisää tästä ja valottaa tätä näkemystä?
Kysy tuota vaikka pyhimykseltä. :D
Vierailija kirjoitti:
Nina ottaa kyllä ihan liian tosissaan tämän.
kaikki sen ottaa ihan yhtä tosissaan, Nina vaan tunnustaa suoraan
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asukkaat on niin nähty ja kuultu. Voisivat kaikki lähtee tänään vetää BB-talosta.
Joo, ylläri voittaja: ron moss joka on ollut koko pariviikkoisen sala-asukkaana piilossa vaatekomeron perukoilla ja voittaa koko kisan ainoana jäljellä olevana.
Vierailija kirjoitti:
Minkä palkinnon Aleksi valitsi itselleen. Valitsiko esim kuntolaitteen?
OBH Nordica ei taida valmistaa kuntolaitteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelmaa, olen vain utelias. Se, että aikuinen ihminen haluaa näyttää vauvalta on erikoinen asia minulle. Haluatko kertoa lisää tästä ja valottaa tätä näkemystä?
En näe tarvetta sille. Kiitos vaan uteliaisuudestasi.
Okei vauveli <3
Vierailija kirjoitti:
Muut jättää jäähyväisiä ja Nina kyselee puhtaita lakanoita varastohuoneesta. Ei ilmeisesti tajua että voi olla juuri se joka lähtee eikä tosiaankaan petaa enää petiään. Huh huh.
Ninahan ne kaikkien petivaatteet ja pyyhkeet on huolehtinu jo kauan. Alussa pesi ne itse ja nyt toimittaa pyykkiin ja hakee uudet tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe tarvetta sille. Kiitos vaan uteliaisuudestasi.
Okei vauveli <3
Okei isukki <3
Vierailija kirjoitti:
Radiotoimittajat ja tv-toimittajat ovat eri ammattit, koska televisiossa on kuva. Nelonen media ei tätä taida tietää.
Toisaalta noiden paikka ei ole missään puhetyössä.
Sara osaa kyllä laulaa mutta tietää sen itse turhan selvästi. On ollut koko kisan ajan todella feikki. Ihan samoin kuin kaikissa muissa ohjelmissa. Kauhean levoton ja huomionkipeä. Tekee pahaa katsoa noin epävarmaa ihmistä. Ei ole oikea ihminen voittamaan tätä kisaa.
Miks mua ärsyttää tuo Kim Sainio 🙄
Ärsyttääkö ketään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Spoiler, aleksi valitsi eiliset banaanit eli nyt sillä on kotona 50 kiloa banaaneja + banaanipuku.
Kimiä ja Tinniä naurattaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nuo muutkin tarvitsevat puhtaita lakanoita?
Ja taas meni kommentin pointti yli hilseen.
Sä olet varmaan todellinen porukan ilopilleri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt haluaisi mitenkään väheksyä, mutta jotenkin häiritsee kun Sara on pariinkin kertaan nyt maininnut, että hänestä ei olisi painimatsiin suuren yleisön eteen ja siksi oli näiltä muilta asukkailta hienoa, kun pystyivät laulamaan. En pitäisi mikrofoniin laulamista nyt niin kamalan vaikeana asiana, että siihen ei halutessaan pystyisi kuka tahansa parin tunnin harjoittelulla. Tottahan se jännittää eikä se varmasti ole kovin ammattimaista, mutta ei se nyt mikään ultimaattinen taito ole. Kaikki ovat kuitenkin laulaneet ja edes jollain tavalla esiintyneet jo koulussa.
Ääntä saa jokainen aikaan. Laulaminen on ihan eri juttu. Livenä laulaminen tv-lähetyksessä vielä huomattavasti erimpi juttu ja vielä 5 hengen porukassa joka ei ole juurikaan harjoitellut ja kappalekin on kaikille uusi.
Mut kiva että sinä luotat siihen että vetäisit vastaavan tilanteen puhtaasti kerralla.
Mielestäni sanoin, että ymmärrän, että jännittää ja että lauluääni ei ole ehkä niin ammattimainen. Olihan kappale Sarallekin uusi ja monia kokeneita laulajiakin jännittää esiintymiset. Sara puhui yleisellä tasolla aiemmin myös esim biisinteon ja äänityksen osalta ja siinä ei ollut yleisöä, joten ei ollut kyse pelkästä live-esiintymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Valitsi jäädä asumaan tohon taloon syksyyn asti, koditon kun on
Nina ottaa kyllä ihan liian tosissaan tämän.