Miksi miehen on oltava pidempi?
Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.
Kommentit (391)
Miksi kysyit tuota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pidempi on seksikäs. Olen seurustellut tarpeeksi monta kertaa lyhyempien miesten kanssa.
Niin ja eräs näistä lyhyemmistä existä hikeentyi ja rupesi raivoamaan minulle kun "naiset vaativat pitkää miestä". Mies etsi treffiprofiilissaan siroa ja sporttista. Vissiin eri asia sitten kun mies haluaa tietynlaisen.
Miehille naisen pituus ei ole tärkeää yhtä usein kuin miehen pituus on naiselle.
Yleensäkin miehillä vaatimusten lista ei ole pitkä, riittää että saisi jonkun naispuolisen ei-sukulaisen ja mielellään omaa ikäluokkaa oleva pumpattavan.
Teille miehille sitten taas muut asiat ei naisessa kelpaa kuten jos on ylipainoa tai jotain muuta, vaikka tullut raskausarpia. Kyllä se on vaan oltava erikseen.
Tämä. Yksikään lihava nainen ei saa parittelua.
Jep, onneksi on kauppoja mistä me naiset voimme ostaa miehen tilalle korvikkeen.
Aina kun näen ylipainoisen naisen synnyttämässä, tiedän että on käytetty hedelmöityshoitoja.
Ja nykyään yli puolet aikuisista on ylipainoisia.
Ei välttämättä, minulla on omat lapset ja sen voi varmistaa ihan vaikka sairaalasta ettei ole hedelmöityshoitoja käytetty. Ja ylipainoisia on eri painoisia, toisilla ylipainoa on enemmän ja osa lihoo lasten saamisen jälkeen.
Älä selitä. Teille miehille sitten taas muut asiat ei naisessa kelpaa kuten jos on ylipainoa tai jotain muuta.
Olet oikeassa, meille miehille ei kelpaa ylipainoiset naiset, emmekä tykkää myöskään lyhyistä hiuksista tai jos naisella on raskausarpia.
Kysyin kaverilta hänen unelmanaisestaan. Laittoi kuvan bbw mallista. Olen ite laiha, joten tiedän etten kuulu hänen unelmiinsa.
Koska valitettavasti uskon että jos mies on yhtä pitkä tai lyhyempi eli 149 cm tai alle että arki itsessään olisi vaikeaa kun kukaan ei yltäisi mihinkään ja ei sellainen ehkä sytyttäisikään. En kyllä ole niin lyhyitä miehiä edes tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehessä suosittuja ovat miehiset ominaisuudet, naisissa naiselliset ominaisuudet. Pituus mielletään meidän kulttuurissamme ja on mielletty varmasti useimmissa muissakin miehiseksi ominaisuudeksi.
On kuitenkin ihmisiä, joilla on poikkeavia arvostuksia. Ja se on oma asiansa, paljonko painoarvoa kukin pituudelle antaa.
Minua ihmetyttää se kuinka miehekkäiksi ominaisuuksiksi mielletään yksimielisesti pituus ja raamikkuus.
Sen sijaan naisellisena saatetaan pitää pienuutta ja siroutta, pituutta ja näyttävyyttä, mallimaista hoikkuutta, pyöreää kurvikkuutta, amatsonimaista vahvuutta, jne.
Miksi naisten miesmaku ja käsitys miehekkäästä ulkonäöstä on niin paljon yksipuolisempi?
Yhtä ahdas rooli on pukeutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 160cm pitkä, eli normaalipituinen nainen, ja tosi harvoin tulee vastaan minua lyhempiä miehiä, joten vastaan että ne nyt vain sattuvat järjestään jokainen olemaan pitempiä kuin minä. Eli en tunnista omassa elämässäni ongelmaa.
Olet normaaliptuinen, mutta vastaat pituuudeltasi 172 senttistä miestä, jotka on tällä palstalla leimattu kääpiöksi, pygmeiksi ja ties miksi.
Riippuu miehestä. Ville Galle, en usko että on ollut tuota ongelmaa.
ymmärrän niin naisia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vähän todellakin on pareja, joissa mies on lyhyempi kuin naispuolisonsa.
Onko tämä vain niin omaksuttu kulttuurinen tapa, että sitä ei ole oikein kukaan osannut asettaa kyseenalaiseksi?
Taas kerran kun asiaa pysähtyy ajattelemaan, ei luulisi olevan mitään väliä tuollakaan asialla kenellekään, mutta siis ehdottomasti reaalielämässä ON!
Jos kysyisit naisilta, mitä fetissejä heillä on, saisit vastauksen että eipä taida olla mitään.
Jos kysyt naisilta, mitä fetissejä miehillä on, saisit paljon vastauksia.
Jos kysyt naisilta, mikä piirre miehessä miellyttää, saisit vastaukseksi ainakin jotain heidän pituuteensa liittyvää.
Mutta muistakaa, että vastaus muodostuu naisen oman pituuden kautta...
Ja huomatkaa kuinka sekä naisen pituus että naisen lyhyys ovat syitä miksi pitkä mies sopii heille.
Sama pätee moneen muuhunkin asiaan, esim. menestykseen. Kotinaiselle sopii uramies koska jomman kumman pitää hankkia fyffeä, mutta tokihan uranaiselle pitää olla uramies koska mies ei saa olla pienituloisempi naiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vain niin omaksuttu kulttuurinen tapa, että sitä ei ole oikein kukaan osannut asettaa kyseenalaiseksi?
Taas kerran kun asiaa pysähtyy ajattelemaan, ei luulisi olevan mitään väliä tuollakaan asialla kenellekään, mutta siis ehdottomasti reaalielämässä ON!
Jos kysyisit naisilta, mitä fetissejä heillä on, saisit vastauksen että eipä taida olla mitään.
Jos kysyt naisilta, mikä piirre miehessä miellyttää, saisit vastaukseksi ainakin jotain heidän pituuteensa liittyvää.
Muuten hyvä teksti, mutta viimeinen osio vie vähän mattoa uskottavuuden alta. Ei naiset vertaile miesten pituuksia omaan pituuteensa vaan muiden miesten. Naisille ei ole mitään ongelmaa seurustella päätä pidempien miesten kanssa (160cm vrt 190cm). Päin vastoin tämä on todella söpöä, ja korostaa naisen pienuutta ja hentoutta. Kyllä se 168cm mies on lyhyt jopa 165cm naiselle, vaikka onkin pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 160cm pitkä, eli normaalipituinen nainen, ja tosi harvoin tulee vastaan minua lyhempiä miehiä, joten vastaan että ne nyt vain sattuvat järjestään jokainen olemaan pitempiä kuin minä. Eli en tunnista omassa elämässäni ongelmaa.
Olet normaaliptuinen, mutta vastaat pituuudeltasi 172 senttistä miestä, jotka on tällä palstalla leimattu kääpiöksi, pygmeiksi ja ties miksi.
Ihmisillä on täysin kadonnu mikä on normaalia. Lääketieteessä normaalina min. Miehen pituutena pidetään 160cm. Naisten 150cm. Eli kaikki yli 160cm ovat tieteellisesti todettu ko normaali pituisiksi, lyhytksvuisia on alle 160cm
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä 168 senttiselle formulakuskille kyllä kysyntää riittää eikä pituus haittaa yhtään.
Ehkä hänen maskuliinisuutensa tule esiin muilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä teksti, mutta viimeinen osio vie vähän mattoa uskottavuuden alta. Ei naiset vertaile miesten pituuksia omaan pituuteensa vaan muiden miesten. Naisille ei ole mitään ongelmaa seurustella päätä pidempien miesten kanssa (160cm vrt 190cm). Päin vastoin tämä on todella söpöä, ja korostaa naisen pienuutta ja hentoutta. Kyllä se 168cm mies on lyhyt jopa 165cm naiselle, vaikka onkin pitempi.
Juuri näin, olen itse 160 cm ja en vain ole koskaan ihastunut alle 170 cm miehiin, ja hekin ovat olleet minun makuuni lyhyitä mutta muilla tavoin ihania. Väite, että minun pitää ottaa 165 cm mies, koska olen itse lyhyt on ihan absurdi. Tykkäähän monet pitkät naiset itseään lyhyemmistä miehistä, ja se on kaikille OK.
Olen ollut parikymppisenä 175-180 senttinen. Nykyään lyhyempi, 170+ luulisin. Seitsemänkymmenluvun tyyppi.
Mistä löytäisi itselleen lyhyemmän, mutta normaalimittaisen 160/85 naisen?
Vierailija kirjoitti:
Miehen heikko itsetunto ei jotenkin kestä jos nainen on pidempi.
N175 cm
Miehen on oltava pidempi, jotta nainen voisi käyttää korkokenkiä ja olla silloinkin suunnilleen yhtä pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta suuri pituusero miehen ja naisen välillä luo vaikutelman epäsuhdasta parista, aivan kuin kyseessä olisi isä ja tytär, eikä kuten tasaveroinen pariskunta.
AP, miksi kaikki pitäisi tehdä niin, kuin sinä haluat?
Haluaisitko sinä pienenä ihmisenä mennä yhteen toisen pienen ihmisen kanssa?
Biologia toimii niin, että etsimme vastakohtia, jotta jälkeläiset olisivat terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta suuri pituusero miehen ja naisen välillä luo vaikutelman epäsuhdasta parista, aivan kuin kyseessä olisi isä ja tytär, eikä kuten tasaveroinen pariskunta.
Kokoero voi tehdä saman? Jos mies painaa enemmän kuin laki sallii ja nainen on tavallisen kokoinen.
Miehet on keskimäärin jo pidempiä. Eli jos kumppania ei löydy niin ei syy ainakaan ole pituudessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on keskimäärin jo pidempiä. Eli jos kumppania ei löydy niin ei syy ainakaan ole pituudessa.
miehet tienaa keskimäärin enemmän kuin naiset. Eli jos et löydä kumppania ei ainakaan syy ole siinä että tienaat liian vähän/ olet työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet tienaa keskimäärin enemmän kuin naiset. Eli jos et löydä kumppania ei ainakaan syy ole siinä että tienaat liian vähän/ olet työtön.
Työttömiä miehiäkin on enemmän kuin naisia joten kyllä työttömälle naisellekin pitäisi löytyä joku.