Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee olen 5-kymppinen ja saan ensi viikolla VIHDOIN rokotuksen

Vierailija
24.04.2021 |

Eli koronarokotus aika varattu ensi viikolle, aivan ihanaa että ulospääsy koronasta on nurkan takana.

Pääsee taas sisäurheilemaan kaveriporukalla ja matkustamaan.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AZ: ainesosat: abortoidun sikiön soluja.

Simpanssin adenovirusta.

Apina ainesosa arvelluttaa ,  tuleeko kiipeily halu puihin .

Vierailija
62/69 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51v ja saan rokotuksen Vantaalla maanantaina. Iloinen olen! 21 päivää siitä ja pääsen jo lentämään Finskillä ilman koronatestejä.

Olen 60-v. ja olen lentänyt viimeisen vuoden aikana 8 kertaa, en ole kokenut testejä ongelmaksi. Nyt on kyllä jo 2 rokotetta, mutta edelleen monet maat vaativat negatiivisen testituloksen. Joten eipä se Finnairin testaamatyomuus siinä mitään auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 51v ja saan rokotuksen Vantaalla maanantaina. Iloinen olen! 21 päivää siitä ja pääsen jo lentämään Finskillä ilman koronatestejä.

Olen 60-v. ja olen lentänyt viimeisen vuoden aikana 8 kertaa, en ole kokenut testejä ongelmaksi. Nyt on kyllä jo 2 rokotetta, mutta edelleen monet maat vaativat negatiivisen testituloksen. Joten eipä se Finnairin testaamatyomuus siinä mitään auta.

Muualla ei haluta lisääntyviä koronatapauksia !

Vierailija
64/69 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rokotteita jo lisätty Uudellemaalle, kun työikäisiä on päästy rokottamaan? Hieno homma! Turussa vielä jumitetaan yli 60-vuotiaissa.

Liedon puolella on vuorossa yli 50-vuotiaat.

Vierailija
65/69 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliitti haluaa poistaa väkeä rokotuksilla ja on tyytyväinen kun lampaat tottelee.

Vierailija
66/69 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä kova luotto rokotteisiin.

Mitään näyttöä niiden hyödyistä ei ole.

Jos kerran rokotuksista ei ole kellekään mitään hyötyä, miksi niitä sitten annetaan ihmisille?

Vierailija
67/69 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä kova luotto rokotteisiin.

Mitään näyttöä niiden hyödyistä ei ole.

Jos kerran rokotuksista ei ole kellekään mitään hyötyä, miksi niitä sitten annetaan ihmisille?

Niinpä , hyötyä on ainakin rokotteen myyjille , halu uskoa  oljenkorteen .

Vierailija
68/69 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tämä 60-vuotias kuvittelee ekan annoksen jälkeen lentelevänsä vapaasti. 😂

Vierailija
69/69 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tämä 60-vuotias kuvittelee ekan annoksen jälkeen lentelevänsä vapaasti. 😂

Sori 51-vuotias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan