Jee olen 5-kymppinen ja saan ensi viikolla VIHDOIN rokotuksen
Eli koronarokotus aika varattu ensi viikolle, aivan ihanaa että ulospääsy koronasta on nurkan takana.
Pääsee taas sisäurheilemaan kaveriporukalla ja matkustamaan.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Olen 55 ja Vantaalla rokotetaan jo ikäisiäni. Sain ajan 28. 4. Korson Lumon rokotuspisteelle. 👍
Korso lumo paskapaikka ja kirjasto erityisesti.
Minäpä olen 56 ja hyvässä lykyssä pääsen touko-kesäkuussa piikille tässä Järvenpäässä.
Hiukan vituttaa teidän elämöintinne ja rokotekielteisiä vedän ilomielin pataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55 ja Vantaalla rokotetaan jo ikäisiäni. Sain ajan 28. 4. Korson Lumon rokotuspisteelle. 👍
Korso lumo paskapaikka ja kirjasto erityisesti.
Sanoo persu, joka potkittiin koulusta.
Äitini 74 v ei ole saanut Keski-Suomessa rokotusta. Tosi reilua...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pystyn elämään normaalia elämää ilman rokotettakin. Ei ole aivopesu tehonnut :D
N37
Ja koulutustasosi oli mikä?😂
Vierailija kirjoitti:
Rokotus ei ole 100% suoja eikä estä sen enempää tartuntaa kuin taudin levittämistäkään.
On niillä se merkitys, sairastutko vakavasti vai lievästi. Minä valitsen rokotuksen ja lievän taudin.
Enpä moista piikkiä ottanut vaikka olisin tammikuussa saanut
Vierailija kirjoitti:
Onko rokotteita jo lisätty Uudellemaalle, kun työikäisiä on päästy rokottamaan? Hieno homma! Turussa vielä jumitetaan yli 60-vuotiaissa.
Helsinki on Turun ohella pahimpia koronapesiä, mutta sama täällä. Ensi viikon tiistaina tulee vuoroon 55+ v. Seuraavista ikäluokista ei vielä tietoa. Hyvä kun etenevät.
Vierailija kirjoitti:
Saa, kun varaa ajan. Keski-Suomessa vuorossa ovat jo 60-64-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pystyn elämään normaalia elämää ilman rokotettakin. Ei ole aivopesu tehonnut :D
N37
On näköjään aivopesu tehonnut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotus ei ole 100% suoja eikä estä sen enempää tartuntaa kuin taudin levittämistäkään.
On niillä se merkitys, sairastutko vakavasti vai lievästi. Minä valitsen rokotuksen ja lievän taudin.
Et sinä voi valita, mikä muodon saat :D Rokote ei ole 100% suoja edes vakavaa tautimuotoa vastaan. Se vain SAATTAA vähentää todennäköisyyttä saada vakavamuoto.
1antero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
On näköjään aivopesu tehonnut...
Kuvaile yksityiskohtaisesti, miten tuossa näkyy tämä "rokotteet ovat autuus onneen" aivopesu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Ja koulutustasosi oli mikä?😂
Miten se tähän liittyy? Sinulla näköjään vain elämämkoulu, kun et osaa omilla aivollasi ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Espoossa 55-vuotiaasta ylöspäin alettiin rokottaa tällä viikolla. Luojan kiitos.
Nopeestipa ne rokotusajat sitten menivät, kun heti ekana päivänä tein varauksen ja sain ajan vasta vapun jälkeiselle viikolle :(
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä? Heti viestiä koronarokotus@jyvaskylä.fi
Vierailija kirjoitti:
Miksi äitisi ei ole varannut aikaa rokotukseen? Täällä Keski-Suomessahan ollaan menossa jo ikäluokassa 60-64.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä voi valita, mikä muodon saat :D Rokote ei ole 100% suoja edes vakavaa tautimuotoa vastaan. Se vain SAATTAA vähentää todennäköisyyttä saada vakavamuoto.
Se vähentää MERKITTÄVÄSTI todennäköisyyttä saada vakava versio taudista eikä tartuta muitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jee olen 5-kymppinen ja saan ensi viikolla VIHDOIN rokotuksen
Sielläkö rokotetaan saunomisen yhteydessä?
Olen 51v ja saan rokotuksen Vantaalla maanantaina. Iloinen olen! 21 päivää siitä ja pääsen jo lentämään Finskillä ilman koronatestejä.
Tämä aloitus kertoo kaiken olennaisen näiden hysteerikkojen aivotuksista. Juhlitaan koronavapautta, joka ei millään muotoa varmistu sillä, että saa piikin käsivarteen. Ja kun harha rokotteen täyssuojasta ei olekaan totta, etsitään syyllinen tietysti ihan muualta kuin itsestä.