Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee olen 5-kymppinen ja saan ensi viikolla VIHDOIN rokotuksen

Vierailija
24.04.2021 |

Eli koronarokotus aika varattu ensi viikolle, aivan ihanaa että ulospääsy koronasta on nurkan takana.

Pääsee taas sisäurheilemaan kaveriporukalla ja matkustamaan.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 55v ja ensi viikolla saan rokotuksen. Tämä Vantaalla. En haaveile ulkomaanmatkoista, vaan siitä, että saan elää hieman normaalimpaa elämää, pelkäämättä tartuntaa. Voin jopa mennä Ikeaan, ( maski päällä tietenkin), mutta ei tarvitse olla paniikki päällä koko ajan.

Vierailija
2/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla rokotetaan jo 50-54 vuotiaita.

Tunnetteko ketään joka ei aio ottaa rokotetta ? Minä en tunne ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko 55+ vai 50+? Missä saa nyt jo?

Vierailija
4/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vasta aloitetaan rokottamaan yli 60 vuotiaita ja epidemia alueella pahenee.

Vierailija
5/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas inhoan ajatusta että on vuoroni. Arvon edelleen mitä teen. En haluaisi enkä edes koe tarvitsevani.

Mutta pelkään sosiaalista painetta.

Ensimmäinen kerta kun koko pandemia tympii todella.

Vierailija
6/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa 55-vuotiaasta ylöspäin alettiin rokottaa tällä viikolla. Luojan kiitos.

Vierailija
7/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 55v ja ensi viikolla saan rokotuksen. Tämä Vantaalla. En haaveile ulkomaanmatkoista, vaan siitä, että saan elää hieman normaalimpaa elämää, pelkäämättä tartuntaa. Voin jopa mennä Ikeaan, ( maski päällä tietenkin), mutta ei tarvitse olla paniikki päällä koko ajan.

Kuulostaa, että otat mielialalääkkeen pelkotiloihin etkä rokotusta virusta vastaan.

Vierailija
8/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen innostunut rokotuksesta, mutta otan vaikka sputkikin, jos se helpottaa matkailua. Kerrankin vanhenemista on hyötyä.

Vierailija
9/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus ei ole 100% suoja eikä estä sen enempää tartuntaa kuin taudin levittämistäkään. 

Vierailija
10/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavaa, että ihmiset ovat vielä noinkin vanhoina niin sinisilmäisiä, että kuvittelevat rokotuksen olevan avain koronattomuuteen. Ei ole. 

Vierailija
11/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottavaa, että ihmiset ovat vielä noinkin vanhoina niin sinisilmäisiä, että kuvittelevat rokotuksen olevan avain koronattomuuteen. Ei ole. 

Ei tässä koronaa torjuta vaan matkustusrajoituksia.

Vierailija
12/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja Vantaalla rokotetaan jo ikäisiäni. Sain ajan 28. 4. Korson Lumon rokotuspisteelle. 👍

Vierailija
13/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä koronaa torjuta vaan matkustusrajoituksia.

Niinkö`? Mitäs tuo sitten on:

aivan ihanaa että ulospääsy koronasta on nurkan takana

Vierailija
14/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitten ap on ihmeissään, kun menee rokotettuna hillumaan ties minne (tietysti ilman maskia yms.) ja saakin koronan :D

Vierailija
15/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 57v saan ensi viikolla rokotteen Vantaalla. Pääsee vihdoinkin pikkuhiljaa normaaliin elämään. Vantaalla rokotukset edenneet nopeasti. Kiitos terveydenhoidon työntekijöille.

Vierailija
16/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pystyn elämään normaalia elämää ilman rokotettakin. Ei ole aivopesu tehonnut :D

N37

Vierailija
17/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä sitten ap on ihmeissään, kun menee rokotettuna hillumaan ties minne (tietysti ilman maskia yms.) ja saakin koronan :D

Hyvä kun riskiryhmäläiset rokotetaan ja saadaan heidät suojattua, mutta mua vähän pelottaa miten käy, kun tulee hysteerikkojen vuoro. Ne luulee, et nyt on maailma pelastettu ja hyppäävät suoraan vanhaan takas ja hups vain kun tartunnat räjähtää. Sit syytetään tietty niitä, jotka eivät ole rokotetta ottaneet.

Vierailija
18/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla rokotetaan jo 50-54 vuotiaita.

Tunnetteko ketään joka ei aio ottaa rokotetta ? Minä en tunne ketään.

Mä en taas tunne ketään joka rokotuksen aikoo ottaa.

Vierailija
19/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rokotteita jo lisätty Uudellemaalle, kun työikäisiä on päästy rokottamaan? Hieno homma! Turussa vielä jumitetaan yli 60-vuotiaissa.

Vierailija
20/69 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on ollu jo korona ainakin kerran, mahdollisesti kahdesti enkä ota rokotetta, en halua kuolla tromboosiin. Oon 57 enkä pelkää koronata, en es vaikka oon astmaatikko. Kukaan perusterve kuollut koronaan, luultavasti kausiflunssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi