Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Sara ulos, kiitos. En halua kuunnella sekuntiakaan enää hänen laulujaan. Kerta kaikkiaan riittää jo.
Sara on kyllä melkoinen keskustelu kumppani. Toinen kertoo jotain juttua niin Sara vaan toistelee nollat taulussa "nii nii nii nii" samaan aikaan silmistä näkee, että sen ajatukset on jossain jenkkipilvilinnoissa eikä kuuntelee ollenkaan mitä toinen sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen Markku, Petra ja Alkesi parhaita. Muiden osuus epätahdissa ja -vireessä.
Alkesi ainakin mokasi sen toisen riiminsä, veti ihan liian pitkäksi eikä Nina päässy alottaa omalla iskulla.
Olipa yllätys ettei Vala pysy sovitussa vaan vetää yliaikaa
Ärsyttävä Kim Sainio ERIKOISASIANTUNTIJA!!
Vierailija kirjoitti:
Miks mua ärsyttää tuo Kim Sainio 🙄
Ärsyttääkö ketään muuta?
En nyt maha kippurassa räkätä mutta hauska on analyyseineen. Olemus niinkuin 5vuotiaalla😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut jättää jäähyväisiä ja Nina kyselee puhtaita lakanoita varastohuoneesta. Ei ilmeisesti tajua että voi olla juuri se joka lähtee eikä tosiaankaan petaa enää petiään. Huh huh.
Kai nuo muutkin tarvitsevat puhtaita lakanoita?
Ja taas meni kommentin pointti yli hilseen.
Sä olet varmaan todellinen porukan ilopilleri.
Kyllä minä ymmärsin täsmälleen mitä tarkoitit. Halusit taas löytää väkisin jostain syyn, jonka takia voit haukkua Ninaa. Juu, en ole ilopilleri, kun en näe tuossa mitään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
BB-PYLLYNREIKÄNI TULI RUSKEAKSI. VOISIKO JOKU BB-FANI YSTÄVÄLLISESTI NUOLLA BB-PYLLYNREIKÄNI PUHTAAKSI?
Miks tää naurattaa mua? Oonko mä syöny vahingossa maalia tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vähän meni Allulla pitkäksi :D
Ei muistanu vetää ulos ajoissa
Toivottavasti Nina lähtee ja rennompi jengi saisi olla edes pari päivää keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä palkinnon Aleksi valitsi itselleen. Valitsiko esim kuntolaitteen?
Valitsi jäädä asumaan tohon taloon syksyyn asti, koditon kun on
Se sopii jos palkkio menee verojen maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt haluaisi mitenkään väheksyä, mutta jotenkin häiritsee kun Sara on pariinkin kertaan nyt maininnut, että hänestä ei olisi painimatsiin suuren yleisön eteen ja siksi oli näiltä muilta asukkailta hienoa, kun pystyivät laulamaan. En pitäisi mikrofoniin laulamista nyt niin kamalan vaikeana asiana, että siihen ei halutessaan pystyisi kuka tahansa parin tunnin harjoittelulla. Tottahan se jännittää eikä se varmasti ole kovin ammattimaista, mutta ei se nyt mikään ultimaattinen taito ole. Kaikki ovat kuitenkin laulaneet ja edes jollain tavalla esiintyneet jo koulussa.
Ääntä saa jokainen aikaan. Laulaminen on ihan eri juttu. Livenä laulaminen tv-lähetyksessä vielä huomattavasti erimpi juttu ja vielä 5 hengen porukassa joka ei ole juurikaan harjoitellut ja kappalekin on kaikille uusi.
Mut kiva että sinä luotat siihen että vetäisit vastaavan tilanteen puhtaasti kerralla.
Mielestäni sanoin, että ymmärrän, että jännittää ja että lauluääni ei ole ehkä niin ammattimainen. Olihan kappale Sarallekin uusi ja monia kokeneita laulajiakin jännittää esiintymiset. Sara puhui yleisellä tasolla aiemmin myös esim biisinteon ja äänityksen osalta ja siinä ei ollut yleisöä, joten ei ollut kyse pelkästä live-esiintymisestä.
Itsehän sanoit että mikrofoniin laulaminen on piis of cake eli ei mikään saavutus. Kerroin vain että olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut jättää jäähyväisiä ja Nina kyselee puhtaita lakanoita varastohuoneesta. Ei ilmeisesti tajua että voi olla juuri se joka lähtee eikä tosiaankaan petaa enää petiään. Huh huh.
Ninahan ne kaikkien petivaatteet ja pyyhkeet on huolehtinu jo kauan. Alussa pesi ne itse ja nyt toimittaa pyykkiin ja hakee uudet tilalle.
Nina on talon hengetär ja äitihahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Studiossa ilmeisesti kylmä. Antakaa pyhimykselle vielä tumput käsiin. Sataako vettäkin?
Mää katoin ensin että sillä on eilinen banaanipuku päällä.
Olikohan tahallaan laittanu keltaisen hupparin kun Vala sai eilen keltaisesta niin kovat traumat.
Bananatrauma
Nina sais vielä pysyä talossa :( aleksi pois
Montako asukasta tänään tippuu?
Vierailija kirjoitti:
Miks mua ärsyttää tuo Kim Sainio 🙄
Ärsyttääkö ketään muuta?
Kyllä ärsyttää. Yrittää olla niin kovin nokkela, mutta hänen letkautuksissaan ei ole päätä eikä häntää.
Mulla on paha etiäinen et Markku tekee Porkat eli Timot. Jengi turvautuu liikaa et on turvassa, ja muille aletaan tykittään ääniä ja Markku tippuu.
En missään nimessä toivo tätä, mutta paha etiäinen on...
Tänään ois kyllä Ninan viimein aika lähteä kotiin. Nyt alkaa tarinat olla kuultu ja annetaan muillekin tilaa viimeiset pari päivää!