Jee olen 5-kymppinen ja saan ensi viikolla VIHDOIN rokotuksen
Eli koronarokotus aika varattu ensi viikolle, aivan ihanaa että ulospääsy koronasta on nurkan takana.
Pääsee taas sisäurheilemaan kaveriporukalla ja matkustamaan.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Olen 51v ja saan rokotuksen Vantaalla maanantaina. Iloinen olen! 21 päivää siitä ja pääsen jo lentämään Finskillä ilman koronatestejä.
Olen 60-v. ja olen lentänyt viimeisen vuoden aikana 8 kertaa, en ole kokenut testejä ongelmaksi. Nyt on kyllä jo 2 rokotetta, mutta edelleen monet maat vaativat negatiivisen testituloksen. Joten eipä se Finnairin testaamatyomuus siinä mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 51v ja saan rokotuksen Vantaalla maanantaina. Iloinen olen! 21 päivää siitä ja pääsen jo lentämään Finskillä ilman koronatestejä.
Olen 60-v. ja olen lentänyt viimeisen vuoden aikana 8 kertaa, en ole kokenut testejä ongelmaksi. Nyt on kyllä jo 2 rokotetta, mutta edelleen monet maat vaativat negatiivisen testituloksen. Joten eipä se Finnairin testaamatyomuus siinä mitään auta.
Muualla ei haluta lisääntyviä koronatapauksia !
Vierailija kirjoitti:
Onko rokotteita jo lisätty Uudellemaalle, kun työikäisiä on päästy rokottamaan? Hieno homma! Turussa vielä jumitetaan yli 60-vuotiaissa.
Liedon puolella on vuorossa yli 50-vuotiaat.
Eliitti haluaa poistaa väkeä rokotuksilla ja on tyytyväinen kun lampaat tottelee.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä kova luotto rokotteisiin.
Mitään näyttöä niiden hyödyistä ei ole.
Jos kerran rokotuksista ei ole kellekään mitään hyötyä, miksi niitä sitten annetaan ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä kova luotto rokotteisiin.
Mitään näyttöä niiden hyödyistä ei ole.
Jos kerran rokotuksista ei ole kellekään mitään hyötyä, miksi niitä sitten annetaan ihmisille?
Niinpä , hyötyä on ainakin rokotteen myyjille , halu uskoa oljenkorteen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämä 60-vuotias kuvittelee ekan annoksen jälkeen lentelevänsä vapaasti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämä 60-vuotias kuvittelee ekan annoksen jälkeen lentelevänsä vapaasti. 😂
Sori 51-vuotias
Apina ainesosa arvelluttaa , tuleeko kiipeily halu puihin .