Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mua ärsyttää tuo Kim Sainio 🙄
Ärsyttääkö ketään muuta?En nyt maha kippurassa räkätä mutta hauska on analyyseineen. Olemus niinkuin 5vuotiaalla😄
Ihan asiallinen olemus, ottaen huomioon että on sairastanut MS-tautia 16 vuotta.
Toit sitten tuon sairauskortin tähän väliin.
Niinh. Enkä mä 5vuotiaalla pahalla tarkoittanut. Joku Sainiossa vaan viihdyttää ja saa hymyilemään. 🧢
Sainion silmät kertovat enemmän kuin ne 5 sanaa. I like.
Kolme on tehnyt itsensä omilla avuillaan julkisituun pääsyyn! Neljäs ei niin omilla avuilla!
Vierailija kirjoitti:
Täällä ketjussa on hemmetisti rasittavia puolestaloukkaantujia.
Totta, sekä jankkaavia mielensäpahoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Muut jättää jäähyväisiä ja Nina kyselee puhtaita lakanoita varastohuoneesta. Ei ilmeisesti tajua että voi olla juuri se joka lähtee eikä tosiaankaan petaa enää petiään. Huh huh.
Ärsyttävän ylimielistä itsevarmuutta! Kunpa tippuis tänään!
Harmi vain Markku voittaa. Nina tippuu tänään kun on jo toistamiseen päiväkirjahuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ ON BIG BROTHER! RIKOTTE SÄÄNTÖJÄ. BB-ASIOISTA PUHUMINEN VAIVA.FI:SSÄ ON KIELLETTY. LOPETTAKAA VÄLITTÖMÄSTI!
vaiva.fi 😂
Nina on päiväkirjahuoneessa ihan toisenlainen kuin talossa. Määrätietoinen, voitontahtoinen ja skarppi. Talon puolella hyväntahtoinen höppänä mummeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä että naiset äänestää..
Palstamammat ei koskaan kannata toista naista
Älä yleistä. Olen lyönyt vetoa Petran voiton puolesta.
Jo on tungettu mainosta tähän ohjelmaan. Lisäksi suurin osa on jotain sanoman oman pskan puffaamista eli ei tähän mainosaika näytä kaupaksi käyvän.
Ilmankos näitä rahastusäänestyksiä on harva se ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mua ärsyttää tuo Kim Sainio 🙄
Ärsyttääkö ketään muuta?En nyt maha kippurassa räkätä mutta hauska on analyyseineen. Olemus niinkuin 5vuotiaalla😄
Ihan asiallinen olemus, ottaen huomioon että on sairastanut MS-tautia 16 vuotta.
Toit sitten tuon sairauskortin tähän väliin.
Kyllähän MS-tauti tuollaisiin seikkoihin vaikuttaa. Jatka sinä vain naureskelua. Normaali ihminen ei näe vakavassa sairaudessa mitään hauskaa.
Siis hä?? Oliko toi mulle vai tolle sairauskortin vetäjälle? Mä en edes tiennyt mistään Sainion sairauksista ja vaikka olisin tiennyt, en tosiaan sellaiselle nauraisi! Tykkään sen kommentoinnista.
T.Se joka sanoi olemuksen olevan kuin 5v.
Vierailija kirjoitti:
Sainiossa varmaan eniten ärsyttää juurikin se bb-asiantuntijuus, niinkuin se nyt ois suurikin meriitti😒Tai en mä ainakaan kehtais ees julkisesti kuuluttaa jos mä olisin niin asiantuntija bb-asioissa. T. Se alkuperäinen Sainiosta ärsyyntyjä joka tässä oikein pohti asiaa 😄
Olisikin oikea bb-asiantuntija, mutta nämä juontajat eivät tunnu tietävän talon tapahtumista mitään muuta kuin mitä koosteissa näytetään.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ ON BIG BROTHER! RIKOTTE SÄÄNTÖJÄ. BB-ASIOISTA PUHUMINEN VAIVA.FI:SSÄ ON KIELLETTY. LOPETTAKAA VÄLITTÖMÄSTI!
Sinut häädetään sääntörikkomuksesta, huutamisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annin stailaaja on tosiaan tällä kaudella onnistunut
😂😂😂😂😂
Aina niitä kauheakuosisia säkkipukuja. Ihan kamalia.
Siis koska ne 2 ekaa pääsee turvaan?!
Vierailija kirjoitti:
Sainiossa varmaan eniten ärsyttää juurikin se bb-asiantuntijuus, niinkuin se nyt ois suurikin meriitti😒Tai en mä ainakaan kehtais ees julkisesti kuuluttaa jos mä olisin niin asiantuntija bb-asioissa. T. Se alkuperäinen Sainiosta ärsyyntyjä joka tässä oikein pohti asiaa 😄
Onko ihmiset tosiaan näin yksinkertaisia?Sehän on päivänselvä vitsi. Naureskelivat sille erikoisasiantujalle itsekin.
No johan muka vaihtelee taas äänestys,siellä tuotanto on töissä😂😂
Sara Saara kotiin. On nähty jo.
Nyt on niin tasaiset prosentit, että tuotanto on tuputtamassa Markkua pois. Sanokaa mun sanoneen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmiset tosiaan näin yksinkertaisia?Sehän on päivänselvä vitsi. Naureskelivat sille erikoisasiantujalle itsekin.
Niinpä. Ihan hauska "titteli" keksitty Sainoiolle.
Palkankorotus!